wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:39

Players, trieste figuren!

Ik heb ook zó'n behoefte om iemand terug te pakken, die niet zozeer iets fout heeft gedaan, een collega waar ik per ongeluk half mee scharrelde, nog niet eens, maar twee keer bij geweest en niks gedaan, maar ik kwam eracher dat ie het halve personeel al ge*** heeft. Nou wil ik zo dolgraag dat 'ie weer zeurt dat ie met me mee naar huis wil en dat ik dan met de auto ben, dan rijd ik naar de ringweg en dan zeg ik dat 'ie NU eruit moet, langs de berm :D
Haha maar dat zou zwak van mij zijn, beste wraak is geen tijd, moeite & aandacht aan deze idioot besteden.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:28

Lekker triest figuur die player :P
Gelukkig is ze opgenomen Skess! Dat zorgt zeker wel voor veel opluchting!
Ben benieuwd wat er vrijdag avond uitkomt :P Met dat triootje :')

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:18

Ik zit ook op wraak te zinnen hier :P

Heb een tijdje gedate met iemand die er nogal een potje van gemaakt heeft. Hij heeft me een paar keer laten zitten voor een afspraak waarop ik zei "laat maar zitten, ik hoef je niet meer te zien". Weken heeft hij gemaild en gesmsd dat hij me zo miste en dat het hem speet. Nou ok, uiteindelijk toch nog een keer met hem afgesproken. Was heel gezellig en we zeiden vrolijk gedag en zouden de volgende dag een dagje weg gaan. Hij is nooit op komen dagen en heeft niks meer van zich laten horen :')

Ik zet het hier wel vrolijk neer maar ik baalde stevig, was echt verliefd op hem geworden en hij naar eigen zeggen ook op mij. Al met al was het best heftig die paar maanden dat we elkaar zagen.

Maar goed, ik heb nooit een uitleg gehad behalve nog 1 nietszeggend mailtje nadat ik hem probeerde te bellen waarbij hij niet opnam...

Nu heb ik hem van een datingsite vandaan en daar heb ik inmiddels een nieuw profiel aangemaakt. Nou heeft die gek gereageerd op mijn nieuwe profiel (hij weet natuurlijk niet dat ik het ben, staat geen foto bij).

dus ik zat te denken om hem voor een date uit te nodigen en hém dan vervolgens lekker te laten wachten op niets. Lijkt me wel een gepaste actie. Maar hoe doe ik dat zonder eerst een foto te moeten sturen en te lang heen en weer te mailen? Tips? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:39

Waves schreef:
Nu heb ik hem van een datingsite vandaan en daar heb ik inmiddels een nieuw profiel aangemaakt. Nou heeft die gek gereageerd op mijn nieuwe profiel (hij weet natuurlijk niet dat ik het ben, staat geen foto bij).

dus ik zat te denken om hem voor een date uit te nodigen en hém dan vervolgens lekker te laten wachten op niets. Lijkt me wel een gepaste actie. Maar hoe doe ik dat zonder eerst een foto te moeten sturen en te lang heen en weer te mailen? Tips? :D

Verhaal komt mij erg bekend voor......
Zou je misschien willen pb'en om welke meneer dit gaat?

Ik heb toen net als jou ook een andere account aangemaakt en daar reageerde hij ook op. Heb hem toen 2 keer flink laten barsten... Stuurde toen een willekeurige foto van een vriendin die daar toen toestemming voor heeft gegeven. Je kan tevens melden dat je liever iemand in real life ontmoet dan constant heen en weer te mailen. Werkte bij mij ook heel goed :Y)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:45

Haha wat een geweldige acties hier!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:45

Haha, ben je ook nog om een hoekje gaan kijken of hij echt zielig zat te wachten? :D
Lijkt me sterk dat het dezelfde is hoor, volgens mij zit het land vol met dit soort mannen (maar hij is 37 en spreekt engels :o )

Tja, een vriendin ga ik hier denk ik niet mee lastig vallen, vind het eigenlijk al zielig genoeg dat ik dit doe :') .

Maar goed, denk dat ik gewoon een foto van een stocksite pluk. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:59

Nee, dat is hem idd niet...

Heb niet gekeken, maar sprak hem daarna op msn of via mail.
Vertelde die dat ie heel lang heeft staan wachten. Daarna gewoon weer voor een 2e keer af willen spreken (hoe hopeloos kan je zijn).

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:34

Whehehe.. bericht met uitnodiging voor date verstuurd }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:50

Waves schreef:

En nu dus afwachten :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:38

Waves schreef:

En?? :D

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 15:40

Nou, hij hapte niet zo makkelijk als ik had gedacht. En ik had geen zin er nog meer energie in te steken.

Hij heeft wel mij nog een mail gestuurd waarin hij hinte dat hij nog wel sex wilde :') Daar heb ik een vernietigende mail op terug gestuurd (dus toch een beetje mijn gram gehaald) en toen vond ik het wel best.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 15:43

Mijn ex rookt..en dat was niet helemaal de afspraak dus ja dan wordt ik ook gemeen...er waren nog andere leuke jongens ;) :+

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 21:56

Hoe bedoel je hij rookt? Dat had je niet door toen je hem leerde kennen? :D

lor1_1984

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 01:24

Over die datingsiteplayer:
Beschrijving geven die niet klopt en zeggen dat je *datum en tijd* op *openbare locatie* staat.
Vervolgens erheen gaan met een clubje vriendinnen en je krom lachen om het feit dat hij daar voor niks staat te wachten.
Of lekker thuis blijven.

