Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:37

Bij ons is afgelopen week iets prachtigs gebeurd.
Okee iedereen kent wel het flessen inlever gebeuren bij zo'n apparaat. Onderaan kan je kratten inleveren (is tenminste bij ons zo).

Er is dus een man door het krattenluik het embalage hok in gegaan. Nou ligt daar bij ons niet veel bijzonders :') maargoed de bedrijfsleider had het door (die moeten echt in een scheur hebben gelegen) en is daar heen gelopen. Hij heeft de deur open gedaan en gevraagd wat meneer aan het doen was.
Zijn antwoord; ''De deur stond open.''

xD

Angelaa2

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:38

Haha niet _O- dan spoor je echt niet :')

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:45

betssa schreef:
geen opmerking maar daden:

Kindje (jaar of 3) van een klant pakte een slipper (birkenstocks) uit de winkel ging erop zitten en plaste er gewoon op!! Ik wist niet wat ik zag! Gelukkig was de moeder erg beschaamd en heeft de slipper afgerekend en ze bleef maar zeggen: och jee, ik dacht echt dat ze zindelijk was!

HAHAHAHAHAH

trouwens, dat van 'lukt het wel' vraag ik ook wel eens als ik iemand zie stuntelen met z'n spullen. Niet omdat ik dan echt mee zou lopen ofzo, maar meer omdat het zo aso lijkt als je niks doet :P

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:43

Van de week; klant gooit 2 rollen (cadeau?) papier op de balie. Dus ik wou ze pakken en afrekenen. Begint ie me toch te schelden 'NEEE AFBLIJVEN DIT IS TOCH VEEL TE DUUR VOOR JULLIE DIT VERKOPEN JULLIE NIET" (ik werk in een boekhandel,..weet ik veel dat ze niet van ons zijn, we verkopen nog een stuk duurdere spullen..)

ik dacht nog dat hij een geintje maakte maar hij meende het echt 8)7

Het nare bij die man was dat hij zn grote zwarte zonnebril gewoon ophield. Dan kun je iemand totaal niet peilen.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 07:46

milatje schreef:
Okee iedereen kent wel het flessen inlever gebeuren bij zo'n apparaat. Onderaan kan je kratten inleveren (is tenminste bij ons zo).

Er is dus een man door het krattenluik het embalage hok in gegaan. Nou ligt daar bij ons niet veel bijzonders :') maargoed de bedrijfsleider had het door (die moeten echt in een scheur hebben gelegen) en is daar heen gelopen. Hij heeft de deur open gedaan en gevraagd wat meneer aan het doen was.

xD

Had die man niet iets zegmaar? Weet niet hoe ik het moet zeggen zonder beledigend over te komen...

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 07:56

Geen klant maar gisteren in de trein.
Daar zat een ouder stelletje. Dus die mensen waren bijna bij het station waar ze moesten zijn en ze moesten opgehaald worden.

Zegt lieve mevrouw: 'Schat, stuur jij Ellen nog even een Msnnetje?'

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:14

Ymke schreef:
Ook een vaak gehoorde opmerking trouwens:

Bij de aankoop van hondenbrokken o.i.d.: 'Hoeveel garantie zit er op?'

:')

tot het er aan de achterkant weer uitkomt?

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:29

Mirjamsel schreef:
milatje schreef:

xD

Had die man niet iets zegmaar? Weet niet hoe ik het moet zeggen zonder beledigend over te komen...

Bij mijn weten was de man volledig gezond. De bedrijfsleider dacht dat hij het deed om iets te jatten (nu ligt daar niet veel zoals ik al zei) of om te kijken hoe ze konden inbreken.
Ach, liever dat ze zoiets doen en op heterdaad betrapt worden dan dat ze de winkel overvallen denk ik dan maar. :P

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:52

Of hij had ze gekke 5 minuten.. :D

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:52

Jolandaa schreef:
Of hij had ze gekke 5 minuten.. :D

Dat zou ook nog eens kunnen. Of een weddenschap ofzo. :+
Achja. xD Hij leek overigens wel op Eddy Zoey hihi.

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:56

Vinaba schreef:
Geen klant maar gisteren in de trein.
Daar zat een ouder stelletje. Dus die mensen waren bijna bij het station waar ze moesten zijn en ze moesten opgehaald worden.

