Vreemdgaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:03

@ suzanne,

Sorry ik snap dat je pijn en verdriet hebt na zo'n ervaring.

ik heb het alleen nooit zo ervaren, ik stond ook alleen met een kleine na een huwelijk er voor .

het enige wat bij mij is geholpen is mezelf een schop onder me hol te geven en door gaan.

Miscchien ben ik wel minder gevoelig maar als het over is ga ik daar niet nog maanden over na zitten rouwen. ( suzanne bedoel dit niet persoonlijk , maar meer uit mijn eigen perspectief)

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:03

Suzanne F. schreef:
Klopt, ik WAS happy met mezelf. Na de relatie niet meer. Zo'n varken kan dus echt alles kapot maken, je zelfbeeld, je vertrouwen, je vermogen tot liefhebben, jezelf openstellen voor iemand...

Ik voel mezelf behoorlijk waardeloos, nog steeds.... Maar ik ben bezig mezelf weer bij elkaar te pakken.
Maar het heeft veel meer impact dan veel mensen denken die het nog nooit overkomen is.

Jeetje, wat erg voor je. Op mij heeft het weinig impact gemaakt, omdat ik weet dat het deels aan mij ligt. Dat scheelt wel in de verwerking. (Daarbij hadden we geen kind en huis.)
Ik hoop toch wel dat je de grootste klap snel te boven bent. Je bent jong, knap en hebt een knap kind. Jezelf waardeloos vinden mag niet hoor. Vooral met een kleine aan boord kan ik me niet voorstellen dat je er niet alles aan hebt gedaan om de boel te redden. Y;(

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:05

ik verzin het niet hoor, bestaat echt, check het maar eens op het www :D
(tja, als je het lot een handje wilt helpen dan moet je dat natuurlijk wel doen op een manier die jou aanspreekt en waar je denkt het type man te vinden dat jij aantrekkelijk vindt) :+

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:06

Opzoekgaan moet je inderdaad niet ! Ik had net besloten dat ik geen jongens meer hoefde en dat relaties niet werkte voor mij, toen kwam mijn huidige vriend op mijn pad ! En als je niet opzoek bent en TOCH verliefd word weet je ook zeker dat je het echt bent... want als je gaat zoeken en je vind iemand ga je er proberen verliefd op te worden en soms was dat het dan toch niet echt... Kan het niet echt uitleggen maar jullie snappen het wel een beetje denk ik

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:06

Suzanne, gelukkig sta je een tree hoger in de keten dan een varken ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:07

Hihi je wordt ook misschien kieskeuriger als je een kleintje hebt he? :D

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:08

Mijn vorige vriend zat bij de marine en voor hem ging écht het gezegde op "in elk stadje een ander schatje" :( Toen ik daar achter kwam, heb ik hem direct de deur gewezen (of eerlijk gezegd: de trap afgeschopt }> ) Dat vond ik zó verschrikkelijk onvergeeflijk, terwijl ik soms een paar maanden thuis op hem zat te wachten tot hij weer terug kwam van een zeevaart en hij ondertussen alles pakte wat hij maar pakken kon, zonder enige moeite..... dat deed wel pijn ja....

In mijn huidige relatie ben ik weleens verliefd geweest op een ander, en hij op mij. Maar we hebben er beiden niets mee gedaan, nog geen zoen of wat dan ook :n Wel er over gepraat, maar voor mij was duidelijk dat ik mijn vriend nooit zou kunnen bedriegen, ook al had ik gevoelens voor een ander. Want ik hield er niet minder om van mijn vriend, ik kreeg alleen plotseling die gevoelens voor een andere man, zo maar uit het niets. Ik besloot het ook tegen mijn vriend te zeggen, en hij reageerde juist erg lief, vond het fijn dat ik het met hem wilde delen, was niet boos of iets, hij had zelfs al het idee dat er iets aan de hand was. De verliefdheid ging ook weg, bij mij overigens eerder als bij die andere man.
Ik denk dat zoiets als verliefdheid altijd kan overkomen, we zijn allemaal mensen met gevoelens en we zijn niet van steen. Maar dat wat het verschil maakt is: Wat DOE je er mee?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:09

