Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heb al meerdere kadootjes van hem hier in huis liggen
Suzanne F. schreef:Ik hecht geen waarde aan spannende setjes. Tot nu toe ook nog geen mannen getroffen die het echt boeiend vonden. Vind het zo zonde van je geld, het is toch binnen 5 minuten uit. En voor het comfortabel dragen hoef je het niet te doen. En bij een gezonde man voor de opwinding ook niet.![]()
IvysToeter schreef:iemand wel eens wat besteld bij sensualfeeling.nl?
ik heb daar 17 december wat besteld maar heb het nog steeds niet...

Bij PABO en Christin le duc kan ik t ook niet echt vinden. Kan iemand mij tips geven? Mijn richtlijnen zijn "rood met zwart, jarretels, geen body/corset" iemand tips? Zwitsal schreef:haha vet balen!!
ik wilde ook nog van die dobbelstenen halen.. (met van die opdrachtjes erop.. op de ene dobbelsteen staat dan 'kiss' of 'touch' oid. en dan op de andere staat een plek 'lips' 'neck' ed).
alleen ze hadden ze niet meer, en kregen ze ook niet binnen.
en als ik ze via internet bestel kost het me 5 euro aan bezorgkosten, terwijl die dingen maar 4 euro kosten.
zucht...
heiditjj schreef:Hallo ik meld me ook maar even in dit topic!!
Ik ben al heel lang op zoek naar een leuk setje voor bij vriendlief in bed. Ik kan alleen nergens iets vinden. Bij C&A hebben ze nu wel iets leuks, alleen hebben ze mijn cupmaat nietBij PABO en Christin le duc kan ik t ook niet echt vinden. Kan iemand mij tips geven? Mijn richtlijnen zijn "rood met zwart, jarretels, geen body/corset" iemand tips?

haha )heiditjj schreef:@AVD, dat is het setje waar ik zo weg van was, maar helaas hebben ze mijn cupmaat ook op internet niet
altijd kei-rot als je dan een mooie setje hebt gevonden en je maat is er niet.Anoniem schreef:zonde ivystoeter.
maar wilde je het echt voor kerst hebben dan?
dan zul je dadelijk nog even moeten shoppen?
Ik ga straks ook maar even de stad in,haha.
wilde hem morgen onder mijn jurk aan.