Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loody

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:26

hier hetzelfde, volg het ook al vanaf het begin en ben het met Kinke eens..
Ga er heen, praat met hem, vraag het hem...dan ben je duidelijk, dat je niet durft ....tja jammer even overheen zetten hoor..
Duidelijkheid is belangrijker

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 17:36

hij heeft vanmiddag gesmst. Dat hij morgen naar huis mag en hoe het met mij ging. Grt x (als X dus niet zijn naam zeg maar)

Ben nu nogal in de war... Ziek

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:47

Ik denk dat hij ook een beetje twijfelt hoe het nu zit tussen jullie. Jij geeft hem namelijk ook elke keer een ander beeld van hoe het nu zit. Sms hem gewoon terug en stuur of je anders morgen even langs kan komen... Dan kun je het met hem bespreken. Mannen kennende is hij nu óf in de war óf hij is zich van geen kwaad bewust, maar twijfelt ie nu toch aan hoe het nu zit....

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:48

Fijn dat je toch iets hebt gehoord.
Stuur hem een sms terug, misschien dat je nu nog lans kan bij hem of morgen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:54

Jij moet voor jezelf op een rijtje hebben/krijgen wat je nu precies met hem wilt. Wil je dit een kans geven of niet? In beide gevallen moet je met hem gaan praten en duidelijk zijn in wat je wilt. Dat hoeft niet meteen morgen natuurlijk, je kunt er nog een paar nachtjes over slapen....

Verder denk ik dat je een relatie teveel als invulling ziet in je leven i.p.v. aanvulling. Dat maakt je heel erg kwetsbaar..... Zeker nu in deze fase in jouw leven waarin je zo hard met jezelf bezig bent.......

Ik denk dat je inmiddels wel een beetje weet wat ik zou doen of niet?
Wil het hier best neerzetten Knipoog : Ik zou niet met iemand verder willen die zo met mij omgaat. Ziek of niet, daarvoor verliep het ook niet echt denderend. Bovendien zou ik wel iemand willen die kan communiceren en die mij zou toelaten in zware tijden. Met minder zou ik persoonlijk geen genoegen nemen. Clown
Ik zou dus wel met hem gaan praten eerdaags en heel eerlijk zeggen dat ik een ander soort relatie wil in het leven. Kan hij me dat niet garanderen (en ik heb het vermoeden dat hij dat niet echt kan), dan zouden de wegen per direct scheiden. Zolang jij gevoelens voor hem koestert, lijkt een vriendschap onderhouden met hem mij heel lastig...... Maar goed, zo zou ik er dus instaan.

Nu moet jij voor jezelf zien uit te vinden hoe je er echt in staat. Even los van je wensen van iemand in je leven. Probeer een balans te vinden in verstand en gevoel. Ik hoop oprecht dat je daar uit kunt komen..... Je mag me altijd bellen, dat weet je toch wel, he?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:15

Poeh wat warrig dit,, snap je onzekerheid wel...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:20

Laetitia, merk je nu niet aan jezelf hoe je je weer aan de situatie aan gaat passen? Denk nou alsjeblieft eens eerst aan jezelf en aan wat JIJ wilt van deze relatie. Het valt mij op dat je je compleet aanpast aan hem en zijn grillen. Houdt hij af, dan heb jij er genoeg van. Komt hij weer over de brug, dan raak jij in de war. Jij moet het heft in handen nemen, achter je keuze gaan staan en je daarnaar gedragen. Ik snap dat dat heel moeilijk voor je is en ik denk eigenlijk ook dat dat je probleem is......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:50

Je weet nu nog steeds niet of het nu aan of uit is. Als je dat weet ben je volgens mij weer rustig. Eigenlijk hoop je dat het uit is,dan ben je van de onzekerheid af. Hij vind niet dat het uit is, anders krijg je geen smsje.

Jeetje moeilijk voor jouw hoor. Laat hem thuis zijn en ga dan toch nog langs, kijk hoe het verloopt, is het vaag, dan stap je op en zeg je dat je het niet meer zo vaag wilt en dat jullie maar gewoon kroegvrienden moeten blijven. Is het wel gezellig, vraag hem dan waarom hij zo vaag was en dat je niet zo goed snapt waar je staat, dat je toch anders wil dat hij met jouw omgaat.

