Ja ik had al mail contact met de verkoper, over het verzenden o.a, maar die vertelde mij dat er nog 2 andere 'watchers' waren, vandaar dat ik toch wel een beetje haast wil maken .
Maar ik zal even in de advertentie zoeken, dankjewel.
hafjesliefde
Geplaatst: 04-03-11 21:04
voor tweedehands dingen kijken en verkopen, ga ik meestal naar kapaza of 2dehands, ben even gaa kijken op ebay, maar bij welke rubriek moet je dan zijn voor de paardenspullen? edit, heb het al gevonden, goeie morgend zeg (of beter: avond)
Heb v/d week mijn tweede bestelling via Ebay gedaan. Eerste was binnen Nederland, die van deze week bij één uit Engeland, dus ben benieuwd! Betaald met Paypal, ook nog eens een stuk veiliger.
Het verschild. Ene keer was het er in 3 dagen, andere keer 2 weken was toen iets mis gegaan met de post zelf, dus daar konden zij niks aan doen
Muzefee
Geplaatst: 05-03-11 00:21
Is een leuk hoofdstelletje jah!
Ik heb er ditmaal dromenvangers besteld om te verwerken in m'n beads!
Heb rond het nieuwe jaar iets besteld bij een winkel in Engeland, toen verwachte ik het nog niet echt, was het er al voor ik überhaupt had gehoord dat het verzonden was.
Herkenbaar hoor, heb hier ook twee, waarvan overigens wel één te koop, omdat ik toch maar één pony heb en de andere net mooier is.
Jah heb de kralen voor mijn beads ook grotendeels uit de USA, daar hebben ze zoveel meer keus! Dat duurde overigens ongeveer 3 weken, viel ook best mee.
goed zoeken Ik heb een kabelhalster dus op de kop getikt, 1 x gedragen, voor 25 euro incl verzendkosten dat is goedkoper dan wat je in NL op marktplaats vind
Ik heb zojuist mijn eerste aankoop gedaan . Een wintec 500 dressuur in het bruin voor 300 euro incl. Verzendkosten vanuit Engeland. Ik vind het niet duur hoor!
Ebay heeft in elk land een eigen versie, ik kijk meestal op .de of .com want op .be of .nl staat niet veel. Op de .com versie kun je het zo gek niet bedenken of je vindt het wel!
Ik heb echt weer fantastisch geweldige patchworkcutters om taarten mee te decoreren binnen . Uit Engeland en binnen een paar dagen binnen, echt geweldig! En ook een die hier niet in de winkel te verkrijgen is, dus da's echt tof!
Ebay is veel veiliger dan MP, je hebt reviews over de verkopers en met Paypal is je betaling ook nog eens verzekerd! Echt zo veel fijner dan MP!
Hoi hoi! Ik heb tot nu toe nog niets gekocht op ebay, maar ben het wel van plan! Weet iemand wat je moet invullen voor Anky pads? Als ik Anky pads doe dan krijg ik helaas niets.