Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ze heeft net een paar brokjes gegeten!
Met lonneke gaat het nog erg slecht. Ze hoopt vandaag de uitslag te krijgen.
Er is overigens geen shet, dus daar hoeven we ons ook geen zorgen om te maken!
<KNIP>
Cowboy55 schreef:Cayenne schreef:Ze heeft net een paar brokjes gegeten!
Met lonneke gaat het nog erg slecht. Ze hoopt vandaag de uitslag te krijgen.
Er is overigens geen shet, dus daar hoeven we ons ook geen zorgen om te maken!
<KNIP>
Ik ben slechts een meelezer, maarre: er is geen shet?! Kan ik nou (ook al) niet (meer) lezen?
slimmerik schreef:geen idee of ze gesterelisseerd is maar ik denk het niet....
Frantic schreef:Zo'n honden actie is goed, maar verder, die kaarten etc? Dan krijg ik echt neigingen om te zeggen, daar gaan we weer.... Ze heeft het weer voor elkaar!
guenivere schreef:Nogmaals ze zou hier ook voor een langere tijd mogen blijven, ik zit alleen dus met het probleem van vervoer en woon zelf in friesland. Heb zelf een klein teckeltje van bijna 4 maand en die kan heel goed met andere honden, en is een teefje. Ook heb ik een zoontje, en ben gewoon hele dagen thuis, en als ik straks weer een beetje aan het werk ga over een paar maanden is dat maar voor een paar dagen en dan maar 3 uurtjes per dag. Dus als er geen andere oplossing is dan zou er vervoer geregeld moeten worden, heb zelf namelijk wel een rijbewijs en auto maar dat is een koekblikje en als ik daar 50 km mee rijd staat die al oververhit aan de kantNogmaals heel erg veel sterkte voor lonneke, en fijn dat iedereen zo met haar mee leeft en haar helpt.
Faelivrin schreef:Zij kan hier niet in huis (overactieve Husky) maar kan wel eventueel rijden mocht het nodig zijn.Natuurlijk wel een beettjeee normale afstanden maar heen en weer NH zou prima te doen zijn (als hij bijv naar amersfoort/utrecht of iets in de omgeving moet)
Ben de hele dag thuis en beschikbaar, net als de rest van de week.. En mocht er echt niemand in de buurt zijn die kan rijden wil ik ook nog wel over mijn hart strijken om er een rondreis NL van te maken.
Voor lonneke; heel veel sterkte!