Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Veirl schreef:Sturen en remmen en de rest deed hij? De rijinstructeur heeft toch geen pedaal voor gas?
Dat vroeg ik me idd ook al af!
Dirkje25 schreef:Ze hebben niet allemaal gas. Op het examen moet het eruit kunnen als de examinator dat wil.
Ik zelf laat het wel inbouwen in mijn lesauto vindt het wel makkelijk voor bv het invoegen op de autosnelweg als de leerling niet voldoende gas geeft.
MonaLieske schreef:Dirkje25 schreef:Ze hebben niet allemaal gas. Op het examen moet het eruit kunnen als de examinator dat wil.
Ik zelf laat het wel inbouwen in mijn lesauto vindt het wel makkelijk voor bv het invoegen op de autosnelweg als de leerling niet voldoende gas geeft.
Ja, op dat soort momentjes helpt/hielp mijn instructeur me ook vaak. Ik weet niet, ik vind het wel een veilig gevoel of zo.
SamSter schreef:zo vandaag eerste les gehad
Ging echt super goed, geen ingrepen gehad en alles zelf gedaan, dus meteen schakelen en alles.
Ook een heel stuk de 80 km weg gehad, ging super, Erger me alleen aan die mensen die zo langzaam rijden, Nee k rij zelf te snel haha...
Hij denkt dat ik hem heel snel al heb, Dus van de week krijg ik me boeken voor theorie dan meteen leren en dan wil hij die al aanvragen, En dan gaan we al voor de praktijk.
K heb vrijdag weer les, Dan gaan we verder met parkeren, Vandaag ok gedaan maar dat ging niet zo super haha