Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
czarina schreef:Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen.
Hem vragen of je bedenktijd kan krijgen zou ik absoluut niet doen. Jullie moeten samen weer door 1 deur kunnen en jullie leven kunnen delen. Maar hij zou je op zijn blote knieen moeten smeken om bij hem te blijven.
Als hij er echt voor wilt gaan en jij denkt dat er nog toekomst zit in jullie relatie eventueel met therapie moet je er voor gaan.
Maar ieder dingetje dat dwars zit, zowel bij jou als bij hem moet je duidelijk keer op keer bespreken.
Elkaar opnieuw leren kennen en alles bespreekbaar maken. Dan komt het vast goed.
En je kan beter spijt hebben van het nog een keer geprobeert hebben dan dat je spijt krijgt dat je het niet meer geprobeert hebt.
Joto schreef:Nou spijt me wel, maar als mijn vriend uberhaupt rommelt met een ander waar ik achter kwam kreeg hij een beste schop onder zn kont, en na 4 jaar amputeerde ik junior erbij..
Lijkt me heel knap als je hem ooit weer kan vertrouwen, maar wees eerlijk en blijf niet om de dieren, en om de mooie plek daar, trust me dat is geen leven.
En tis niet 1 x een misser, maar al 4 jaar blijkbaar.
Sterkte ermee en hoop dat je de juiste beslissing maakt. En luister na je gevoel
Ragnaaa schreef:Liezel1 schreef:De vraag is of hij spijt heeft van zijn 4-jaar-lang-durende-vlaag-van-verstandsverbijstering, of dat hij baalt dat het is uitgekomen....
Dat is een mooi vraagstuk.
Liezel1 schreef:De vraag is of hij spijt heeft van zijn 4-jaar-lang-durende-vlaag-van-verstandsverbijstering, of dat hij baalt dat het is uitgekomen....
Anoeska schreef:Ik vind wel dat we hier op bokt heel makkelijk en heel hard oordelen. Allemaal mooi en aardig als je thuis achter je laptop zit, om dat hard stelling te nemen. Maar als je er middenin zit is de situatie wel een beetje anders.
De TS heeft alle recht om nog te twijfelen en na te denken wat ze wil. En het is helemaal aan haar om te kiezen of ze bij hem wil blijven of verder wil gaan.
joyce83 schreef:Niet te geloven dat iemand je vier jaar kan voorliegen zonder dat iemand iets door heeft. Gelukkig is die andere dame aan de deur gekomen, wie weet hoe lang het anders nog geduurd zou hebben.
Tja hij heeft in die zin voor jouw gekozen aangezien jij met hem samen een huis hebt en die andere niet. Denk goed na wat JIJ wilt, ik zou in elk geval willen dat hij op de blote knieen spijt moet laten zien.
Als jij ervoor wil vechten met hem dan moet hij niet verbaasd zijn als hij elke minuut verantwoording moet afleggen, dat zijn mail, telefoon en wat dan ook gecontroleerd word. Zodra hij dat onzin vind dan heeft hij maar pech dat heeft hij zichzelf aangedaan.
Ik hoop dat je eruit komt wat je wilt. Dat je indien je ervoor wilt vechten dit nooit meer meemaakt en dat het vertrouwen terug kan komen. Ik hoop echt dat die vent begrijpt wat hij heeft aangedaan. Ik kan niet eens bedenken hoe dit voor jouw moet zijn, ik weet wel dat ik hoop dat ik dit nooit mee maak.
sterkte