Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
: Ik zou niet met iemand verder willen die zo met mij omgaat. Ziek of niet, daarvoor verliep het ook niet echt denderend. Bovendien zou ik wel iemand willen die kan communiceren en die mij zou toelaten in zware tijden. Met minder zou ik persoonlijk geen genoegen nemen. 

Twiggy2008 schreef:Laetitia, merk je nu niet aan jezelf hoe je je weer aan de situatie aan gaat passen? Denk nou alsjeblieft eens eerst aan jezelf en aan wat JIJ wilt van deze relatie. Het valt mij op dat je je compleet aanpast aan hem en zijn grillen. Houdt hij af, dan heb jij er genoeg van. Komt hij weer over de brug, dan raak jij in de war. Jij moet het heft in handen nemen, achter je keuze gaan staan en je daarnaar gedragen. Ik snap dat dat heel moeilijk voor je is en ik denk eigenlijk ook dat dat je probleem is......

russel schreef:Dan stuur je hem een sms en dan zeg je, "Hoi O, ik dacht dat het uit was, je reageerde niet meer op mijn telefoontjes/smsjes. Fijn voor je dat je morgen naar huis kan. Gr. L.
Lekker vaag en dan weet hij meteen waar het om draait, kijken wat hij zegt. Krijg je sms terug dat hij het niet heeft uitgemaakt, dan sms je, dan zie ik je morgen wel, want dan moeten we toch even een boom op gaan zetten!! Ik neem wel een pilske mee voor ons samen, tot morgen....
laetitia schreef:" hoi, met mij is alles goed. Wil alleen even het eea op een rijtje zetten, want ik ben een beetje in de war. Fijn dat je morgen weer naar huis mag! X"
offe is dat te? of gewoon " alles dope hier man! lekker aan t chillen en jij?"
haha
russel schreef:Nou snapt hij nog niet wat er aan de hand is en krijg je waarschijnlijk geen antwoord. Gewoon, Hoi O, wil je me dan nog graag zien? Kreeg nl de indruk van niet. Is heel duidelijk waar hij op moet reageren.
se7entje schreef:Vind ook dat je een duidelijker smsje moet sturen, zodat hij gelijk weet wat er bij jou speelt.
Anders heeft ie nog geen clue en gaat ie gewoon verder waar ie gebleven is en ik geloof niet dat dat de bedoeling is, laat hem maar ff wakker worden.
Vergeet niet dat jouw liefje ook is gekwetst geweest.