Hebben ze het niet moeilijk, als 1 van de 2 op rit is en dus de ander alleen is?
Veel plezier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EngeltjeS schreef:Wat een verandering! Prachtig paleis hebben je paarden zo als ik de foto's bekijk.
Hebben ze het niet moeilijk, als 1 van de 2 op rit is en dus de ander alleen is?
Veel plezier
deedee19 schreef:Prachtig zeg en wat is Wodka goed aangekomen! Je kunt ook een badkuip gebruiken om het hooi in te doen. Gebruik ik ook en is echt super handig. Waait je hooi niet overal heen. Geloof dat je wel wat badkuipen over had uit dat huis of niet?
iwayalover schreef:Oh wat fijn dat je je paardjes nu aan huis hebtZiet er mooi uit!
Ik kwam er gisteravond nog langs rijden met de auto en volgens mij was je toen weg met Moon, want ik zag Wodka op en neer rennen in zn uppie in de paddock
xXutopiaXx schreef:Wow!! Wat supergaaf zeg!! En wat een geweldige locatie!!
Ben verliefd op jou uitzicht vanuit je slaapkamer!
Citaat:ladyharma schreef:Yeee de foto's
Mooi zeg!!
Lekker aan huis
En je hebt stallen? en een bak? en een paddock?
xxx
Als je de foto's goed had bekeken, dan zie je dat er stallen zijn gebouwd haha! Een rijbak heb ik hier inderdaad niet, als ik in een bak wil rijden moet ik ongeveer 10 minuutjes stappen door het bos en dan kom je bij een rijbak uit (moet die mensen nog bellen).
iwayalover schreef:@ Elke: Ik kom daar altijd langs als ik ga fitnessen in Mill (elke maandag). Zal wel 'n keer zwaaien als ik je zie hahahaEn ja mijn Iwaya is idd van manege Urena geweest. Heb haar 4 jaar geleden gekocht toen de manege overgenomen werd en dus Hippisch centrum de sprong werd
Jij loopt daar nu stage toch?