hier is ie dan.... ik ben slecht in linkjes... maar heel goed in wraak
Hoolydate
Het is stilllll aan de overkant
.. Dordtenaren! en veel ziektes hoor ik galmen aan de overkant op mijn warme stoel van mijn favoriete voetbalclub. En daar staat hij tussen, mijn ogen turen door mijn diorbril op zoek naar een glimp van mijn favoriete hooligan. Normaal gesproken zou ik hem herkennen aan zijn eeuwige trainingsbroek met Feyenoord-sweater en witte sokken maarja, sinds zijn stadionverbod bij zijn club komt hij mijn cluppie bezoeken.
Hij is anders dan andere, heeft de brutaalste blik ooit en een file van domme blondjes achter zich aanlopen. Waarschijnlijk ben ik genomineerd tot Dolly nummer 86 en ik vind het nog prachtig ook. Ik hoef me helemaal niet slim voor te doen en een keertje over stratenmaken en voetbalrellen praten kan best leuk zijn. Goed het is een keer ander dan politiek en het gat in de ozonlaag maar ook wel weer spannend.
Mijn gedachten gaan terug naar mijn date met hem.. Met jou wil ik wel een avondje stoeien poes
en daarmee was mijn date geregeld..
Wat trek je aan op zo een dag? Een legging met kant? Ik wil niet overdressed zijn maar de meeste van zijn vriendinnetjes zijn net uit kun Mickey Mouse elastiekjes en hebben nu een waterstofperoxide permanentje en grote gouden naamplaten. Tegen de tijd dat zijn Opel Corsa voor de deur komt scheuren met daaruit een ping pong geluid uit zijn speakers sta ik nog in mn joggingbroek en mn haar op een staartje. Hij stapt uit en ik geloof mijn ogen niet
Nog nooit zag iemand er zo sexy op Nike Air en synthetisch te ver opengeknoopt..
Hey mop wat zie jij er lekker uit
ik krijg een tik op mn kont, hij duwt een bos gele bloemen in mijn handen. Verdwaasd kijk ik naar het oranje stickertje op het cellofaan, 35% korting nu 6,99 Shell..
Ik vraag verdwaasd of ie wat wil drinken en dan zie ik uit zijn plastic tassie een sixpack vandaan komen. Ik lust die geile rose niet dus ik dacht jij hebt vast geen bier ik huis, laat ik maar wat meenemen. Hij trekt er een open, morst op mn plavuizen en laat een boer na 3 grote slokken.. Waar gaan we eigenlijk heen?vraag ik Ben je gek ofzo? Feyenoord komt op tv! Je moet vereerd zijn dat ik kom! Ik wil nooit voetbal kijken met wijven, die kwekken er alleen maar doorheen en staan voor je beeld. Maar jij mop, jij vindt voetbal leuk! Dus pak ff een zak chips en kom maar lekker op t bankie..
Waarom schop ik hem de deur niet uit? Ik ben geheel overrompeld door dit alles en oke het klopt ik vind voetbal kijken best leuk
of dat ook zo is met de heer hooly dat betwijfel ik maar goed, ik heb mijn zinnen nu eenmaal op hem gezet en ik ben niet van plan om hem te laten gaan zonder inwendig onderzoek.
Na 90 minuten, 6 blikken bier, 1 zak wokkels, 12 marlboro, pissen met de deur open, een rochel in mn wasbak en van mijn kant 2 flessen gefrustreerde rose trekt ie me op schoot. De alcohol heeft bij mij zijn werk gedaan en zelfs zijn boxershort met neukende konijntjes schrikt me niet af. Het is tijd voor mijn wedstrijd en ik laat me gaan
4 hele minuten later is het over
Zozo zegt ie
daar heb jij van genoten he
. Volgende keer gaan we wat leuks doen poes
ff een chineesie pakken ofzo
Ik moet gaan, ik mot die hond nog ff uitlaten, Tyson jankt heel de gallerij bij elkaar anders en ik mot geen wouten aan de deur want ik heb geen stamboom van dat beest.
Ik heb een zwak voor tattoos, trainingsbroeken, voetballers en sixpacks.. Alleen niet in die combinatie
Het is stil aan de overrrkanttttt!! Zal ie meezingen? Want inderdaad de overkant zit liever waar ze zit en bleef doodstil
. Liet niets meer van me horen
.