Eva, dat ligt eraan wat voor jou persoonlijk werkt. Ik heb na die periode dat ik alleen was goed nagedacht over wat ik wilde. Alleen blijven? Afwachten? Een partner vinden? Ik wilde toch graag weer een partner en aangezien ik door de week gewoon werkte en 's avonds thuis was en niet op stap ging oid toch maar besloten de computer eens aan te slingeren :)
Heb wel een vergelijkend warenonderzoek gedaan hoor, niet bij de eerste de beste blijven hangen ;) Toen kwam ik er achter hoeveel leuke kerels er eigenlijk zijn en mijn vent is gewoon de leukste :)

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:10

Rock schreef:
Whahaha deja _O- wat erg dat je weet dat dát ook goed gaat := :')

Maar ja, dat kennisje... aan de ene kant sneu, aan de andere kant ben ik er lichtelijk klaar mee... Elke keer weer honderd uit horen over d'r nieuwste vlam en dan zien hoe het weer naar de #^#&% gaat... :n

Vind het voor haar heel vervelend, maar ik heb na een keer of vijf eigenlijk de interesse een beetje opgegeven :o

Kinke! Super! +:)+

Laat me raden: je hoort verhalen aan en zegt dat je het heel leuk voor haar vindt. Vervolgens hoor je aan haar verhalen dat het de verkeerde kant op gaat, jij probeert dit een beetje te sturen door goede adviezen. Na een tijdje staan ze voor de tigste keer huilend op de stoep. Hij is de boeman en of jij haar even naar haar mond wil praten?? Erg sneu, maar ergens houdt de interesse wel op, ja. :D

(Ik vind het goor dat mijn ouders dat nog allemaal doen, maar ergens vind ik het wel fijn dat ze op geen enkel vlak op elkaar uitgekeken zijn. Dat zijn dingen die wij nog maar moeten zien te bewerkstelligen. :) )

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:11

Suzanne F. schreef:
Hihi je wordt ook misschien kieskeuriger als je een kleintje hebt he? :D

dat is 1 ding wat zeker is,

en je populariteit is ook wisselend :D

Meestal gaat het goed tot je zegt dat je een kleine hebt en dan is het miep miep zoefffffffffffffffffffff
In de man zijn geval dan he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:11

Dat ben ik met je eens Chiva... Ik ben ook niet onbekend met gevoelens voor een ander hebben buiten je relatie. En ook ik heb dat kunnen bespreken met mijn man :j

Hij heeft me toen zelfs de ruimte gegeven om dat te gaan onderzoeken maar dat heb ik niet gedaan omdat ik hem belangrijker vond.

@ Deja, ja zoiets... En dan gaat ze er ook nog eens ontzettend kinderachtig mee om... Hij is altijd een enorme hufter die haar in de steek heeft gelaten, etc...

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:15

Rock schreef:
Dat ben ik met je eens Chiva... Ik ben ook niet onbekend met gevoelens voor een ander hebben buiten je relatie. En ook ik heb dat kunnen bespreken met mijn man :j

Hij heeft me toen zelfs de ruimte gegeven om dat te gaan onderzoeken maar dat heb ik niet gedaan omdat ik hem belangrijker vond.

Wat een topvent. :Y) Die zou ik ook niet zomaar aan de kant zetten. Knap dat hij je die ruimte heeft kunnen geven, zeg. Dat kunnen lang niet alle mannen (en vrouwen), en dat is een punt waar veel relaties op stuklopen. Wees zuinig! :D

Eva_D

Re: Vreemdgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:19

Dat zou ik ook niet kunnen hoor! Oeii ik ben wel errug jarloers... Niemand mag erachter komen hoe geweldig mijn vriendje is !

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:19

kijk die sites hier onder: discreet vreemdgaan :r

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:21

Discreet Vreemdgaan te Koop Aangeboden op Tweedehands.net

OMG kan je je nu aanbieden op een site ? Dat doe je jezelf toch niet aan.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:24

PrinsesJ schreef:
Aan de ene kant geef ik je gelijk maar aan de andere kant niet. Mijn ex had geen excuus. Ja hij gaf de alchohol de schuld maar dat is helemaal laf.
Maar ik kan een stel (hier uit de straat) wat allebei een gezin hadden en toch voor elkaar zijn gegaan. En als je ziet hoe de andere partij tegen hun heeft gedaan en hoe ze jaren hebben geleefd. Dan vind ik dat er twee schuld zijn en niet een.Het is voor beide wat te zeggen.

