Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appieee schreef:Voor iedereen is dat verschillend en de ene relatie zit qua vertrouwen nou eenmaal wat beter in elkaar dan de ander, vooral aangezien de TS een vervelende ervaring met een vorige vriend heeft gehad (drie keer vreemdgaan lijkt me niet geweldig voor je vertrouwen & zelfvertrouwen) lijkt het me dat je als huidige vriend dan graag wil helpen dat vertrouwen weer op te bouwen en dat doe je niet op zo'n manier.
Appieee schreef:Nee, dat is zeker waar.
Maar toch blijf ik erbij dat als mijn vriend zich ergens ongemakkelijk of onzeker over zou voelen ik hem graag zou willen helpen dit beter te maken. Ook al ligt het probleem bij hem zelf, als ik hem kan helpen doe ik dit graag en ik weet zeker dat dat andersom ook het geval zou zijn.
Citaat:toen heb ik ook tegen hem gezegd dat hij de keuze zelf moest maken en heeft hij er uiteindelijk voor gekozen om het niet te doen waar ik dan in mezelf toch wel een beetje blij mee was, vooral omdat ik er niet op aangedrongen had de keuze te maken het niet te doen of gezegd had dat ik het niet leuk zou vinden.
Citaat:Het is toch een raar idee als je vriend bij een ander meisje is (zeker bij 1 die hij erg leuk vind/vond), terwijl hij ook lekker bij jou had kunnen zijn.
Citaat:Mij klinkt het raar in de oren dat als de TS haar vriend erop aanspreekt, hij meteen boos wordt in plaats van dat hij haar alles even rustig uitlegt en met haar probeert te praten over hoe en wat.
Shadow0 schreef:Bovendien is het niet deze persoon geweest die vreemd is gegaan, het is niet eerlijk om hem het verleden van iemand anders aan te rekenen.
xNursiex schreef:Het komt er al met al dus op neer dat we de mannen zelf maar moeten beschermen tegen hun lage herseninhoud, omdat ze anders overal hun stokje insteken
Suzanne F. schreef:Ik ben zeer benieuwd wat de zogenaamd "trouwe mannen van de vrouwen die beweren dat ze hun man blind vertrouwen" zouden doen als je ze op de proef zou stellen. Hoeveel er door de mand vallen.![]()
Ik denk dat je nog schrikt.
Bonita_Bon schreef:In dat geval, sfij, wij hebben hier in de zomer leuke feestjes op bloemendaal, stel me een keer voor aan je man (dat maakt mij een vage kennis), kan ie daarna leuk bij mij op de kamer slapen.
Dussss....
Suzanne F. schreef:Ik denk dat je nog schrikt.
Anoeska schreef:Vertrouwen is voor mij dat ik hoop, denk en er vanuit ga dat mijn vent altijd voor mij kiest. Of dat nou thuis met z'n tweeen op de bank is, overdag op z'n werk, 's avonds in de kroeg of 's nachts bij een vrouwelijke kennis op de bank.
sflj schreef:xNursiex schreef:Het komt er al met al dus op neer dat we de mannen zelf maar moeten beschermen tegen hun lage herseninhoud, omdat ze anders overal hun stokje insteken
Alleen als je dus zo'n man hebt, met weinig herseninhoud. Maar wat zegt dat dan over jou, als je met zo'n man wilt zijn?bovendien zijn de vrouwen die zich zo makkelijk laten pakken door zo'n man natuurlijk ook van hetzelfde kaliber. Oftewel; zoek er 1 met iets meer inhoud!
Suzanne F. schreef:Ik ben zeer benieuwd wat de zogenaamd "trouwe mannen van de vrouwen die beweren dat ze hun man blind vertrouwen" zouden doen als je ze op de proef zou stellen. Hoeveel er door de mand vallen.![]()
Ik denk dat je nog schrikt.
Appieee schreef:Laatst stond er een optie open of hij misschien op vakantie zou gaan met een vriend van hem, haar vriendin en een ander meisje (waar mijn vriend zelf ook wel eens wat dingetjes mee gedaan heeft), toen heb ik ook tegen hem gezegd dat hij de keuze zelf moest maken en heeft hij er uiteindelijk voor gekozen om het niet te doen waar ik dan in mezelf toch wel een beetje blij mee was, vooral omdat ik er niet op aangedrongen had de keuze te maken het niet te doen of gezegd had dat ik het niet leuk zou vinden. Het is toch een raar idee als je vriend bij een ander meisje is (zeker bij 1 die hij erg leuk vind/vond), terwijl hij ook lekker bij jou had kunnen zijn.
sflj schreef:lieve schatten, ik ben een hij en mag van mijn vriendin slapen waar ik wil. Zelfs bij een vriendin in 1 bed die in d'r string naast me komt liggen en in het verleden heeft toegegeven wel geïnteresseerd te zijn (of geweest) dat heet vertrouwen.
En ja, mijn vriendin mag en doet dat ook. Zonder problemen.