[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:37

Ik ben kritisch geweest, maar kan ook een schouderklopje uitdelen: prima dat je het lijntje verbroken hebt door een ander nummer te nemen. Nu nog de sleutels in een envelopje en opsturen!

Het allerbelangrijkste: verleg je focus naar je 'nieuwe' leven - wat A nu wel of niet tegen z'n vrouw zegt, of wat zij denkt dat er plaatsgevonden heeft... het is niet meer van belang.

Apple

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:40

Onderschrift van Jannepauli is wel erg toepasselijk :+

SixBar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:54

Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij.Het verschil was dat hij niet getrouwd was maar wel een relatie had en ook 2 kinderen bij die vrouw had.Hij is 19 jaar ouder dan ik en toen ik een eind aan de relatie maakte omdat ik geen relatie wilde met een man die zo veel ouder was dan ik werd hij ook zo wraakzuchtig.Hij heeft toen via hyves al mijn vrienden en vriendinnen verteld over ons.Dat vond ik in het begin heel erg omdat ik me schaamde dat ik een paar jaar een relatie had gehad met een oudere man.2 jaar hebben geen contact gehad met elkaar en sinds kort schrijven we weer e-mails en begint de vriendschappelijke band weer beter te worden.Ik ben nog steeds kwaad maar kan ook niet vergeten dat ik met hem wel een hele mooie tijd gehad heb en ergens heeft hij wel een plaatsje in mijn hart en zal hij waarschijnlijk ook altijd wel hebben.Ik heb nu een nieuwe vriend die ik wel alles verteld heb omdat ik niet het risico wilde lopen dat hij op een dag misschien toch weer het verhaal zou oprakelen.Mijn vriend vind het helemaal niet erg want hij houdt van me en ook van mijn geschiedenis zegt hij.Dat deed me heel goed en ik adviseer jou ook om het wel aan je vriend te vertellen omdat je wel te weten komt dan of hij echt van je houdt.Maakt hij het uit dan houdt hij niet genoeg van je.

Veel sterkte en het gaat allemaal goed komen.Over een jaar of misschien twee dan ben je er helemaal overheen als je niet meer van hem houdt.Houd je dan nog wel van hem dan weet ik de oplossing ook niet.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:28

russel schreef:
Super, sleutels afgeven en laten rusten.

Hij is wel weer een leugen rijker bij zijn vrouw, want zij weet niets van een verhouding, die denkt dat je de vriendschap verloochend.

Sja... heb ergens zo'n vermoeden dat hij zijn vrouw misschien verteld heeft dat de TS misschien meer wilde met hem ofzoiets..... om zichzelf alvast in te dekken.....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:30

Kan ook nog inderdaad 'ja maar, zij wilde meer van mij, dus ik wil nu geen contact meer' Zou zomaar eens zo kunnen zijn :+

Renpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:07

Iris1702 schreef:
russel schreef:
Super, sleutels afgeven en laten rusten.

Hij is wel weer een leugen rijker bij zijn vrouw, want zij weet niets van een verhouding, die denkt dat je de vriendschap verloochend.

Sja... heb ergens zo'n vermoeden dat hij zijn vrouw misschien verteld heeft dat de TS misschien meer wilde met hem ofzoiets..... om zichzelf alvast in te dekken.....

Ja dat zit er dik in.
Had mijn vreemdganger ook gedaan.
Kom die meid bijna elke dag tegen. Ik zou zooo graag de waarheid willen vertellen (ze zijn inmiddels toch al uit elkaar, meneer had alweer een ander) maar dan gaat m'n eigen 'status' naar de kl*te.
Dan heb ik liever dat ze denkt dat ik heb gelogen. ;)

Zo achterbaks zijn die mannen!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:15

O, dat zal best inderdaad. Die heeft de schuld lekker bij TS gelegd.
Vals als ik ben zou ik vrouwlief toch even een smsje terug sturen (zij begon ;-)) met of ze dan ook wist dat ze jaren met elkaar sex hebben gehad en hij haar zou verlaten voor TS......
Je kan hem bij mij krijgen zoals je wil....

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:17

Niks geen sleutels afgeven :n

Gewoon in een envelopje doen en door de brievenbus heen gooien met alleen kort je naam vermeld. Niets van groeten of liefs erop, hij kan omwaaien.

Liefst nog wel met wat leuke "actie" foto's }> van A en TS :o hoezo wraakzuchtig :=

Renpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:23

hetbommeke schreef:
Niks geen sleutels afgeven :n

Gewoon in een envelopje doen en door de brievenbus heen gooien met alleen kort je naam vermeld. Niets van groeten of liefs erop, hij kan omwaaien.

