Lieve Dorine, voor jou nu eeuwig leven zonder pijn! Hier ben je dood, maar ergens herboren.....
DiamondCheckers
Geplaatst: 07-07-03 18:32
In memory of Dorine We weep and walk away. Tears run into swollen streams. No trace of us remains. Even those who grieve are gone, And those that grieve who grieve, And those whose lives are ravaged by A frantic urge to be,
And those who wander silently Among the empty rooms: Immortality is theirs, Though they must vanish, too.
We bear astonished witness to The passage of the soul. No bridge exists that can connect Our passion to the whole. [/url]
sonjabelgium
Geplaatst: 07-07-03 19:11
Ik schrok even van de kleur van bokt toen in na het weekend terug online kwam ... Nu weet ik ook waarom dit zo is. Ondanks dat ik 'r niet kende grijpt het mij aan ... het feit dat ik 'r ook nooit echt zal kennen, ondanks dat ze zo'n enorme persoonlijkheid is! Bij deze mijn medeleven aan de familie en vrienden van Dorine.
astridh
Geplaatst: 07-07-03 19:19
O nee, toch nog zo snel.... Het is altijd te vroeg maar ik gun Dorine een 'zijn' zonder ondraaglijke pijnen.
Peter, familie en vrienden: heel veel sterkte. Dorine heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten en ik kan me voorstellen dat ze een ongelooflijke leegte achterlaat.
lies
Geplaatst: 07-07-03 19:32
Dorine, we zullen jou en je eeuwige optimisme, grappige Cerise-verhalen en mooie gedichten zo ontzettend missen. Maar niemand zal jou vergeten, je hebt ook op mij een onuitwisbare indruk gemaakt.
Peter en familie, veel sterkte. Een groot gemis, zo'n fantastische vrouw.
Laar
Geplaatst: 07-07-03 19:35
Ja sorry mijn zoveelste bericht in het gedenkboek..
Maar al kende ik Dorienepien niet in het echt, ik mis haar echt heel erg.. steeds als ik de Pbtjes lees die we naar elkaar stuurde, waar ze zo heerlijk optimistisch in was, krijg ik een brok in m`n keel..
Oh, Dorine ik ben blij dat je weet dat wij allemaal van je houden..
Annetje
Geplaatst: 07-07-03 19:37
Dorine we zullen je wijsheid en je optimisme heel erg missen. Het voelt voor mij, alsof er een klein stukje Bokt is doodgegaan.
Veel sterkte voor familie, vrienden en Peter.
axeltje
Geplaatst: 07-07-03 19:59
Heel veel sterkte! Ik heb gister een smsje gekregen van corine (friesemarie). Ik vind het echt vreselijk! En ik voel me zo schuldig dat ik niet meer een berichtje heb gestuurt naar dorine voor ik op vakantie ging. Maar ik kan iedereen alleen maar heel veel sterkte wensen.
Marleen_
Geplaatst: 07-07-03 20:07
Ben al een poos niet meer op bokt geweest. Dus ik dacht goh laat ik even langs gaan en dan krijg ik het bericht te horen dat Dorine er niet meer is.
Mijn hart stond even stil, alles vliegt door mijn hoofd. Loopt te huilen het lijkt wel of een zeer bekende van mij overleden is, tis eigenlijk gek, iemand die ik niet ken en dan toch vreselijk verdrietig zijn.
Ik bedank dorine voor de fijne bokuurtjes en de mooie gedichten, ik bedank dorine omdat ze mij heeft overtuigd dat iedereen positieve kanten heeft, ik bedank dorine dat ze mij heeft laten glimlachen in zeer moeilijke tijden!
Ik ben dankbaar dat ik zo mooi en sterke vrouw heb gekend ik ben trots dat ik via bokt met zo iemand in contact ben gekomen.
Lieve familie en vrienden heel veel sterkte met dit vreselijke gemis.
Dorine, rust zacht!
lottuh
Geplaatst: 07-07-03 20:48
dood gaan is loslaten als je vastwil houden dorine....ik kende je niet maar toch zit ik hier voor de pc te trillen. jij verloor een oneerlijk gevecht maar in je hart en in ons hart ben je de grote winnaar.
peter, familie en vrienden veel sterkte met het verlies van dorine
Sjimmy
Geplaatst: 07-07-03 21:09
Ik loop er steeds tegenaan te hikken om hier iets te schrijven. Ik vind het heel moeilijk. Ik ben het weekend niet op internet geweest kom ik terug in niet zo'n sterke positie lees ik dit.