Ik zou het nog 1 kans geven om te kijken wat je moet denke. Dan wéét je wat je moet denken.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 18:59

Twiggy2008 schreef:
Laetitia, merk je nu niet aan jezelf hoe je je weer aan de situatie aan gaat passen? Denk nou alsjeblieft eens eerst aan jezelf en aan wat JIJ wilt van deze relatie. Het valt mij op dat je je compleet aanpast aan hem en zijn grillen. Houdt hij af, dan heb jij er genoeg van. Komt hij weer over de brug, dan raak jij in de war. Jij moet het heft in handen nemen, achter je keuze gaan staan en je daarnaar gedragen. Ik snap dat dat heel moeilijk voor je is en ik denk eigenlijk ook dat dat je probleem is......

Nou eerlijk gezegd ben ik klaar me te schikken naar hem. En ik ben het zat dat we zo om elkaar heen draaien en niet open naar elkaar zijn. Hij durft zich niet open te stellen, en ik al helemaal niet. En daardoor botsen we dus zo, gewoon omdat we niet weten wat de ander nou eigenlijk wilt.

Dus ja ik vind hem erg leuk en wil het nog best een kans geven maar dan op mijn voorwaarden.
En dat is open zijn, open zijn en open zijn. Durven zeggen wat je denkt, durven zeggen wat je voelt. Geen verstoppertje meer spelen.

En ik denk dat als we echt open naar elkaar zijn en echt eerlijk zijn dat we dan heel wat dichter bij elkaar komen te staan en we misschien eindelijk echt kunnen gaan voelen.
Maar zo op deze manier werkt het gewoon niet. En als hij dat niet wilt, dan niet. Dan ben ik er klaar mee.

Feit is dat ik niet weet hoe ik op zijn sms moet reageren. Wil gewoon het eea op een rijtje zetten en ben in de war.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:01

Ik denk dat je hier volledig gelijk in hebt. Open kaart spelen is de eninge manier om duidelijkheid te krijgen Ja

En wie gaat ermee beginnen? Hem kun je niet sturen, je eigen gedrag wel......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:03

Dan stuur je hem een sms en dan zeg je, "Hoi O, ik dacht dat het uit was, je reageerde niet meer op mijn telefoontjes/smsjes. Fijn voor je dat je morgen naar huis kan. Gr. L.

Lekker vaag en dan weet hij meteen waar het om draait, kijken wat hij zegt. Krijg je sms terug dat hij het niet heeft uitgemaakt, dan sms je, dan zie ik je morgen wel, want dan moeten we toch even een boom op gaan zetten!! Ik neem wel een pilske mee voor ons samen, tot morgen....

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:08

russel schreef:
Dan stuur je hem een sms en dan zeg je, "Hoi O, ik dacht dat het uit was, je reageerde niet meer op mijn telefoontjes/smsjes. Fijn voor je dat je morgen naar huis kan. Gr. L.

Lekker vaag en dan weet hij meteen waar het om draait, kijken wat hij zegt. Krijg je sms terug dat hij het niet heeft uitgemaakt, dan sms je, dan zie ik je morgen wel, want dan moeten we toch even een boom op gaan zetten!! Ik neem wel een pilske mee voor ons samen, tot morgen....

ik ga met jou mee vind jou antwoord erg goed lees het af en toe mee en snap dat je helemaal in de war raakt ervan

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 19:09

haha! nee ik denk dat hij dan helemaal staat te kijken! Heb hem nl. al eens verteld dat ik snel in paniek raak als iemand niet meer terugbelt of niet meer reageert omdat mijn ex dat bij mij heeft geflikt. Gewoon een heel weekend niet reageren omdat hij blijkbaar boos was op me. En daarna ben ik dus op deze manier door die ex gedumpt...gewoon radiostilte.

O heeft daarop tegen mij gezegd: niet meteen in paniek raken, is bij mij echt geen reden toe. En als ik boos op je ben of je niet meer wil zien dan zeg ik dat wel gewoon.