Zegt lieve mevrouw: 'Schat, stuur jij Ellen nog even een Msnnetje?'

dat zegt mn moeder ook altijd _O- :z

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:32

Ik deed een vakantiejob in de plaatselijke supermarkt aan de kassa. Opeens zag ik bij het betalen dat de klant nog 2 flessen wijn onder zijn jas had. Dus ik dacht van: "help die wil stelen, wat moet ik nu doen".
Ik zeg: "meneer, u moet die flessen wijn nog betalen"
Antwoordt hij heel droog: "Oh dat was ik heus van plan, ik wou ze gewoon nog even chambreren"

Serieus, waar haalde hij het! :P

( chambreren = op kampertemperatuur houden )

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:27

Hmm niet echt grappige opmerking van klanten, maar ik stond wel even raar te kijken!:P

Ik lag in t ziekenhuis, klaar voor de operatie, dus werd naar de OK gereden.. Nouja ik heb slechte ogen(-7.5 beide ogen :P) dus k zag niet zoveel meer.. Word ik de OK binnen gereden, komen er opeens allemaal mensen op je aflopen die alles in je gaan prikken etc, :P Staat er een vrouw voor me van: Goh ik ken je ergens van.. Dus ik zo van : nouja t kan, k werk bij de AH achter de kassa.. zij zo van: jaaah dat is t, ik vind je altijd zo ontzettend gezellig.. Ik had echt zoiets van : wtf..xD Maja k had echt geen idee wie t was omdat k natuurlijk niet zo veel zag..

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:39

Laatst had ik toch wel dé walgelijkste ervaring achter de kassa ooit!

Was aan het werk op een avond dat NL een WK wedstrijd moest spelen, dus het was niet zo heel druk.
Ik was gewoon heel geconcentreerd aan het scannen, ( :D ) en ik zag in mijn ooghoeken wel een jochie (max 13) met zijn hoofd op de kassaband ligggen, maar ik besteedde er niet te veel aandacht aan, dacht dat ie gewoon moe was. }:0.
Maargoed, uiteindelijk waren hij, zijn vriendjes en een oudere vrouw die er bij was, aan de beurt.
Ik zeg heel netjes: Goedenavond! En het volgende moment tilt het jochie zijn hoofd van de kassaband af, en hij begint me toch in het rond te spugen!
Over de kassa, over MIJN kassascherm, over MIJN kleding, over de band, over de grond..

En ik stond alleen maar met mn mond vol tanden.. heb wel een minuut met grote ogen staan kijken..
Ondertussen schreeuwt die oudere vrouw tegen het jochie: 'IK HEB OE TOCH 'EZEGD DA IE ALLEEN MET MOCHT ASSIE DE BOEL NIET ONDERKOTST? V*RD*MM* IE OOK ALTIED, ZOVEEL TE ZOEP'M, NOU IK ZAL OE VERTELL'N, IE KOMT 'T HUUS NIET MEER IN!! EN NU NOAR BUUT'N, VUIL ETTERTJE!!'

En ik stond nog altijd met open mond toe te kijken! :D
Jochie is uiteindelijk voor de deur (echt récht voor de deur) verder gaan kotsen, en de vrouw zegt tegen mij: 'Ja, nou mottie mij niet zo stom aan goan stoan te kiek'n, tis mien zoontie ja niet, tis een vriendtie van mien zoontie, ik bedoel moa, mien zoontie hef ook een poar borrels op, moar die stoat hier ook niet te kots'n!

Naja, toen kwam ik eindelijk bij mijn positieven, en heb toen verontwaardigd gezegd: "Weet u wel hoe OUD die kinderen zijn mevrouw? Om zulke jonge kinderen al drank te geven, om ze gewoon dronken te laten worden! En dan nog iets, wie gaat dit eigenlijk opruimen?''
Zij: ''EN WAT DENK IE NOU, DAT IK DE PRUT VAN DAT STINKJOCH GOA RUUM'N? DOAR BENNIE TOCH KASSAMEISSIE VEUR, TOCH?''

