Ik ben al een paar keer dit topic tegen gekomen, maar nu mag ik me ook melden . Heb mn complete rijbewijs pakket van paps gekregen voor mn verjaardag wat betekend dat ik over een kleine 2 weekjes mijn eerste rijles ga hebben Reden genoeg om mij hier ook te melden dacht ik zo
Hee meiden, ik kom weer even langs, geslaagden gefeliciteerd! Morgenochend om 7 uur staat hier de lesauto voor de deur, een uurtje rijden en dan om 8 uur afrijden! Ik ben nu al in de zenuwen en hoop het echt te halen! Duimen jullie voor me? Ik zal jullie de uitslag laten weten!
Succes allemaal! Ik mag ook om 9.50 volgens mij wel een fijne tijd, meeste mensen allemaal op hun werk of school, winkels net open (dat is dan iets minder, maar achja moet toch iets zijn )
Onweer bij jullie? Hier alleen regen Ach je staat op 4 rubberen wielen, inslaan kan het iig niet
SanderD
Geplaatst: 23-11-09 19:52
Welkom waypoint. Mandyy succes met je eerste les. In het donker rijden lijkt me wel moeilijk meteen, ik heb 17 lessen gehad en nog altijd niet in het donker gereden.
Voor de afrijders, Annemarie, marloes, Nagini en de anderen over een paar dagen, veel succes alvast!
Ik denk dat ik als ik ga afrijden vraag om ook een uur les vantevoren. Dan moet je toch op de weg letten en dan heb je geen tijd om zenuwachtig te zijn, hoop ik.
NathalietjeB
Geplaatst: 23-11-09 19:55
hahaha dat filmpje is echt geniaal.. ik moet maandag op voor me 3de keer en 3 keer scheepsrecht??
Nagini
Geplaatst: 23-11-09 19:58
Das wel zuur idd Succes iig.
Leuk filmpje
Haha echt grappig dat ik nu bij degene hoor die succes toegewenst krijgt