Maar stel dat jij geen liefde en geen warmte meer geeft aan je vriend/man of vriendin/vrouw . En dat is juist dat gene wat zij zoekt. En hij/zij vindt het bij iemand anders? Dan moet je niet alleen naar hem/haar kijken maar ook naar de partner .

Thaliaatjuh : Ik denk dat het dan verstandig is om eerst te scheiden en dan pas met de ander het bed in te duiken???

Ik denk dat het dan verstandig is om eerst te scheiden en dan pas met de ander het bed in te duiken???[/quote]

Mij hoor je ook niet zeggen om het eerst te doen en dan pas te scheiden.. Ik heb het zelf meegemaakt en ik weet wat voor pijn het kan doen. Maar ik kan ook mensen die geen enkele kant op kunnen. Maar ze zijn er eerlijk voor uit gekomen. Het hebben geprobeerd het zo netjes mogelijk op te lossen. Ik keur het ook absoluut niet goed dat mensen achter de rug om van vrouw/vriendin man/vriend vreemdgaan echt niet!! .
Maar onder jongeren is het wel vaak zo (vooral bij mannen) om stoer te doen van hoeveel meiden hij toch kan krijgen. Maar als je eenmaal op een ''oudere'' leeftijd komt. En je hebt een huwelijk enz enz.. Snap ik dat het moeilijker word om er ''zo even'' voor uit te komen. Maar ik keur het absoluut niet goed

Begrijp wel bij de generatie van onze ouders en opa's en oma's is het vaak nog een taboe om te gaan scheiden. Je trouwt elkaar uit voor en tegenspoed. En dat blijft ook gewoon zo. Als ik zo hoe makkelijk het bij mijn zus ging om te scheiden. Maar toch wat voor ''taboe'' er over blijft bestaan.
Laatst bijgewerkt door PrinsesJ op 04-06-09 13:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:25

dejavu schreef:
Rock schreef:

Wat een topvent. :Y) Die zou ik ook niet zomaar aan de kant zetten. Knap dat hij je die ruimte heeft kunnen geven, zeg. Dat kunnen lang niet alle mannen (en vrouwen), en dat is een punt waar veel relaties op stuklopen. Wees zuinig! :D

Nou ja... in feite ZEI hij dat hij me de ruimte bood, maar had hij er (logisch!) wel erg veel moeite mee. Het heeft dan ook gewoon voor een hééééle grote dip in onze relatie gezorgd. Heb hem er nu wel van weten te overtuigen dat ik die behoefte niet zo erg heb :)

Maar hij is een gigantisch lieve vent. Ook soms errug moeilijk :') maar ik ben ook niet de makkelijkste :=

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:26

Ook ik heb weleens op de www gekeken maar nog nooit een man naar mijn smaak gezien. Ik ben denk ik erg moeilijk op dat gebied, namelijk…ik moet echt eerst op uiterlijk vallen (lees: man moet iets aantrekkelijks hebben) en dan pas ga ik naar het karakter kijken.
Buiten dat heb ik daarnaast nog vrij hoge eisen aan wat de man mij te ‘bieden’ moet hebben…Het komt in ieder geval vaker voor dat de man mij wel leuk vind maar ik de man in kwestie niet. Aardige vent hoor, lief ook maar wat betreft uiterlijk, nou nee, niet mijn type gewoon, klaar. Toen hij vervolgens min of meer begon te claimen terwijl ik helemaal niets met hem had, was het voor mij zo klaar als een klontje. En tja, dat moedigt bepaald niet aan om verder ‘op zoek’ te gaan…
Weet je, als het zo moet zijn dat ik HEM ga tegenkomen, dan kom ik hem vroeger of later toch wel tegen. Momenteel ben ik gewoon lekker bezig met mijn leven en die vent…die komt vanzelf wel en anders maar niet, kan ik altijd nog non worden hahaha

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:26

PrinsesJ schreef:
PrinsesJ schreef:
Aan de ene kant geef ik je gelijk maar aan de andere kant niet. Mijn ex had geen excuus. Ja hij gaf de alchohol de schuld maar dat is helemaal laf.
Maar ik kan een stel (hier uit de straat) wat allebei een gezin hadden en toch voor elkaar zijn gegaan. En als je ziet hoe de andere partij tegen hun heeft gedaan en hoe ze jaren hebben geleefd. Dan vind ik dat er twee schuld zijn en niet een.Het is voor beide wat te zeggen.

