Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:breezy302 schreef:Ik ben alweer terug van die sollicitatie en idd ik ben te klein. Wel 2 CM! Ze hadden misschien nog iets anders voor me maar dat hoor ik volgende week misschien wel... Nu verveel ik me alweer kapot! Ga zo maar wat eten en schoonmaken.
Ben nu wel nieuwsgierig voor wat voor werk?
Angela_ schreef:Pfff, ik kreeg net een telefoontje van mijn sollicitatie. Ik ben afgewezen, ze mogen pas in voorjaar 2011 mensen aannemen. Ik ben er best verdrietig om, ik zat zo in spanning.
Ik mag sowieso starten in voorjaar 2011, maar goed wie weet wat dan is.. Het zal wel zo moeten zijn, ik ben nog helemaal niet klaar om te gaan werken. Ik heb afgelopen week zo in spanning gezeten dat ik amper kon functioneren. Vreselijk.. Ik ben nog niet opgewassen tegen die stress die solliciteren met zich mee brengt.
Angela_ schreef:Ik mag sowieso starten in voorjaar 2011, maar goed wie weet wat dan is.. Het zal wel zo moeten zijn, ik ben nog helemaal niet klaar om te gaan werken. Ik heb afgelopen week zo in spanning gezeten dat ik amper kon functioneren. Vreselijk.. Ik ben nog niet opgewassen tegen die stress die solliciteren met zich mee brengt.
breezy302 schreef:Zonnetje81 schreef:
Ben nu wel nieuwsgierig voor wat voor werk?
In een magazijn met een scooter pellets van de ene naar de andere kant brengen. Het is ook geen tilwerk ofzo alleen van de ene naar de andere kant brengen. Maar je moet perse 1.70 zijn
Lydiaaa schreef:Ik zit ook thuis te niksen.. Heb in oktober mijn diploma behaald, maar de stap om te gaan solliciteren is erg groot. Ik merk wel, als ik zo de hele dag niks loop te doen, het moeilijk is om wel iets te gaan doen....
Maargoed, mijn streven is om voor februari een sollicitatiebrief geschreven te hebben, en ook echt ergens gesolliciteerd te hebben
Lydiaaa schreef:Ik zit ook thuis te niksen.. Heb in oktober mijn diploma behaald, maar de stap om te gaan solliciteren is erg groot. Ik merk wel, als ik zo de hele dag niks loop te doen, het moeilijk is om wel iets te gaan doen....
Maargoed, mijn streven is om voor februari een sollicitatiebrief geschreven te hebben, en ook echt ergens gesolliciteerd te hebben
Sannum schreef:Ik heb misschien een persoonlijke vraag aan enkelen van jullie, maar ik vraag me af hoe hoog jullie uitkering is, en wat je salaris was bij een normale 40 urige werkweek?