Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
November schreef:Ik ga altijd met een goede vriendin van mij uit,en altijd naar de zelfde club heen,
via via hebben we de eigenaar ontmoet, en hij is verliefd op haar geworden...
zei is 16, hij 26..
natural_ schreef:Klopt, maar jonge meisjes.. vind iemand van 16 ook niet echt oud?
suleilitha schreef:natural_ schreef:Klopt, maar jonge meisjes.. vind iemand van 16 ook niet echt oud?
Uhm.... kun je die zin ondertitelen??
crystal schreef:ik was 16 toe ik mn man leerde kennen, hij was 39 toen. Toe ik 17,5 jaar oud was kregen we verkering, 3 maanden later woonden we samen en een half jaar later waren we getrouwd en hadden we een huis met een hectare grond. ben super gelukkig met hem en hij met mij. Zijn vanaf de dag dat we samenwonen nog nooit een dag uitelkaar geweest. We werken samen, mesten de paarden samen uit, rijden samen paard. Dus het kan wel
crystal schreef:ik was 16 toe ik mn man leerde kennen, hij was 39 toen. Toe ik 17,5 jaar oud was kregen we verkering, 3 maanden later woonden we samen en een half jaar later waren we getrouwd en hadden we een huis met een hectare grond. ben super gelukkig met hem en hij met mij. Zijn vanaf de dag dat we samenwonen nog nooit een dag uitelkaar geweest. We werken samen, mesten de paarden samen uit, rijden samen paard. Dus het kan wel
LauraMc schreef:crystal schreef:ik was 16 toe ik mn man leerde kennen, hij was 39 toen. Toe ik 17,5 jaar oud was kregen we verkering, 3 maanden later woonden we samen en een half jaar later waren we getrouwd en hadden we een huis met een hectare grond. ben super gelukkig met hem en hij met mij. Zijn vanaf de dag dat we samenwonen nog nooit een dag uitelkaar geweest. We werken samen, mesten de paarden samen uit, rijden samen paard. Dus het kan wel
Pff, en ik vond 19 en 27 al niet kunnen van mij en mn scharrel..
natural_ schreef:Tja het gaat meer om de mening van de twee personen zelf als om dat van andere vind ik! Als je maar gelukkig bent en weet waarmee je bezig bent, maar het is een groot gat en ik ken een relatie van 10 jaar die stuk is gelopen, zij scheelde maar 2 jaar.. Toch ging hij vreemd dus tja..