Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laetitia schreef:Ik denk dat er echt wat aan de hand is met hem. Gokverslaving, drugsverslaving. En dan kan afpersing wel degelijk in het spel zijn (bijv hij is een dealer nog veel geld verschuldigd).
Maar waar ik mij echt heel erg over verbaas is dat jij niet meteen verhaal bent gaan halen bij hem. Hij zou bellen, maar belt niet. Ik snap er niets van, ik zou allang naar zijn huis gegaan zijn en voor de deur gestaan hebben om per direct een verklaring te krijgen.
Miss_Blimm schreef:yakima schreef:ik wil me nergens mee bemoeien, maar zijn naam begint met een A. of niet?
beste kun je even zijn krabbels nalezen..van het meisje die hem stuurde ik hou van jou staat er nog wat anders tussen.
HEEL VAAG!!! Als dit hem tenminste is....
Ielsje schreef:Pfoe, nieuwsgierige ik ben natuurlijk ook gaan zoeken (heb niets voor niets een baan bij google). Maar zo blijkt maar weer hoe ver je kunt komen met minimale informatie. Ik ken de TS overigens ook niet. Ik wil het hier niet neerzetten hoe ik het gevonden heb en ik reageer ook niet op pb's, maar ik wil mensen toch aanraden om hun hyves op 'privé' te zetten, want dit werkt een hoop gespeculeer in de hand. Weg privacy.
Misschien wel zo netjes als anderen ook niet hier in dit topic zetten "ooh is het die??" o.i.d. in respect voor Kady.
Kady, jij kunt me natuurlijk wel pb-en om te vragen hoe ik het gevonden heb. Dan weet je waar je 'lek' zit
Overigens vind ik hetgeen wat het meisje krabbelt niet zo heel bijzonder, meisje is 15 en zegt waarschijnlijk tegen iedereen die ze kent of als 'vriend/kennis' beschouwd "ik hou van je". Volgens mij is dat een beetje een trend