Liefst nog wel met wat leuke "actie" foto's }> van A en TS :o hoezo wraakzuchtig :=

Die zou ik dan aan vrouwlief persoonlijk afgeven haha.
Anders loop je nog het risico dat meneer em zelf openmaakt en de actiefoto's weggooid. :P

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:28

ja maar dan wel wanneer je zeker weet dat hij niet thuis is anders loop je weer de kans dat je hem tegen het lijf loopt en dat wil je niet.

Renpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:29

Nee dat is waar.
Bijvoorbeeld als ie aan het werk is ofzo.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:31

ja precies, of zijn vaste kroegavond met vrienden, of sport avond := wat zijn we weer lekker gemeen _O-

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:32

:(:) TS... wat een *piep*kerel is het zeg!
Ik hoop niet dat ie in je nabije omgeving woont... en dat het nu ook klaar is met dat gestook en gedoe...

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:39

Ik zou de sleutels in ieder geval wel afgeven, aan hem of aan zijn vrouw. Anders krijg je weer gelazer dat zij ze niet ontvangen hebben.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:40

Goed gedaan meid!

Sleutels (zonder envelop) door de bus mikken en klaar!

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 07:56

Net heel het topic door gelezen, ! en gefeliciteerd!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:07

Lizzle schreef:
Ik zou de sleutels in ieder geval wel afgeven, aan hem of aan zijn vrouw. Anders krijg je weer gelazer dat zij ze niet ontvangen hebben.

Als je daar zeker van wil zijn kun je ze ook aangetekend versturen natuurlijk.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 17:52

SixBar schreef:
Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij.Het verschil was dat hij niet getrouwd was maar wel een relatie had en ook 2 kinderen bij die vrouw had.Hij is 19 jaar ouder dan ik en toen ik een eind aan de relatie maakte omdat ik geen relatie wilde met een man die zo veel ouder was dan ik werd hij ook zo wraakzuchtig.

Ik vind het anders wel een groot verschil. Toen je aan die relatie begon wist je dat hij een stuk ouder was, en om hem later om diezelfde reden af te wijzen vind ik wel behoorlijk l*llig. Je was dus zelf klaar met je speeltje, en niks anders. Ik kan me de verontwaardiging van die man dus wel voorstellen.
TS is gewoon valse hoop voorgespiegeld (naar haar eigen zeggen), das toch echt wat anders.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 18:10

Ik zou A verwijderen uit je MSN, contacten wat dan ook lijst. Gewoon geen contact meer met hem hebben.
Je hebt netjes gezegt dat je verliefd bent geworden op een ander, en dat deze relatie harstikke fout is. Dat moet hij zelf verwerken.
Ik hoop dat je gelukkig wordt met D.

Lees zojuist dat er beweging zit in alle problemen, hoop dat die gauw zijn opgelost :)

Al vind ik het echt niet kunnen wat er is gebeurd ;)

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 18:00

Ik heb nog steeds niks gehoord of gezien. Erg prettig :j

Baal ergens wel een beetje.. Er liggen daar nog een aantal leesboeken van mij..

Nu wil ik om die leesboeken uiteraard niet opnieuw contact op nemen, het zijn maar boeken. Maar er ligt wel 80 euro aan boeken, en zo rijk ben ik niet..

Het is dus nog steeds rustig. En ik hoop dat dit ook zo blijft. En dat ik hem ook niet meer tegen zal komen op straat.

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 18:06

fijn dat t nu stil blijft. het is heel erg balen van die boeken maar om die rede zou ik niet daar naartoe gaan. denk dat je de hele boel dan weer over je heen krijgt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 18:15

Ach , als zij jou inderdaad zoveel gegeven hebben als ze zeggen , zie het dan maar als "betaling" daarvoor , dan heb je daar ook geen "schuld" meer en is het afgehandeld.

Lijkt me een goede manier om er vrede mee te hebben :)

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 18:16

Voor € 80,00 koop je een hele stapel aan leesboeken op Marktplaats/Speurders/Ebay.
Ik koop alles van boeken 2e hands tegenwoordig. Ik heb er ook nog een hele boel liggen die ik kwijt wil voor een prikkie!

Daar zou ik echt geen contact meer voor opnemen.
Het beste is om het nu gewoon te laten rusten en dat verlies op de koop toe te nemen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:21

Krijg ik toch wederom het gevoel dat je hem eigenlijk weer wil zien. Nu met als argument dat er nog boeken van je liggen..... volgende keer omdat er nog een dure broek ligt, of je lievelingsjas.
Als je echt van hem af zou willen, zou het je allemaal gestolen kunnen worden! Je bent vrij! Je kunt opnieuw beginnen!!
:? :? :?

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 15:22

@gem: snap best dat ze daarvan baalt hoor, ik heb het ook gehad alleen dan in een andere situatie. Ik heb ze wél opgehaald. Het klinkt heel raar maar ik ben gehecht aan mijn boeken, en ik vind mijn collectie gewoon heel erg waardevol. TS zegt dat ze het niet gaat ophalen. Nou prima toch?