Citaat:
Wat een onzin , heel sneu als je dit geloofd , want dan wordt je dus wel gedwongen om het kado aan te pakken , anders kom je niet in de hemel .
Ik vind gelovige mensen erg arrogant om te denken , dat diegene die het kado weigeren ........tja eigen schuld , worden afgeserveerd naar de hel .
Gelukkig leef ik niet angst , en hoef ik ook niet verlost te worden ,
Bovendien zou de mens dan het enige dier zijn dat kan worden verleid door de duivel ?
Waar blijven andere dieren dan mensen na hun dood , volgens jou geloof ?
Dieren zijn namelijk puur , zij oordelen en veroordelen niet , doen nooit iets verkeerd .
Die zouden dan denk ik allemaal in de hemel komen , ben benieuwd ?
Citaat:
Onzin? Dat vind jij.

Ik voel me niet gedwongen, het is een vrije keuze en daar mag je voor kiezen ja of nee. En nee, ik leef niet uit angst, ik ken geen angst. Jij hoeft niet verlost te worden? Kun je je eigen zonden vergeven? Volgens mij niet.

Dieren komen inderdaad in de hemel, en je zult zelf ook wel begrijpen dat dieren niet kunnen denken.

ik wil hier toch nog even op ingaan sjonnie48, je zegt dat als je het kado weigert je afgeserveerd wordt naar de hel, dat is niet zo, als jij niet verlost wil worden, (= het kado niet aanpakken) dan laat God je met rust, dat is toch precies wat je wil? Hij doet heel veel voor je maar als je uiteindelijk zelf niet bij God wil horen dan laat God dat toe en kom je dus op een plaats waar God niet is (de hel)
(ik zie dat ik de quote verpest heb, maar de eerste was van sjonnie48 en de onderste van Hannah_menno dacht ik?