KiWiKo schreef:als derde generatie nederlander, is het wel een beetje tijd dat je je hier thuisvoelt....... dat opa en oma daar problemen mee hadden kan ik voorstellen...... pappa en mamaa die hier geboren en getogen zijn en een bestaan hebben opbebouwd, nee, kan ik me niet voorstellen........ derde generatie helemaal niet...... en laat nou net die generatie de grootste problemen geven?
als nederlander heb je naast rechten ook veel plichten en dat hangt niet samen met het uithangen van een vlag nee........ maar het houd wel in dat je je als goed nederlands burger gedraagd en je de nederlandse cultuur ook in ere houd, ook al ben je daarnaast moslim
en als je dat niet kan.......... dan is Nederland niet het land voor diegene, dan moet diegene fijn in afganistan gaan wonen........
Waar baseer je dat vetgedrukte op?
En het feit dat iemand een vlag met schooltas ophangt, is dat dan niet al een teken dat diegene de Nederlandse cultuur in ere houd? Alleen op zijn eigen manier? Of is alleen jouw manier de goede manier? En waarom is dat dan?