Schrijven met een ter dood veroordeelde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Schrijven met een ter dood veroordeelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 03:06

UniFlap schreef:
Mystica schreef:
"Die van mij" is schuldig hoor, maar dat maakt me geen bal uit Knipoog
@ anneliesdj, die site werkt inderdaad heel anders als de anderen Nagelbijten / Gniffelen Denk niet dat je hier verder mee komt

Ja degene die ik bedoel heeft mijn moeder vermoord Knipoog Dus ja........ Ik kan er niet echt positief over doen..

Ehm, ben je nu serieus?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 03:07

Voor de minderjarigen onder ons;

I am 18 or older and have read the User Agreement. I understand that minors contacting inmates will be reported to their internet providers and that Sending Fraudulent E-mails is a federal offense and offenders will be prosecuted to the fullest extent of the law.

Niet zo slim dus om te schrijven als je minderjarig bent Knipoog

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 03:09

Behalve dan dat de amerikaanse wet hier niet geldt.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 03:11

Ja daar ben ik serieus over. Helaas heeft hij maar 12 jaar gekregen, en zit hij hier in Nederland... Ik vindt niet dat ze aandacht verdienen, geen levensbehoeftes, niks.. Ja een langzame pijnlijke dood waar niemand zijn handen aan vies hoeft te maken..

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 03:13

manueeltje82 schreef:

Maar dat is toch ook gewoon een regel van de site? Dus als ze jou dan aan willen klagen kunne ze dat toch gewoon doen? Of kan dat dan ook niet?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 03:24

UniFlap schreef:
manueeltje82 schreef:

Maar dat is toch ook gewoon een regel van de site? Dus als ze jou dan aan willen klagen kunne ze dat toch gewoon doen? Of kan dat dan ook niet?

Wss wel, ik zou de gok iig niet willen wagen.

Maar eh, kan me voorstellen dat je er zo over denkt als je moeder vermoord is, maar begrijp ik dat je ex dat gedaan heeft?

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 03:39

Nee inderdaad, ik zou het risico ook niet nemen, kan je dalijk in reallife meeten Tong uitsteken

De ex van mijn moeder ja. Een laffe loeder was het...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 05:04

Een (misschien vreemd) vraagje aan degenen die n.a.v dit topic zijn gaan schrijven - ik ben heel benieuwd naar wat er geschreven word in zo'n eerste brief. Zou iemand mij zijn/haar brief via pb willen sturen?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:02

manueeltje82 schreef:
Lijkt me echt gaaf hoor om met een moordenaar te gaan schrijven. Ja zo iemand verdient het ook echt dat hij contact heeft met de buitenwereld. Als hij dan in 2020 vrijkomt kan ie gezellig bij me langs komen aangezien ie toch al mijn naam en adres heeft. Misschien lijk ik wel op zijn vriendin die hij heeft doodgestoken. Dat zou helemaal gaaf zijn. Dan weet ik dat ik 2021 niet haal Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Echt zo handig als je weet dat je toch al niet na 2020 wil leven. Clown

Verward ....

Mystica schreef:
manueeltje, wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dan hebben we dat in ieder geval gehad.

Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:08

noem mij maar gek.......... maar ik doe juist mijn best om criminelen uit mijn leven te houden.............. ik denk ook niet dat ik het dan op ga zoeken Lachen

iedereen moet doen wat hij/zij wil hoor.......... Alleen ik zie er geen heil in Lachen

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:19

Je bent gek Kim Haha! !

Nee, zonder gekheid, natuurlijk moet ieder voor zich weten of hij wel/niet met een amerikaanse crimineel wil gaan schrijven Knipoog .

*Manueeltje, ik heb tot-nu-toe nog nooit ergens gelezen of gehoord dat een ex-gevangene uit Amerika een briefvriend uit Europa (of waar dan ook vandaan) heeft omgebracht nadat hij/zij is vrijgekomen of heeft laten ombrengen tijdens zijn/haar detentie.
Ik denk dat het risico dus erg meevalt en als je daar dan toch bang voor bent, kan je altijd nog een postbus nr. nemen en een valse naam opgeven Knipoog .

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:21

Nee ik dus ook niet. Ik vind het helemaal niks. Zeker niet omdat ze dan ook je adres nog eens hebben. Wie weet wat voor maniak het is, roepen dat je onschuldig bent doen de meesten volgens mij.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:24

Cookies schreef:
Nee ik dus ook niet. Ik vind het helemaal niks. Zeker niet omdat ze dan ook je adres nog eens hebben. Wie weet wat voor maniak het is, roepen dat je onschuldig bent doen de meesten volgens mij.