Maar stel dat jij geen liefde en geen warmte meer geeft aan je vriend/man of vriendin/vrouw . En dat is juist dat gene wat zij zoekt. En hij/zij vindt het bij iemand anders? Dan moet je niet alleen naar hem/haar kijken maar ook naar de partner .

Ik denk dat het dan verstandig is om eerst te scheiden en dan pas met de ander het bed in te duiken???

Mij hoor je ook niet zeggen om het eerst te doen en dan pas te scheiden.. Ik heb het zelf meegemaakt en ik weet wat voor pijn het kan doen. Maar ik kan ook mensen die geen enkele kant op kunnen. Maar ze zijn er eerlijk voor uit gekomen. Het hebben geprobeerd het zo netjes mogelijk op te lossen. Ik keur het ook absoluut niet goed dat mensen achter de rug om van vrouw/vriendin man/vriend vreemdgaan echt niet!! .
Maar onder jongeren is het wel vaak zo (vooral bij mannen) om stoer te doen van hoeveel meiden hij toch kan krijgen. Maar als je eenmaal op een ''oudere'' leeftijd komt. En je hebt een huwelijk enz enz.. Snap ik dat het moeilijker word om er ''zo even'' voor uit te komen. Maar ik keur het absoluut niet goed

Begrijp wel bij de generatie van onze ouders en opa's en oma's is het vaak nog een taboe om te gaan scheiden. Je trouwt elkaar uit voor en tegenspoed. En dat blijft ook gewoon zo. Als ik zo hoe makkelijk het bij mijn zus ging om te scheiden. Maar toch wat voor ''taboe'' er over blijft bestaan.[/quote]

vertel mij wat..... :x Mijn oma is ook gescheiden, al jaaaaren geleden, toen was dat nog heel raar..

maarja, liever scheiden dan te boek staan als een vreemdganger denk ik dan..

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:27

Ik geloof niet echt in monogamie. Ik geloof wel dat je met één partner heel gelukkig kan zijn voor de rest van je leven. Maar dat betekend niet dat een andere man/vrouw je hart een sprongetje kan laten maken of dat je die persoon lichamelijk aantrekkelijk vind. Ik ben daarin dus vrij makkelijk. Maar ik heb nu de afspraak met mijn vriend dat we niets doen met iemand anders en daar hou ik me aan. Aan dat vertrouwen en aan die afspraak hecht ik waarde. Wanneer hij of ik een keer uit de band wil springen dan kunnen we dat tegen elkaar zeggen en dan zien we wel. Een relatie is niet lichamelijk.. ik vind zijn karakter en wie hij is mooi. Maar als er een vent van de Jillz reclame voorbij komt fietsen dan vind ik dat toch ook wel heel fijn om te zien en andersom is dat ook (uhm bij een Sloggi reclame hé ;)). Ik denk dat je daar heel eerlijk in moet zijn.

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:28

HE? WAT???? Discreet vreemdgaan??? is daar tegenwoordig ook al een site voor??? belachelijk!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:29

ja ik vind het ook niet kloppen hoor. Ik zou ook liever uit elkaar gaan dan bij elkaar blijven en een ''geheim leven'' leiden. Maar als je bijv op een verjaardag zit waar ''oudere'' mensen zijn en ze hebben het over een stel wat is gaan scheiden. Dan hoor je onderhand alleen maar : oooo en aaaa .. In plaats van: Goed dat zij/hij voor zichzelf heeft gekozen of wat dan ook.

Mijn schoonmoeder komt uit een huwelijk waarin ze werd geslagen en ze is pas van hem gaan scheiden toen de kinderen begon te slaan ... (om even maar een voorbeeld te geven) ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:30

Heb je die reclames voor Second Love nooit gehoord Chiva?

Eva_D

Re: Vreemdgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:31

vertel is Sonja ?

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:32

ja second love is ook zoiets!! Heb ooit op de radio een intervieuw gehoord met die vent daarvan. En hij zegt de hele tijd dat het niet een site is om mee vreemd tegaan maar alleen om ''complimenten'' te krijgen omdat mannen of vrouwen vaak missen in een huwelijk. Maar ik hoor alleen maar het woord vreemdgaan in mijn oren piepen ..