Naja toen heb ik het maar opgegeven, spullen afgerekend, (drank drank drank;)) kassa gesloten en alles maar opgeruimd. ;(

Normaal ben ik écht de beroerdste niet hoor, wil alles wel opruimen, ook wel overgeefsel en alles, maar niet van dronkelappen.. :?
Laatst bijgewerkt door M_aaike op 23-07-10 21:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:42

@Maaike dat is echt wel heel ernstig zeg :(:)

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:54

Flying_Angel schreef:
@Maaike dat is echt wel heel ernstig zeg :(:)

Ja dat was het écht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:19

Wow dat is echt erg, Maaike! :oo

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:20

Zo! Ik had in dat geval niet eens afgerekend! Is ze nu helemaal van de pot getrokken?! Wat onbeschoft!!! Allereerst laat ze dat kind al drinken, ten tweede is het (lijkt mij) normaal om de troep dan op te ruimen. En die reactie... Nou... Zoals ik al zij, ze had t mogen bekijken. Niet opruimen, niet afrekenen en dus geen DRANK. Van zulke mensen krijg ik dus wurgneigingen. Dit kán toch niet?!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 08:29

Ik werk bij de intratuin en de afgelopen dagen was het daar uiteraad erg heet/warm. ( waar niet) Dan die achterlijke opmerkingen, : tjonge dat jullie moeten werken in die hitte!!! Denk verdorie we staan er voor jullie. Of ze zeggen, ppffttt dat je het uithou zeg. Ja hallo, jullie komen toch winkelen.
Snap dat zowiezo niet, dat je zo,n hitte een tuincentrum inloopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 08:33

Argh idd!

"Wat erg voor je!" "Hebben jullie geen airco?" "Jullie zouden dicht moeten zijn!"

De eerste vind je het nog lief bij dat ze aan je denken, maar als ze bínnen komen hoor je ze al 'pfft wat is het hier warm!' (we hebben ook geen airco dus je gaat ook kapot van de hitte, zelfs al is het wat koeler buiten), en dan wéét je al dat zodra ze bij de kassa komen ze wat gaan zeggen erover. :roll: Zo van; Wat is het hier warm! Ja mevrouw, alsof we dat niet doorhebben. :+ Zij zijn er net tien minuten, wij een hele dag. :+ Of idd "dat je het volhoudt!" Ja ik moet wel, als jullie blijven komen! :+

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 08:51

Hilarisch :D

Bij mij op stage was ook zoiets

Zij: Mijn kind heeft een pot verf van de schap afgegooit, en die is kapot gevallen op de grond
Bedrijfsleider: Tja, Of u moet de pot verf betalen, of het opruimen.
Zij: Jullie hebben toch genoeg stagaires, kijk daar loopt ook z'n mokkel.
Bedrijfsleider: Mevrouw, wilt u niet zo over onze stagaires praten, reken dat blik maar af en het is klaar.

Raad eens wie het wel mocht opruimen Ik.
Raad eens wie het geld kreeg van de pot verf: Ik. :D

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:48

Shizzel schreef:
Argh idd!

"Wat erg voor je!" "Hebben jullie geen airco?" "Jullie zouden dicht moeten zijn!"

De eerste vind je het nog lief bij dat ze aan je denken, maar als ze bínnen komen hoor je ze al 'pfft wat is het hier warm!' (we hebben ook geen airco dus je gaat ook kapot van de hitte, zelfs al is het wat koeler buiten), en dan wéét je al dat zodra ze bij de kassa komen ze wat gaan zeggen erover. :roll: Zo van; Wat is het hier warm! Ja mevrouw, alsof we dat niet doorhebben. :+ Zij zijn er net tien minuten, wij een hele dag. :+ Of idd "dat je het volhoudt!" Ja ik moet wel, als jullie blijven komen! :+

Ik werk in een supermarkt en bij ons is het dus wel koel en mensen hebben het dus enorm koud als ze bij ons binnen komen. Haha ik merk de kou niet eens meer op. :')

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:56

Of inderdaad toen het bijna de warmste dag was van het jaar:
"Ja het is wel te warm om te werken he?"
Ik heb maar vriendelijk geknikt maar heb ze maar niet vertelt dat de enige reden dat ik moet werken is omdat zij bij ons op het terras zitten :(:)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:40

Ik heb ooit een klant gehad op het terras bij 35 graden én onder een luifel die maar bleef zeuren dat het zo warm was en dat ik géén idee had hoe ze zat af te zien... dat zij neerzat en ik de poten van onder mijn lijf rende telde blijkbaar niet mee :D

Iemand laten betalen voor een pot verf mag trouwens niet verplicht worden...

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 16:25

Shizzel schreef:
Argh idd!

Hahaha :))

Ik had echt gereageerd met iets van: 'Oh ja mevrouw? Tja ik vond het hier een beetje frisjes dus ik dacht; laat ik de kachel maar eens omhoog zetten :) !'