Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
colunder schreef:Ik lees dit topic eigenlijk al vanaf het begin mee maar heb nog nooit gereageert.
Toch wil ik Ts even een hart onder de riem steken,ik vind het knap zoals je er mee omgaat.
Nu heb je een hele moeilijke tijd maar als straks alles achter de rug is en je weer een eigen plekje hebt om je nieuwe leven op te bouwen dan ben je trots op jezelf!!
Ik heb ook net een scheiding achter de rug en ben met mijn kinderen(11 en 12) van een koophuis naar een huurhuis gegaan.
Ik moet nu hele dagen werken ipv. halve wat ik eerst deed,maar ik ben zo blij dat ik de stap heb genomen.
Ik heb een moeilijk jaar achter de rug maar ben er nu zo blij mee.
Mijn huwelijk liep al 10 jaar slecht(mijn ex is opgevoed met :"de man is de baas in huis en de vrouw is er voor het aanrecht en de kinderen).
We zijn 17 jaar getrouwd geweest.
gelukkig heb ik mijn pony's(3) op een heel goedkoop plekje staan bij een doe het zelf stal en heeft mijn ex zich nooit met de pony's bemoeit,dus die kan ik houden.
het contact met mijn ex is nu goed(heeft geen macht meer over mij) en ik hoop voor de kinderen dat dat ook zo blijft.
Ts: als ik jouw berichten zo lees,ga jij het wel redden,hou vol,ook voor jouw komen er vast betere tijden aan!!
Succes met de verkoop van het huis.
(mijn ex heeft mij uitgekocht dus dat probleem had ik niet)