Wie kan ik blij maken????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Re: Wie kan ik blij maken????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 19:25

Supergaaf van je seren! Blij dat je het hebt kunnen regelen!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 19:51

seren schreef:
zooist ik heb eindelijk gebelt! Het zadel gaat iemand meenemen naar de blijde ruiters toe hopelijk kunnen ze er wat mee doen :)

groetjes

Dat zou toch super zijn!!
Maaaar ze gaven bij mij een tijd geleden aan alleen martingalen nodig te hebben...wat voor zadel is het precies? Ik zal even kijken of ze het dan nog nodig hebben.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 21:50

Eydis, seren heeft zelf contact gehad met de blijde rijders omdat ze heel ver weg woont. De blijde rijders regelen nu dat iemand het bij seren ophaalt en meeneemt naar de blijde rijders.

Dus het is goed zo.

Ik wacht nog even of ik nog beugelriemen krijg. Dan stuur ik de martingalen en beugelriemen naar je toe.

Heb je nog contact gehad met degene die ook wilde weten welke maten martingalen er nodig waren?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:48

Ik heb alwiene hier en bericht gezet en een pb gestuurd maar nog geen reactie, zal nog een sturen.

Ohhh seren echt wát super van je!! Ik was er vandaag nog haha, ze verdienen het echt! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:10

Eydis schreef:
Ik heb alwiene hier en bericht gezet en een pb gestuurd maar nog geen reactie, zal nog een sturen.

Ohhh seren echt wát super van je!! Ik was er vandaag nog haha, ze verdienen het echt! :D

Ik heb 1 pb van je gehad voor zover ik weet en dat is vandaag. Ik had hier gevraagd welke maten en hoeveel precies, en in dit topic werd pas gezegd dat dat er 2 of 3 moesten zijn, Zooist gaf toen aan dat ze er 2 in full had al, waarop gezegd werd dat full prima is.
Ik snap er (zoals ik al pb'de) ondertussen geen moer meer van want nu krijg ik weer 3 of 4 en pony, cob, full te horen...

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 00:11

Alwiene schreef:
Eydis schreef:

Ik heb 1 pb van je gehad voor zover ik weet en dat is vandaag. Ik had hier gevraagd welke maten en hoeveel precies, en in dit topic werd pas gezegd dat dat er 2 of 3 moesten zijn, Zooist gaf toen aan dat ze er 2 in full had al, waarop gezegd werd dat full prima is.
Ik snap er (zoals ik al pb'de) ondertussen geen moer meer van want nu krijg ik weer 3 of 4 en pony, cob, full te horen...

Ik had je eerder ook een pb gestuurd maargoed...misschien iets mis gegaan? :o
Ik was vandaag op de manege en toen kwamen ze met meerdere maten aan...maar ik vind zelf full prima hoor zoals ze als eerste in hun email aangaven. Sorry als ik je in de war gemaakt hebt :o

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 09:03

Eydis, Het is 17 inch ik weet niet of ze het kunnen gebruiken is voor de fjord. Maar ze gaan het verkopen mocht het niet passen :)

Een vriendin van iemand die daar werkt komt het zadel bij mij ophalen en neemt het mee dus alles is geregeld :)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 09:05

Alwiene, zou jij dan naar de blijde rijders willen sturen. Ik heb nog meer die martingalen kunnen gebruiken waar ik nog meer naar toe ga sturen. Dat scheelt mij weer verzendkosten.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:13

Ik heb mail terug van een van de maneges voor mensen met een beperking in Maastricht.
Ze zouden erg blij zijn met longeerspullen, bakletters en pionnen.
(dingen die ik niet heb liggen.. :o )

Ik mail nog even die andere manege nog even om te kijken wat hun eventueel kunnen gebruiken.
Ik zal kijken of ik vrijdag ook even een foto maak met de spullen van limburg erop :D

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:19

Ik ben wel benieuwd naar een foto haflingertje!
Ik heb ook geen van de spullen die ze nodig hebben :n

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 13:31

Ik heb longeer lijnen en bijzetteugels.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 16:32

Pepsy, bedankt voor je pakket. Ik heb het ontvangen!

Ik werk vanavond alles weer bij!

Poehee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:15

Lieverd komt er al iemand in de buurt van mijn huis??? Mijn autootje puilt uit...

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 19:34

Zondag kunnen we wel ergens afspreken. Of zaterdag???

