.Terwijl in de brief stond vanaf 16 december.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss_m schreef:Ik gebruik hem als het erg koud is, mijn scooter dood is, als niemand me kan brengen of met de trein naar vrienden ga, max paar x per maand(meestal uitzonderingen daar gelaten).
ik ga er nu vanuit dat ik mijn opleiding gewoon ga halen.
Wat kost het als je hem moet terug betalen ?
Gelukkig! maaike5581 schreef:.
Verder voor studenten met een week je hoeft niet doordeweeks in en uit te chekken aangezien je vrij mag reizen.
In het weekend moet je zorgen voor salde en moet je wel in en uit chekken.
Voor studenten met weekend, doordeweeks in en uit chekken en in het weekend niet.
Hoop dat het zo iets duidelijker is?
Mocht je nog vragen hebben hoop ik deze te kunnen beantwoorden.
. em_papillon schreef:hee ja zo is het voor mij wel een stuk duidelijker! Ik kan dus nog even mijn gewone ov laten zienGelukkig!
Liezel1 schreef:Ik kwam net tot de conclusie dat dat ding in mijn portemonnee zit. Maar ik heb nog niets geactiveerd oid....
dorientjuh schreef:Mij is juist verteld dat je sowieso in en uit moet checken, óók als je op dat moment vrij reizen hebt.
Destino schreef:En hoe moet je dan handelen als de treinen nog niet aangepast zijn voor de OV chipkaart?
Liezel1 schreef:Dit wordt volgende week echt drama!!!!
Misser schreef:maaike5581 schreef:.
Verder voor studenten met een week je hoeft niet doordeweeks in en uit te chekken aangezien je vrij mag reizen.
In het weekend moet je zorgen voor salde en moet je wel in en uit chekken.
Voor studenten met weekend, doordeweeks in en uit chekken en in het weekend niet.
Hoop dat het zo iets duidelijker is?
Mocht je nog vragen hebben hoop ik deze te kunnen beantwoorden.
Is dat echt zo? Heb je een bronvermelding? Zou wel chill zijn namelijk.
Destino schreef:Maar bij ons is het traject dordrecht - geldermalsen. Hier rijdt de NS niet, maar Arriva. Zij hebben de treinen pas klaar in maart. Er is geen station met poortjes..