Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zet voor mijn opa wel eens dingen op marktplaats (Hij heeft geen computer en snapt sowieso niks van computers/internet etc.) Dus ik een advertentie gemaakt over een 40 jaar oude krant die hij supergoed bewaard had, het ging over de eerste maanlanding, eerste kleurenfoto's stonden ook in het artikel. Leuk voor mensen die oude kranten verzamelen of ruimtevaart helemaal geweldig vinden. Zegt mijn opa: laat ze maar bieden. Dus ik heb bij de advertentie t.e.a.b. ingesteld. Zijn er dan mensen die zeggen van ja, ik bied 1 euro, maar zou jij dan de verzendkosten willen betalen
uh nee dat doe ik dus niet
kom op zeg xD Kim_89 schreef:Ik heb een advertentie op MP staan waarin ik me aanbied als oppas voor hier in de buurt. Een fijne reactie waar ik nu dus ook al oppas en ook een reactie van iemand die al volwassen was maar wel iemand zocht die op hem wilde passen. Hij wilde lekker verzorgd worden als een baby met luier verschonen, flesje geven en hij wilde dat ik hem naar bed zou brengen![]()
!
My god, die is bijna beter dan de composteter

batje schreef:Ik ben zojuist wakker gesmst door iemand die het laat had gemaakt en dus morgenochtend het babybedje niet komt ophalen..
Euhm.. fijn dat je dat even laat weten, maar als je even nadenkt weet je dat half twee geen goede tijd is om dat door te geven aan mensen met jonge kinderen..
Nou ja, ben dus wakker nu.. Iemand kinderbedje kopen?
Hier geen kinderbedje nodig dus daar kan ik je niet mee helpen
Googlemap heb je daar niet voor nodig. batje schreef:Ik ben zojuist wakker gesmst door iemand die het laat had gemaakt en dus morgenochtend het babybedje niet komt ophalen..
Euhm.. fijn dat je dat even laat weten, maar als je even nadenkt weet je dat half twee geen goede tijd is om dat door te geven aan mensen met jonge kinderen..
Nou ja, ben dus wakker nu.. Iemand kinderbedje kopen?

.
. breezy302 schreef:Maar het verhaal van die Duitse kannibaal was nog viezer, hij zocht niet zomaar mensen om op te eten maar mensen waarvan hij de piemel mocht opeten.