Sterre schreef:
Ik denk dat het risico dus erg meevalt en als je daar dan toch bang voor bent, kan je altijd nog een postbus nr. nemen en een valse naam opgeven Knipoog .

Het is me trouwens opgevallen dat er niet eens zóveel zijn die beweren dat ze onschuldig zijn Knipoog .

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:25

Dat viel mij ook al op Sterre.
Daarnaast zijn het echt niet allemaal moordenaars die daar zitten.

Het blijven in de eerste plaats gewoon mensen. Ze worden al gestraft, en de kans dat ze hier naartoe komen om jou te vermoorden is echt bijna nihil Clown (Waarom zouden ze dat uberhaupt doen? Waarom zouden ze helemaal die moeite doen om vanuit Amerika naar Nederland af te reizen om iemand te vermoorden met wie zij aan het corresponderen waren Haha! Daar zou wel een erg apart motief voor nodig zijn. )
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 12-01-09 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:26

Ik heb er zelf al langer over na zitten denken, maar ik durfde niet zo goed. Ik zal als ik tijd heb het topic eens helemaal doorlezen, misschien verander ik nog van gedachte.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:31

Cayenne schreef:
... Ze worden al gestraft, en de kans dat ze hier naartoe komen om jou te vermoorden is echt bijna nihil Clown (Waarom zouden ze dat uberhaupt doen? Waarom zouden ze helemaal die moeite doen om vanuit Amerika naar Nederland af te reizen om iemand te vermoorden met wie zij aan het corresponderen waren Haha! )

Wat dacht je van "Jantje/Marietje heeft mij tijdens mijn detentie geschreven om me op te beuren, maar dat is hem/haar niet gelukt, dus daarom reis ik nu maar van mijn zuur verdiende centen in de bak naar Europa (of liever gezegd: naar Nederland!!) om mijn briefvriend/-in om te brengen Pling !"

Natuurlijk snap ik het volledig als mensen om wat voor redenen dan ook niet met zo iemand willen schrijven, maar sommige argumenten worden er wel erg aan de haren bij gesleept Knipoog .

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:36

Hmmm nou ik denk niet dat je zomaar een moordenaar achter je aan hebt huppelen hoor, anders zouden ze dit toch ook niet meer doen, dat brievenschrijven gedoe opzetten Verward Want dat zien ze toch als zo'n iemand weer in de bak verdwijnt en ze zien ook waarvoor. Lijkt me sterk dat er iedere week weer een ex-gedetineerde binnen komt omdat ie zn penvriend(in) heeft vermoord Rolleyes

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:42

"Amsterdam? Great Country Ja " Knipoog

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:44

Mystica schreef:
"Amsterdam? Great Country Ja " Knipoog

Huilen van het lachen

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:44

Nou mensen worden voor de meest vreemde redenen afgemaakt. Mensen die ze wel kennen, mensen die ze helemaal niet kennen, dus nee dat vind ik geen reden eigenlijk. Dat het onwaarschijnlijk is dat ie achter je aankomt. En het hoeft niet iedere week te gebeuren, maar jij zal maar net die ene zijn waar zo'n figuur achter aan gaat. Nee dank je.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:45

Oke nou jij hoeft niet het risico te nemen Knipoog
Maar ik zie het toch anders in.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:46

Ook mijn eerste brief is erdoorheen..

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:47

Cookies, duidelijk dat jij maar niet moet gaan coressponderen Haha! .
Je loopt natuurlijk ook nog het risico om te worden overreden als je naar de brievenbus loopt om je brief te posten Pling !

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:48

Ik had dat stukje van 18jaar en ouder ook gelezen, ik ben bijna 18.
Maar mn moeder vond het ook leuk,dus doe het eigenlijk ook voor me moeder.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:54

Precies, of ik snij mijn keel door aan zo'n vlijmscherpe postzegel. Haha! Ik vind het ook een beetje van sensatie zoeken, schrijven met een gedetineerde. Zeker de ter dood veroordeelden. En nee ik ga inderdaad niet schrijven, niet zo zeer omdat ik nou echt bang ben dat ie achter me aankomt. Zeker voor een ter dood veroordeelde wordt dat wat lastig. Ik vind het niks om mijn tijd te besteden aan iemand die veroordeeld is voor moord of allerlei ellendige dingen. Waarom niet schrijven met 1 van de bejaarden hier die ook eenzaam zijn?