Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Waar zeg ik dat je vloekt, scheld of mensen zonder respect behandeld? Ik zeg dat je er wat van kan om zelf dingen maar te interpreteren:
Soda schreef:Kom zeg, alsof je daadwerkelijk meent dat álle kinderen 'dingen' zijn om een 'bloedhekel' aan te hebben, behálve het kindje van Emio. Geloof je dat zelf?
loze interpretaties
En om je vraag te beantwoorden want zie dat ik dat nog niet gedaan heb:
Als ik mijn menig voor elk teer zieltje moest aanpassen kon ik net zo goed mijn mond houden. Maarrrr mijn mensenrechten beweren dat dat niet hoeft, ik mag gewoon mijn mening uiten![]()
Ben je zo teer dat je er niet tegen kan dat iemand ergens een bloedhekel aan heeft en jij niet, dan ben je imo niet klaar voor de wereld.
Myour schreef:Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen. Ik ben nu negentien jaar en heb nog nooit het gevoel gehad: ik wil een kind. Ook andermans kinderen vind ik verschrikkelijk. Ze voelen het aan ookheb twee keer een kind vastgehouden, de één begon direct te huilen, de tweede nja..
Op de eerste pagina stond een post van iemand die zei niets positiefs aan kinderen te kunnen opnoemen, hier hetzelfde. Lawaaierige ehm.. 'schepsels' die veel geld kosten en heel veel tijd van je in beslag nemen. Als ik kijk naar wat ik en m'n broer en zus van m'n moeder in beslag nemen, serieus! Ik had gek geworden!
Nee, ik bedankMocht ik ooit ongewenst zwanger raken, dan zou het ook zonder pardon weggehaald worden.