Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:Ik ga je toch verdomme nu ZWEREN dat ik net een vrouw hoorde gillen
zit je al zo in de spanning gebeurt zoiets
had ik zostrax met me hond, die hoorde iets en begon ineens te blaffen, zakte me hart toch even de broek in
) waarop mijn hond reageerde schrok me kapot
trusteee crossmonster schreef:Kun je het trouwens misschien eens proberen op te nemen met een recorder, Lonneke?
crossmonster schreef:Een digitale camera is toch niet zo moeilijk aan te komen, wel?
lonneke schreef:dat is eerder in dit topic ook al gevraagd. helaas heb ik alleen een spiegelreflexcamera en geen digi. ook mijn telefoon heeft deze functie niet. dus dat word m niet helaas
lonneke schreef:grrrr helaas kwam het geluid als afsluitertje van de dag nog even voorbij. en het is te kort om dan even snel iemand te bellen. nou ja, ik ga toch eens kijken of ik van iemand een telefoon kan lenen met een geluisopname functie.
lonneke schreef:ben ik weer. nee, ik kan het geluid helaas niet opnemen, ik heb daar geen apparatuur voor. voor de telefoon is het denk ik te zacht.
lonneke schreef:dat is eerder in dit topic ook al gevraagd. helaas heb ik alleen een spiegelreflexcamera en geen digi. ook mijn telefoon heeft deze functie niet. dus dat word m niet helaas
neverstop schreef:...........
neverstop schreef:Hee Lonneke kzie dat je 2 kids hebt.. "krijgen" die niks mee? omdat (kga weer ff de zweverige kant op) kids daar toch "gevoeliger" voor kúnnen zijn....
*ik lees 't morgen wel*
truste lonneke
als ik ga slapen, rond de tijd van een uur of 12 dan hoor ik vaak om de zoveel tijd een doffe dreun tegen het plafond in een hoek. Alsof het plafond een stuk naar beneden zakt. Het kan heel hard zijn, soms is het ook een tikje, en altijd s'avonds laat. Ik woon in een oud herenhuis.
iig hoop dat TS uiteindelijk kan vinden wat 't is.. en anders idd er mee leren leven.....