Maar ja dat was wel een tijdje geleden en kan zijn dat hij dat inmiddels vergeten is (want ja daar zijn mannen goed in)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:13

Je kent hem nog niet zo goed, dan is het moeilijk om in te vullen wat ze denken en dan gaan doen.
Het zit je nog dwars en dan kan je misschien de makkelijkste weg zoeken door het even via sms te doen ipv er heen te gaan en al je moed bij elkaar schrapen om tot de ontdekking te komen dat hij je niet heeft zien binnen komen.. Clown

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 19:17

" hoi, met mij is alles goed. Wil alleen even het eea op een rijtje zetten, want ik ben een beetje in de war. Fijn dat je morgen weer naar huis mag! X"

offe is dat te? of gewoon " alles dope hier man! lekker aan t chillen en jij?"
haha

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:18

laetitia schreef:
" hoi, met mij is alles goed. Wil alleen even het eea op een rijtje zetten, want ik ben een beetje in de war. Fijn dat je morgen weer naar huis mag! X"

offe is dat te? of gewoon " alles dope hier man! lekker aan t chillen en jij?"
haha

ik vind het best een goed smsje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:20

Nou snapt hij nog niet wat er aan de hand is en krijg je waarschijnlijk geen antwoord. Gewoon, Hoi O, wil je me dan nog graag zien? Kreeg nl de indruk van niet. Is heel duidelijk waar hij op moet reageren.

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:21

russel schreef:
Nou snapt hij nog niet wat er aan de hand is en krijg je waarschijnlijk geen antwoord. Gewoon, Hoi O, wil je me dan nog graag zien? Kreeg nl de indruk van niet. Is heel duidelijk waar hij op moet reageren.

precies, duidelijk zijn

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 19:24

ga even eten en daarna even op de bank tukkie doen en even nadenken over HET smsje! (Damm wat ben ik erg)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:35

Ik dacht dat ik veel nadenk.
Maar als ik dingen op een rijtje wil zetten, dan raak ik er niet zomaar uit. Als jij zoveel altijd maar op een rijtje blijft zetten, maak je het je zelf wel heel lastig.
Wat heb je te verliezen?

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:40

Vind ook dat je een duidelijker smsje moet sturen, zodat hij gelijk weet wat er bij jou speelt.
Anders heeft ie nog geen clue en gaat ie gewoon verder waar ie gebleven is en ik geloof niet dat dat de bedoeling is, laat hem maar ff wakker worden.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:59

se7entje schreef:
Vind ook dat je een duidelijker smsje moet sturen, zodat hij gelijk weet wat er bij jou speelt.
Anders heeft ie nog geen clue en gaat ie gewoon verder waar ie gebleven is en ik geloof niet dat dat de bedoeling is, laat hem maar ff wakker worden.

Ja hier ben ik het mee eens! Jij voelt je K*T en weet niet waar je aan toe bent en hij is daar misschien heel nuchter onder laat hem maar ff nadenken.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:11

Ja, Laetitia, je bent erg. Haha! Knipoog

Ik vind je eerste smsje prima klinken. Knipoog
Die tweede, hahaha, daar word ik een beetje melig van. Haha!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 20:27

ik heb wel een heel goed excuus hoor dat ik alles wik en weeg!

ik ben nl. een weegschaal. En dan wel in de ergste soort! Dus ja ik kan heel erg lang wikken en wegen en denken en alles op een rijtje zetten.

Wat ik me nu dus ook afvraag is: misschien weet hij wel niet meer hoe het zit. Misschien nam hij die maandag bij niemand de telefoon op. Zijn vriend had hem ook een sms gestuurd en nog geen reactie terug zei die vriend tegen mij.

En dan kom ik op bezoek en ga weg en hij hoort vervolgens niets meer van me.
Dus stuurt hij maar een sms om mij te peilen ofzo en ik reageer heel erg neutraal en bel de volgende dag en spreek heel erg neutraal zijn voicemail in.

En dan probeert hij het nu met Grt X.
Om te kijken of ik terugreageer met Grt of X?? Of denken mannen niet zo sterk na??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:35

Mannen denken ook wel na hoor. Clown Vergeet niet dat jouw liefje ook is gekwetst geweest.