Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:relatietest op 538 is nog soft met de geintjes die ze flikken bij Temptation Island hahahahaha Dat mensen daar in trappen, ongelovelijk.. mooi leedvermaak :X
Zwitsal schreef:Romyv schreef:relatietest op 538 is nog soft met de geintjes die ze flikken bij Temptation Island hahahahaha Dat mensen daar in trappen, ongelovelijk.. mooi leedvermaak :X
*leest ook nog af en toe mee om update'jes te checken*
ik dacht altijd (en nog steeds) dat temptation island een groot acteer spel is..allemaal nep dus naar mijn idee..
en als het wel echt is: wil ik ook wel mee doen!
lekker relaxen in luxe resorts, af en toe sla je een arm om een andere man heen, kijk je spastisch of er geheime camera's aanwezig zijn, en fluister je dan geheimzinnig iets in zn oor. (want tja, draait om de kijkcijfers natuurlijk).
ArabicQueen schreef:Mja mijn vriend is dus vanaf nu tot 2 weken terug een keer gebeld door 538 maar die kl****zk heeft daar niets
over gezegt nu wil ik echt graag weten wat hij heeft gezegt we hebben in die 2 weken ook
al een aantal keer ruzie gehad ben dus ZEEEEER BENIEUWD![]()
![]()
![]()
![]()
DeadxStar schreef:ArabicQueen schreef:Mja mijn vriend is dus vanaf nu tot 2 weken terug een keer gebeld door 538 maar die kl****zk heeft daar niets
over gezegt nu wil ik echt graag weten wat hij heeft gezegt we hebben in die 2 weken ook
al een aantal keer ruzie gehad ben dus ZEEEEER BENIEUWD![]()
![]()
![]()
![]()
Meen je dat nou dat hij niets heeft gezegd? Wat een klote streek zeg!
Ik heb ook meegedaan aan de relatie test hihi. En mijn vriend is dus ook opgebeld, en die was echt heel bot tegen haarVond t wel grappig, zal is kijken of ik 'm nog kan vinden.
Enne, mijn vriend vertelde het gelijk dat ie gebeld wasGelukkig maar..
Hebben toen ook zo'n avondje gewonnen voor Boom Chicago, maar zijn helaas niet geweest. Kwam wat tussen
vinurr schreef:DeadxStar schreef:Meen je dat nou dat hij niets heeft gezegd? Wat een klote streek zeg!
Ik heb ook meegedaan aan de relatie test hihi. En mijn vriend is dus ook opgebeld, en die was echt heel bot tegen haarVond t wel grappig, zal is kijken of ik 'm nog kan vinden.
Enne, mijn vriend vertelde het gelijk dat ie gebeld wasGelukkig maar..
Hebben toen ook zo'n avondje gewonnen voor Boom Chicago, maar zijn helaas niet geweest. Kwam wat tussen
ben benieuwd of je 'm nog kan vinden!
FunkyMistiC schreef:DeadxStar schreef:
Als ik spierpijn heb, dan masseert ze me..Wat lief
Hahaha, leuk om te horen
Miracle_ schreef:@DeadxStar: hoe reageerde je vriend naderhand?