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 23:20

Update komt eraan. Netwerkprobleem!!! Grrrr!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 23:36

NIEUWE VERSIE 13 JANUARI 2010 VAN 22.00 UUR

:list: DIT IS DE LIJST MET DE DEFINITIEVE DOELEN. NIEUWE DOELEN WORDEN NIET MEER OPGENOMEN. DIE KUNNEN EEN VOLGENDE KEER MEEGENOMEN WORDEN

:list: DOOR DE VELE EXTRA AANMELDINGEN VAN MEDEBOKKERS DIE SPULLEN HEBBEN IS DE UITERLIJK INZENDDATUM GEWIJZIGD IN 20 JANUARI 2010.

:list: DE SPULLEN KUNNEN DUS UITERLIJK 20 JANUARI 2010 INGELEVERD WORDEN OF OPGESTUURD WORDEN PER POST.

:list: WANNEER JE JE AAN WILT SLUITEN OMDAT JE OOK SPULLEN WILT DONEREN KAN JE CONTACT OPNEMEN MET ZOOIST

:list: ZOOIST VERWIJST JE DOOR NAAR HET DOEL OF DAT DE SPULLEN BIJ DE VERZAMELING KUNNEN DIE STRAKS VERDEELD WORDEN

:list: DE SPULLEN KAN JE ZELF LANGS BRENGEN OF OPSTUREN OF IN OVERLEG LATEN OPHALEN (OMGEVING ROTTERDAM/DORDRECHT)

:list: VERZENDKOSTEN ZIJN VOOR EIGEN REKENING WANT ER ZIJN GENOEG KOSTEN IVM BENZINE EN DOORSTUREN NA DE VERDELING

:list: DE SPULLEN WORDEN NOOIT DOORVERKOCHT DOOR ZOOIST OF ANDERE CONTACTPERSONEN, ER ZIJN WEL EEN AANTAL GOEDE DOELEN DIE SPULLEN VERZAMELEN OM TE KUNNEN VERKOPEN OM ZO GELD IN TE ZAMELEN VOOR VOER, LOCATIE EN VERVOER.

:D :D :D DE GOEDE DOELEN :D :D :D

ZUID-HOLLAND EN ZEELAND
- http://www.madurodammanege.nl / gehandicaptenmanege in Den Haag / spullen nog onbekend / contact via GirlInTheMirror
- particuliere paardenopvang in Zeeland / nagetrokken en akkoord / dekens en dekjes / contact via Ammie2009
GRONINGEN/FRIESLAND/DRENTHE
- http://www.dirks-horses.nl / paardenrusthuis / alleen dekens / contact via LeanneXXnona)
NOORD-HOLLAND/UTRECHT
- http://www.deblijderuiters.nl / gehandicapten/kinderen met autisme / martingalen maat full, stijgbeugelriemen / contact via Eydis
LIMBURG/NOORD-BRABANT
- http://www.manege-dehuif.com / huifbedrijden /spullen onbekend / contact via Claud31
- Verschillende gehandicaptenmaneges / van alles (wat overblijft gaatnaar zooist) / contact via Halflingertje
GELDERLAND/OVERIJSSEL
- ponyopvang "Second Chance" / warme waterdichte winterdekens in verschillende maten,maar vooral in 175 [D-pony], biks of muesli / contact via Gohya
- http://www.stichtingtrueillusion.com / paardenopvang / verzorgingsproducten en (kapotte) dekens / contact via Moosje
PARTICULIEREN
- Anonieme bokker : regendeken voor C pony (ZUID-HOLLAND)
- Anonieme bokker : VLIEGENDEKEN, ZWEETDEKEN, BORSTEL ALLES IN 215 (FRIESLAND)
- Mevrouw uit Noord-Holland die alles kwijt is vanwege brand. SPOED 215 (Amsterdam e.o)
OVERIGE DOELEN
Yamcha krijgt overgebleven spullen voor de paardenkamp die de spullen verkopen voor financien.
Liezzie krijgt overgebleven spullen voor http://WWW.NCPG.NL Deze spullen worden verkocht om financiën te creëren voor een trailer.
Aquatje krijgt overgebleven spullen voor http://www.manegepaardenpensioenfonds.nl welke verkocht worden voor financiën te creëren.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

De bokkers die spullen ingeleverd hebben bij zooist
zooist
supersonny
cobiie
stal benedenberg
wendy1978
marvantom
leonie_m
GirlInTheMirror (extra verzamelpunt in omgeving DenHaag)
Esch
Equimotion
x_Katja_x
Enniee
Pepsy_
Rina
Yamcha (extra verzamelpunt voor spullen voor de paardenkamp)