Heb ik dus al een paar keer gedaan. :D

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:56

MarryAnneR schreef:
hier is ie dan.... ik ben slecht in linkjes... maar heel goed in wraak :o

Hoolydate

Het is stilllll aan de overkant….. Dordtenaren! en veel ziektes hoor ik galmen aan de overkant op mijn warme stoel van mijn favoriete voetbalclub. En daar staat hij tussen, mijn ogen turen door mijn diorbril op zoek naar een glimp van mijn favoriete hooligan. Normaal gesproken zou ik hem herkennen aan zijn eeuwige trainingsbroek met Feyenoord-sweater en witte sokken maarja, sinds zijn stadionverbod bij zijn club komt hij mijn cluppie bezoeken.

Hij is anders dan andere, heeft de brutaalste blik ooit en een file van domme blondjes achter zich aanlopen. Waarschijnlijk ben ik genomineerd tot Dolly nummer 86 en ik vind het nog prachtig ook. Ik hoef me helemaal niet slim voor te doen en een keertje over stratenmaken en voetbalrellen praten kan best leuk zijn. Goed het is een keer ander dan politiek en het gat in de ozonlaag maar ook wel weer spannend.

Mijn gedachten gaan terug naar mijn date met hem.. Met jou wil ik wel een avondje stoeien poes… en daarmee was mijn date geregeld..

Wat trek je aan op zo een dag? Een legging met kant? Ik wil niet overdressed zijn maar de meeste van zijn vriendinnetjes zijn net uit kun Mickey Mouse elastiekjes en hebben nu een waterstofperoxide permanentje en grote gouden naamplaten. Tegen de tijd dat zijn Opel Corsa voor de deur komt scheuren met daaruit een ping pong geluid uit zijn speakers sta ik nog in mn joggingbroek en mn haar op een staartje. Hij stapt uit en ik geloof mijn ogen niet… Nog nooit zag iemand er zo sexy op Nike Air en synthetisch te ver opengeknoopt..
Hey mop wat zie jij er lekker uit…… ik krijg een tik op mn kont, hij duwt een bos gele bloemen in mijn handen. Verdwaasd kijk ik naar het oranje stickertje op het cellofaan, 35% korting nu 6,99 Shell..

Ik vraag verdwaasd of ie wat wil drinken en dan zie ik uit zijn plastic tassie een sixpack vandaan komen. Ik lust die geile rose niet dus ik dacht jij hebt vast geen bier ik huis, laat ik maar wat meenemen. Hij trekt er een open, morst op mn plavuizen en laat een boer na 3 grote slokken.. Waar gaan we eigenlijk heen?vraag ik Ben je gek ofzo? Feyenoord komt op tv! Je moet vereerd zijn dat ik kom! Ik wil nooit voetbal kijken met wijven, die kwekken er alleen maar doorheen en staan voor je beeld. Maar jij mop, jij vindt voetbal leuk! Dus pak ff een zak chips en kom maar lekker op t bankie..

Waarom schop ik hem de deur niet uit? Ik ben geheel overrompeld door dit alles en oke het klopt ik vind voetbal kijken best leuk… of dat ook zo is met de heer hooly dat betwijfel ik maar goed, ik heb mijn zinnen nu eenmaal op hem gezet en ik ben niet van plan om hem te laten gaan zonder inwendig onderzoek.

Na 90 minuten, 6 blikken bier, 1 zak wokkels, 12 marlboro, pissen met de deur open, een rochel in mn wasbak en van mijn kant 2 flessen gefrustreerde rose trekt ie me op schoot. De alcohol heeft bij mij zijn werk gedaan en zelfs zijn boxershort met neukende konijntjes schrikt me niet af. Het is tijd voor mijn wedstrijd en ik laat me gaan… 4 hele minuten later is het over… Zozo zegt ie… daar heb jij van genoten he…. Volgende keer gaan we wat leuks doen poes… ff een chineesie pakken ofzo… Ik moet gaan, ik mot die hond nog ff uitlaten, Tyson jankt heel de gallerij bij elkaar anders en ik mot geen wouten aan de deur want ik heb geen stamboom van dat beest.

Ik heb een zwak voor tattoos, trainingsbroeken, voetballers en sixpacks.. Alleen niet in die combinatie…
Het is stil aan de overrrkanttttt!! Zal ie meezingen? Want inderdaad de overkant zit liever waar ze zit en bleef doodstil…. Liet niets meer van me horen….

Briljant!!!!

Anoniem

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 14:17

net mijn ex :\

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 14:43

Ariebombarie schreef:
ik heb mijn ex redelijk goeie klappen gegeven (ging vreemd en zette mij op straat met reistas kleding terwijl ik nergens heen kon) en zijn nieuwe vriendin uitgelegd dat hij waarschijnlijk tegen haar ook gelogen heeft.. anderhalve week later was ze bij em weg :=

kwam em laatst tegen en hij stond verveeld en met 15 kilo extra lichaamsgewicht op zn volle boodcshappenkar te leunen terwijl er 1 of ander lelijk wicht tegen em stond aan te blaten :=
dàt was voor mij pas ultimate revenge eigenlijk :') zeker aangezien ik er sterker en beter uitgekomen ben :o
\

Oh deze avond staat nog helder in mijn geheugen gegrift....
Daar zat ik, met Arie aan de foon terwijl me net hetzelfde overkomen was :roll: