mijn vriend steelt geld van mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 14:31

Ik denk dat er echt wat aan de hand is met hem. Gokverslaving, drugsverslaving. En dan kan afpersing wel degelijk in het spel zijn (bijv hij is een dealer nog veel geld verschuldigd).

Maar waar ik mij echt heel erg over verbaas is dat jij niet meteen verhaal bent gaan halen bij hem. Hij zou bellen, maar belt niet. Ik snap er niets van, ik zou allang naar zijn huis gegaan zijn en voor de deur gestaan hebben om per direct een verklaring te krijgen.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:17

ik zou NU bij hem langsgaan, hij neemt duidelijk afstand, denk niet dat hij vanavond komt opdagen eerlijk gezegd.. Probeer je geld terug te halen en nokken, dit komt niet meer goed.. Ook al zal hij je nu beterschap beloven, hij gaat dit herhalen, zeker gezien hoe hij ermee omgaat...

Meis ik wens je veel sterkte en wijsheid :(:)

xSalina

Re: mijn vriend steelt geld van mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:45

jeetje wat zit je in een ***situatie..
Ja ik zou ook NU langs gaan, maar aan de ene kant, het moet ook een leuke dag worden e.v.m jou opa en oma, toch wil ik je daar veel plezier wensen. en als je meer weet igg even laten weten..

succes meid !

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:54

pff wat een rot situatie zit je in!

Over relaties/pincodes/pinpassen/rekeningen.
Veel mensen die langer samen zijn/getrouwd zijn hebben een EN?OF rekening. Dwz rekening staat op 2 namen, 1 rekening nummer met 2 passen.
Mijn vriend weet mijn pincode ook, waarom? omdat het makkelijk is. Ik kan niet altijd zelf pinnen, te druk/ziek/werken.
En ja, hij koopt ook wel is iets "namens" mij.

Pincode van mn schoonmoeder zou ik ook moeten weten, maar die is voor mij zo onlogisch dat ik het niet kan onthouden. Ook van mn werk krijg ik welis een pasje mee om geld te halen.

Ik wens je heel veel plezier vandaag. Laat hem je dag niet verzieken!
Hopelijk heb je snel je geld terug. Laat je niet inpalmen, nieuwe pinpas, nieuwe pincode :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:54

Klinkt echt alsof hij drugs heeft gehaald......
(en ja heb al gelezen dat hij daar "niet meer" aan doet maarja.....die ken ik langer dan vandaag)
heb daar zelf ook 1 en ander mee meegemaakt.....

als hij zegtd at je maar naar zn ouders moet gaan voor geld, zou ik dat zeker doen!

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:57

Wat een rotstreek zeg!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:57

laetitia schreef:
Ik denk dat er echt wat aan de hand is met hem. Gokverslaving, drugsverslaving. En dan kan afpersing wel degelijk in het spel zijn (bijv hij is een dealer nog veel geld verschuldigd).

Maar waar ik mij echt heel erg over verbaas is dat jij niet meteen verhaal bent gaan halen bij hem. Hij zou bellen, maar belt niet. Ik snap er niets van, ik zou allang naar zijn huis gegaan zijn en voor de deur gestaan hebben om per direct een verklaring te krijgen.

Maar het patroon van gelfafhaling is erg onlogisch voor afpersingsverhaal.
Dan zou hij de som helemaal of toch helft moeten hebben afgehaald en niet onregelmatig in verschillende kleine hoeveelheden.
De eerste keer om de grens te overschijden kan klein bedrag zijn, maar daarna is er geen grens meer.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 27-02-09 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:00

ik zou toch even contact opnemen met de poltie of je hier niets mee kan. T is ttoch echt diefstal. Ik zou m in ieder geval een schop onder zijn reet verkopen en gaan voor een liefe virned die je kan vertrouwen. Sterkte ermee!!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:02

ze is al bij de politie geweest...

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:08

Jeetje wat een verhaal zeg.. hoop voor je dat het goed afloop!

Snap alleen niet dat je gaat zitte wachte haha ik had gisteravond al bij hem voor de deur gestaan!!
Als ik ergens niet tegen kan is het wel iets afwachten en vooral zoiets!!
hahah Ik had hem vermoord! }>

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:09

ja sorry had nog niet alles gelezen. ben nu beetje bij gelezen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:11

Miss_Blimm schreef:
yakima schreef:
ik wil me nergens mee bemoeien, maar zijn naam begint met een A. of niet?
beste kun je even zijn krabbels nalezen..van het meisje die hem stuurde ik hou van jou staat er nog wat anders tussen.

HEEL VAAG!!! Als dit hem tenminste is....

huh :? Hebben jullie hem gevonden op hyves? Hoe krijg je dat voor elkaar...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:20

Meid, afkappen die handel en je geld laten zitten. Zulke gasten kunnen bij mij de rambam krijgen, ook voor € 300,- en het principe. Linea recta contact verbreken, want hij sleurt je er nog eens in mee.
Als hij nou berouw toonde en de situatie normaal voorlegde zonder te gaan schreeuwen en jou uit zit te maken voor een zeikwijf. Aangifte doen en de rest zelf laten uitzoeken.

Edit: mening wat netter gebracht :d

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:38

Zo dit is wel heel erg heftig,
Goed met elkaar over praten.

Je zult denk ik wel moeite krijgen om hem weer te vertrouwen!

Edit: Mijn vriend en ik hebben nu 2 jaar. En omdat ik nooit geen portemonee bij me heb zit mijn pinpas altijd in zijn portemonee.
En ik vertrouw hem volledig. ;) Is ook nooit wat mee mis gegaan. Hoef ik ook absoluut niet bang voor te zijn.
Er zit dus duidelijk wel iets goed mis.
Laatst bijgewerkt door 123468086 op 27-02-09 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:41

ik ben benieuwd of het echt diegene is van de hyves?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:42

En toch zou ik proberen dat geld gewoon terug te krijgen, hij heeft er immers helemaal geen recht op. Zou mij te makkelijk zijn om hem zo te laten gaan :o

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:42

VivaLaVida schreef:
ik ben benieuwd of het echt diegene is van de hyves?

heb ik wat gemist ofzo :o ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:47

@ rieter
yakima schreef:
beste kun je even zijn krabbels nalezen..van het meisje die hem stuurde ik hou van jou staat er nog wat anders tussen.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:49

yakima schreef:

Jee, wat een speurwerk!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:55

Nou idd, geen flauw idee hoe je dat kan achterhalen als je de TS ook niet kent :+

wilde je even heel veel sterkte en wijsheid toewensen. Drama dit zeg :(:)

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 16:59

Pfoe, nieuwsgierige ik ben natuurlijk ook gaan zoeken (heb niets voor niets een baan bij google). Maar zo blijkt maar weer hoe ver je kunt komen met minimale informatie. Ik ken de TS overigens ook niet. Ik wil het hier niet neerzetten hoe ik het gevonden heb en ik reageer ook niet op pb's, maar ik wil mensen toch aanraden om hun hyves op 'privé' te zetten, want dit werkt een hoop gespeculeer in de hand. Weg privacy.

Misschien wel zo netjes als anderen ook niet hier in dit topic zetten "ooh is het die??" o.i.d. in respect voor Kady.

Kady, jij kunt me natuurlijk wel pb-en om te vragen hoe ik het gevonden heb. Dan weet je waar je 'lek' zit ;)

Overigens vind ik hetgeen wat het meisje krabbelt niet zo heel bijzonder, meisje is 15 en zegt waarschijnlijk tegen iedereen die ze kent of als 'vriend/kennis' beschouwd "ik hou van je". Volgens mij is dat een beetje een trend :roll:

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 17:01

Gadverdamme walgelijk als ik dit zo lees!
Hoe kan iemand die je vertrouwt zoiets nou doen!
Ik vind dit respectloos, smerig en achterbaks.

Als mijn vriend zoiets zou doen zou ik echt nooit meer met hem iets te maken willen hebben.
Sowieso zou ik wel zorgen dat ik het geld terug zou krijgen, zou hij het niet terug willen geven zou ik zijn leven tot een hel maken }>

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 17:23

heerlijke vent zeg...
maar wat ik niet snap he..
als je weet waar hij woont waarom ga je dan gewoon niet verhaal halen bij hem??ik zou serieus allang al naar ze ouders ofzo zijn gegaan om me geld terug te krijgen..
kzou em desnoods opzoeke op ze werk en t eens ff met ze baas dr over hebbe ofzo dat je geld is gejat en dat je b.v van ze eerst volgende loon t bedrag wat je kwijt bent op je rekening gestort willen hebben ofzo..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 27-02-09 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 17:24

Nou volgens mij heeft ze in het topic ook al ergens ander gemeld dat ze niet zo veel aan de ouders zou hebben, maar daar kan ik me in vergissen hoor.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 17:27

Ielsje schreef:
Pfoe, nieuwsgierige ik ben natuurlijk ook gaan zoeken (heb niets voor niets een baan bij google). Maar zo blijkt maar weer hoe ver je kunt komen met minimale informatie. Ik ken de TS overigens ook niet. Ik wil het hier niet neerzetten hoe ik het gevonden heb en ik reageer ook niet op pb's, maar ik wil mensen toch aanraden om hun hyves op 'privé' te zetten, want dit werkt een hoop gespeculeer in de hand. Weg privacy.

Misschien wel zo netjes als anderen ook niet hier in dit topic zetten "ooh is het die??" o.i.d. in respect voor Kady.

Kady, jij kunt me natuurlijk wel pb-en om te vragen hoe ik het gevonden heb. Dan weet je waar je 'lek' zit ;)

Overigens vind ik hetgeen wat het meisje krabbelt niet zo heel bijzonder, meisje is 15 en zegt waarschijnlijk tegen iedereen die ze kent of als 'vriend/kennis' beschouwd "ik hou van je". Volgens mij is dat een beetje een trend :roll:

ik dacht, wat jij kan,kan ik ook. Heb alleen niet kunnen vinden dat ze 15 is...