Bokkers die spullen ingeleverd hebben bij Halflingertje
Halflingertje
Maud_82
BrittKitt
Juliette86

Bokkers die spullen afgegeven hebben bij _Susan_
_Susan_
Inney

Bokkers die spullen afgegeven hebben bij Liezzie
Silvia

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

De bokkers die zich als potentiële gever gemeld hebben:
CalvinM - stuurt donderdag op
Don_Zhivago - ophalen Ridderkerk zondag
Goof - ophalen Zwijndrecht zondag
Mechelfan - ophalen Hendik Ido ambacht zondag
Poehee - ophalen Zwijndrecht zondag
Fitch - spullen afgegeven bij _Danielle_
_Danielle_ - stuurt op naar zooist
nickyu - PB gestuurd
Orsini - bezig met eigen doel, anders naar zooist
Babsie_Flash - bezig met wassen, stuurt dan naar zooist
Jaan81 -PB gestuurd
_draakje21 - PB gestuurd
Meagan_sarah -PB gestuurd
Waikiki_6 - PB gestuurd
TrustHim - PB gestuurd
Tallie1979 - PB gestuurd
Alwiene - zie vorige posten
O_FUN_

Doelen die al een spullen gekregen hebben:

Manege Boerskotten (via _Susan_)
Anonieme bokker (heeft deken gekregen of krijgt deken van Thirza)
Blijde Rijders (hebben een zadel gekregen van Seren)

Voor diverse doelen zoeken wij met spoed:

- dekens in alle soorten en maten
- waterdichte ponydekens
- dekens in de maat 2.15, waaronder vliegendeken
- kapotte dekens (onderdelen)
- tuigage
- rijkleding (alles)
- borstels en andere verzorgingsattributen
- enz, enz.

:list: WANNEER JE JE AAN WILT SLUITEN OMDAT JE OOK SPULLEN WILT DONEREN KAN JE CONTACT OPNEMEN MET ZOOIST

:list: NIEUWE DOELEN HOEVEN ZICH NIET MEER AAN TE MELDEN

Wie kan er spullen ophalen in Sappemeer?
Wie kan er spullen ophalen in Weert?

Deze spullen kunnen naar zooist verstuurd worden, dus heb je zelf niks maar kan je wel wat ophalen en opsturen???? Meld je aan!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 23:48

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:52

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:55

Ik heb ook nog een behoorlijke stapel overbodige spullen, dus een PBtje van Zooist is welkom.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 15:13

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:51

Oe, ik ben een tijdje uit dit topic geweest, maar het is niet dat ik niks wil geven hoor!
Mijn goede doel is die van een ander topic geworden, de geredde 9 veulens in Spanje van Eva. Dus ik ben niet hebberig, maar ben met een ander in gesprek geweest. Ik doneer haar een aantal halsters, touwen en borstels (meer bruikbaars heb ik helaas niet meer). Dus ik doe ook mee hoor :)

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:28

Zooist schreef:
Wie kan er dekens ophalen in Leeuwarden of Buitenpost??????

Graag contact opnemen met zooist!!!!!!!!!

Hoi! Mijn ouders (en paarden ;)) wonen vlakbij Buitenpost / Leeuwarden, dus ik kan best iets ophalen! Waar moet het vervolgens naar toe? Heb ook nog wel een vliegendeken 2.15 liggen volgens mij!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 08:43

Marije, als jij alleen die vliegendeken hebt voor ons dan maak je mij en een andere bokker zo gelukkig! Dat is een van de weinige dingen waar ik nog zo hard naar op zoek ben!

De spullen uit Leeuwarden zijn al door iemand opgehaald.

Ik ga vanavond dit alles weer bijwerken en dan stuur ik je ook even PB of misschien straks al maar ga nu opschieten want ben al te laat voor werk!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:08

Volgens mij heb ik ook nog een eenvoudige vliegendeken liggen

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 09:13

Super Lielle!

Echt alles is welkom. Dekens kunnen goed gebruikt worden!
En alle andere spullen natuurlijk ook. Heb zelf nu ook alle dekens thuis uitgezocht en heb nog een deken in bestelling en dan gaat de "oude" deken ook op de stapel.

in overleg met lief want die deken was van onze topper die nu op de eeuwige groene velden ondeugend mag zijn