Gecondoleerd en sterkte met het verlies van Dorine voor alle nabestaanden.
Dorine ken ik van bokt als een sterke warme persoonlijkheid.
Eefje
Geplaatst: 07-07-03 21:18
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ik kende Dorine niet maar toch grijpt mij dit heel erg aan.. ik schrok echt heel erg toen ik dit zag.. Ik wil de nabestaande heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd!
haflingertje
Geplaatst: 07-07-03 21:59
ik kende dorine alleen via de topics hier op bokt.. ik had erg veel bewondering voor dorine... ik ben erg geschrokken toen ik dit las.... ik ben sprakeloos.... ze was zo sterk.... sterkte allemaal...in deze moeilijke tijd
Prima
Geplaatst: 07-07-03 22:19
Ook van mij gecondoleerd........... Ik hoop dat jullie er vrede mee hebben/kunnen krijgen.
Mar1986
Geplaatst: 07-07-03 22:31
Ik heb Dorine nooit ontmoet, ik wilde wel naar de Dorine-dag, maar ik kon niet. Ik wil iedereen sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Dorine, ik denk aan je!
Enola
Geplaatst: 07-07-03 23:17
Woorden kunnen geen troost zijn, woorden zijn een blijk van medeleven....
Heel veel sterkte met dit grote verlies, Judith, Michel en een pootje van Elvis
Kitty
Geplaatst: 07-07-03 23:38
Ik kom net terug van een korte vakantie, lees ik dit....
Dorine, je was een vechter, een sterke dappere vrouw! Je lichaam mag dan overleden zijn, je leeft voort in vele herinneringen. Ook van diegenen die je nog nooit in het echt gezien hebt.
Peter, familie en vrienden heel veel sterkte...
jacje
Geplaatst: 07-07-03 23:40
Ik wens Peter en de rest van de famillie heel veel sterkte toe met dit grote verlies.
Larish
Geplaatst: 07-07-03 23:50
Heel heel heel veel sterkte Al kende ik Dorine niet persoonlijk, Toch grijpt het verlies aan me, en heb ik kunnen huilen.. Dorine, zal je op ons passen?
RockyLover
Geplaatst: 07-07-03 23:52
Echt heel veel sterkte, Peter, familie en vrienden... Ik kende haar niet persoonlijk, maar alsnog voelt bokt als 1 grote familie en dan blijft het erg als een bokker overlijd
brechje
Geplaatst: 08-07-03 00:00
wat erg en zo snel! Ik wens peter en familie al de sterkte die ze nodig hebben. Dit komt altijd te vroeg! STERKTE!
JokeG
Geplaatst: 08-07-03 00:03
Heb er geen woorden voor! Ik heb in de korte tijd dat ik nu op bokt kom Dorine leren kennen als een hele dappere en sterke vrouw. Ze zal door velen gemist worden. Ik wil de Peter, de familie en vrienden van Dorine heel veel sterkte toewensen!
Peter ze zal nooit helemaal weg zijn. Ze heeft namelijk een plek in je hart en een mooier plekje is er niet voor haar! Nogmaals heel veel sterkte!
Vicky_82
Geplaatst: 08-07-03 00:09
Dan ga je een weekendje weg naar Luxemburg, heb je amper ontvangst met je GSM en al helemaal geen internet. Krijg je telefoon van een andere bokker (dank je Jola) maar je hoort haar niet. En toen ik dan een sms kreeg, wist ik al op voorhand wat erin ging staan...
Het overviel me toch wel, terwijl we allemaal wisten dat dit bericht ooit zou komen. Maar waarom zo snel en waarom 'onze' Dorine?? Ze was altijd zo optimistisch en een ongelooflijk sterke vrouw.
Die avond heb ik ook niet meer in het gedichtenbundel gelezen, het ging niet, ook vandaag zal dit me nog niet lukken want ik ben nu pas terug op bokt en ik zit hier al de hele tijd met tranen in mijn ogen.
Peter en familie: Ik wens jullie ongelooflijk veel sterkte in deze moeilijke tijd !!!
Aurora
Geplaatst: 08-07-03 00:29
Peter en familie...heeeeeel veel sterkte. en voor het paardje een lieve knuffel.