ben er wel doodziek van ja......... zeker omdat het is omdat een van die ......... beslag heeft gelegd op mijn bankrekening en dat niet gelijk geregeld kan worden.......
Gaat nergens over, maar ik wil niet dat vanwege burocratie mijn zorgverleners zonder geld zitten...... dus verkopen dan maar
Is er niet een andere manier joh? Het kan toch niet zo zijn dat je TT hierdoor kwijtraakt? Vooral omdat je het ding een paar dagen later zo weer terug zou kunnen kopen...
Kan je niet even een dealtje sluiten met een garage ofzo dat die je auto van je komen en dat je hem (waarschijnlijk heel snel al) weer terug koopt. Je hebt vast geen pandjeshuizen voor auto's.
maar dan kan ik wel salarissen betalen....... tis maar een auto
en mijn personeel moet wel kunnen eten........
ik rij net zo lief als het moet in mijn vito geen probleem mee........ mijn auto is speelgoed, maar mijn personeel moet eten......... en ik geloof niet dat ik morgen fijn naar huis rijd in mijn tt wetend dat mijn personeel het financieel moeilijk heeft.
Dan zal je alles wel overwogen hebben Kim, knap trouwens dat je je verhaal zo op bokt durft te zetten je hoeft je overigens ook nergens voor te schamen, bent volgens mij een hele rieele bazin.
Goh...een ding is me wel duidelijk: jij bent een topbaas! Ik hoop dat je snel de boel weer helemaal up and running hebt... Wanneer is nu je eerst volgende zaak? Je gaat gewoon alles winnen!
OK.. je verkoopt je auto.. en dan? In een slechte markt krijg je er niet zo veel voor dus met salarissen/werkgeverslasten ben je er zo doorheen. Het is maar een tijdelijke oplossing. Is de ombudsman organisatie niet iets voor je?
Vriendlief heeft net mijn auto gekocht....... zucht, maargoed hij blijft in de familie, en als straks alles weer op de rit is dan koop ik hem weer terug.
Vandaag dus fijn iedereen kunnen betalen.... de bank en het incassoburo werken fijn mee dus beslag zal einde van de week opgeheven zijn en kan ik weer bij het geld
Ik ga donderdag naar de rechter voor de vordering uit 2007. Die is vrij hard dus ik verwacht wel dat ik het toegewezen krijg.
En dan DAN als dat achter de rug is ga ik herrie maken, ik heb inderdaad gedacht naar de ombudsman te gaan.
Eigenlijk wil ik even wachten met verdere stappen totdat de kamervragen beantwoord zijn, Dan weet ik in iedergeval zeker dat de minister en de staatsecretaris weten wie ik ben en waarom ik zo vervelend ben.....