Ik was er gister om 12 uur, net toen het open ging. Stonden al gigantisch veel mensen voor de deur! Ben blij dat ik dit keer op de mannenafdeling moest zijn, daar was 't veel rustiger.
ik hoor van iedereen dat ze het helemaal geweldig vond, maar ik vond het helemaal niks aan juist .. heb er nog wel een armbandje gekocht hahaha. maar de kleren waren prut vond ik. xd
Vanmorgen nog even misbruik gemaakt van mn ovkaart voor de laatste dag (helaas, student af) en naar de Primark geweest.
180 euro armer voor 47 items. Vond ik een zeer nette prijs . Vond de kleding op zich niet veel aan, behalve de basic shirtjes. Broeken vond ik vreselijk. Wel 3 leuke tassen, 2 paar schoenen. handschoenen, sjaal en muts gekocht. Hele stapel basic shirtjes en 20 paar sokken ongeveer. Sokken en shirtjes voor vriend, en een trui voor vriend. Nog wat kleine dingetjes. Zeker geslaagd dus. Primark is voor mij een winkel weer je 2/3 keer per jaar heen kan om basics te halen voor een leuke prijs.
GF geldt dat aanbod ook voor mij? ik wil zoo graag nog een hoog paar nep uggs! heb nu maat 38, kleur donkerbruin en ze zitten echt geweldig lekker! Wil eigenlijk nog chesnut of sand erbij!
Ennn jij kan me vast wel helpen (misschien de rest ook) een beetje offtopic..: Ik ben opzoek naar een gaaf jurkje of lang tshirt met een lage rug. een beetje open/bloot , sexy/stoer.. ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen.
Oja asos! nog helemaal niet aangedacht. alleen duurt dat weer n tijdje voordat het hier is en de verzendkosten.. Maar ik heb blond haar (krullen) en blauwe ogen.. wat lijkt je mooi? zwart heb ik al een aantal jurkjes (maar geen echt echt mooie..) en het is een beetje voor uitgaan
Gerbenfroh
Geplaatst: 31-08-10 19:44
Asos is sneller dan H&M en verzendkosten zijn maar 5 euro. Asos is er binnen 3 dagen (kiezen voor express delivery)
Zou dan geen zwart doen. Je wilt echt een jurkje of mag een top ook? Ik ga even neuzen *vind leuk
ponymeid1
Geplaatst: 31-08-10 19:52
Oe ben vanochtend ook weer geweest....
Mooie grijze blazer Bloemetjesrokje Twee leggings Bruine uggs Roze pantoffels Spijkerbroek voor vriendje Sokken Wit t-shirtje Legergroen shirt met lange mouwen Zwart gevlochten riempje
Mikkk heb je ook die hogere uggs? die zitten zo fijn! en dat gevlochten riempje voor 1,50 i love primark haha!
Ik wist trouwens niet dat ASOS ook snel was!!! maar ik heb over 3 weken pas weer loon
Aranel
Geplaatst: 31-08-10 19:58
Heeft iemand toevallig foto's van die nep uggies?
Gerbenfroh
Geplaatst: 31-08-10 20:01
Ik PB je even wat jurkjes want anders is het erg off topic
Marije__
Geplaatst: 31-08-10 20:02
hier staan de uggs bij! niet zo duidelijk, maar ik vind ze erg fijn en mooi voor die prijs!
Aranel
Geplaatst: 31-08-10 20:22
Oké, hopelijk hebben ze die ook nog als ik weer ga Vallen ze ook gewoon normaal uit? Ik had vet leuke sneakertjes gekocht bij Primark de laatste keer, maar te klein In de winkel zaten ze goed maar als ik meer dan 100 meter loop doen ze me pijn, ze zijn echt te klein.. gelukkig waren ze maar 4 euri, maar ik vind het wel zonde omdat ze zo leuk zijn
Die nepuggs zijn leuk voor de prijs maar een paar keer er op lopen en de fluffyness is er helemaal uit. En oh, let op ze zijn niet waterdicht dus NIET aantrekken als het sneeuwt! Want dan heb je natte voeten en in de sneeuw is dat heel erg koud.