Ik ga op maandagavond 3 kwartier beginnen. Ik heb ook niet de tijd om echt meer te gaan. Als het echt heel leuk is , ga ik misschien 2x pw maar denk niet dat ik dat ga redden.
Ik doe het nu een half jaar, HET IS HEERLIJK. 2 a 3 uur week in de week lekker uit je bol gaan.
_Vanes_
Geplaatst: 11-10-09 17:02
Ja echt ! ....heel langzaam begin ik ,als toch wel motorisch niet zo begaafd, de pasjes te leren! Ik vind "onze" Zumba ook veel ingewikkelder, dan wat die Bodyjam laat zien! De laatste keer waren er ook 2 mannen erbij, wel leuk, best lachen! ik ga nu 2x per week,omdat de fitness niet meer aanbied, maar dat veranderd in november, dan wil ik wil het best nog een keer extra doen, andere sport vind ik niet zo leuk,...
Ik ben 1x bij de sportschool geweest en verder bij de dansschool, maar merk dat de sportschool erg gericht is op de basis, lekker bewegen op muziek, met als doel conditie opbouwen, afvallen, etc. Op de dansschool vind ik het meer echt dansen, wordt meer gelet op de techniek, zeg maar, je wordt uitgedaagd je been net een stukje hoger op te tillen en je heup net wat meer uit de kom te draaien. Ook heel intensief, maar anders dan in de sportschool. Op de dansschool bevalt het me beter!
Zoals in jouw omschrijving, doen wij het inderdaad echt op de sportschool-manier en dat is ook niet zo gek, want het ís op een sportschool Vind het ook niet erg, want vind het wel eens lekker dat het er niet netjes o.i.d. uit hoeft te zien Lekker enthousiast doen zonder dat iemand zegt dat het too much is
Ben benieuwd naar vanaaf , me eerste les. Het is bij mij dus op een dansschool ben best a ritmisch dus eigenlijk meer geschikt voor de sportschool manier denk ik maar ik zie wel. En ik ben er nog niet helemaal uit waar de dansschool precies is. Volgens mij is het in een ander gebouw. (hof van ede) Zou iemand even op de website willen kijken , wat hij denkt of dat zo is. http://www.dansclubcervia.nl/
Polivy
Geplaatst: 12-10-09 12:49
Op die site staat dit: Dansclub Cervia
Koningin Elizabeth Plansoen Grutterstraat 17 3911 MJ Rhenen
En als je naar de website van hof van rhenen gaat staat daar niets over zumba bij. Wil je het zeker weten, zou ik gewoon even een mailtje sturen als ik jou was. Of aangezien het vanavond al is even bellen.
Ja dat klopt , maar dat is op hetzelfde adres als het hof van ede.. En ik heb daar dus foto's van gezien op de site van het hof van ede ook. Zal wel daar zijn en dat ze die zalen dan gebruiken oid.. Nouja het zal wel voorzich spreken vanavond hoop ik. Jemig wat maak ik me weer druk , komt ook omdat ik alleen ga en daar niet echt een held in ben. Polivy thanks!
Ik heb afgelopen vrijdag samen met mijn collega een proefles gevolgd, jeetje wat is dat leuk zeg!!
Chocopasta
Geplaatst: 12-10-09 22:42
Oohhh Zumba lijkt me zooo gaaf! Wordt hier op de sportschool gegeven.
Maar ik ben zo onzeker haha en ik zou alleen moeten want m'n goeiste vriendin vindt het niks en ik ben A-ritmisch en en stijf en en...
_Emma_
Geplaatst: 12-10-09 22:47
Geeft niks bij zumba je komt vanzelf los!
Espoir_
Geplaatst: 12-10-09 22:48
Ik ben vanavond voor het eerst geweest! Ik vind het leuk máár ik kan geen 2 verschillende dingen tegelijk! Schudden en met mn kont draaien kan ik goed. Maar dan die pasjes! Het gaat zo snel. Ik schaamde me dood, ik kon niet eens is springen! Ik voelde me zo k*t, iedereen sprong daar en ik deed/kon het gewoon niet. Nu móet ik woensdag weer van mezelf. De muziek vind ik wel heerlijk hoor! ( ik doe het op de sportschool)
Daarom besloot ik op een gegeven moment om eerst de voeten mee te doen, dan kwam de rest vanzelf wel (als laatste de armen). En als ik het nu soms nog niet bijhoud doe ik het weer zo en kan ik het veel gemakkelijker volgen en meedoen
AngelofLove
Geplaatst: 12-10-09 22:59
Natasja91 schreef:
en ik ben A-ritmisch en en stijf en en...
Hahaha, in het begin had ik hier ook last van, maar na een paar keer komt het helemaal vanzelf lijkt wel
Joyce_
Geplaatst: 12-10-09 23:38
Door de muziek, de enthousiaste mensen en het veelal perfecte lijf van de instructrice (?), ga je het vanzelf meedoen, haha. Je kán niet anders, zelfs de meest A-ritmische personen gaan het op den duur kunnen. Het is zó leuk.