Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:18

jeetje wat een dingen lees ik hier zeg. naath wat een verhaal. wat een l*l zeg hij verdient jou niet sommige mannen....
sterkte voor de meiden hier die het nodig hebben

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 13:29

sylva schreef:
Damn.... Wat een ass.
Evenals die zus.
Heb je m na die tijd weer gesproken? Of nog wat van die zus terug gehad?

Wat ik gisteravond hier in dit topic zette is het enige wat ik terug heb gehad van die zus. En heb er zelf niet meer op gereageerd, ga geen tijd meer aan zulke onzin dingen verspillen.
Heb hem ook niet gesproken nee, geen behoefte aan en hij is toch ook klaar met mij .. Knipoog

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 18:52

Ik heb vandaag met een vriendin gesproken (waar Pas ook mee sprak toen het net uit was omdat zij ongeveer hetzelfde heb meegemaakt).
Het ging tussen hun ook uit na ong. een jaar. Bij hun was het omdat er veel verdriet en pijn was. Hij is toen met een vriendin van der gegaan, een wijf van 23 en daarna met een meisje van de camping. Het is 4 maanden uitgeweest en ze zijn nu weer (gelukkig) bij elkaar. Ze vertelde me dat hij nog heel veel voor der voelde en dat ze toen het uit was meer ruzie hadden dan toen het aan was.
Hij probeerde haar steeds te zoenen, zagen elkaar nog vaak enz.
Het kán dus nog goedkomen, zij zegt zelf ook dat we niet NU al een beslissing moeten maken, vooral ik niet. Hij had haar ook nog hoop gegeven maar het is dus goed gekomen ..

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 10:47

Ik heb gisterochtend een mailtje gehad van 'm dat ie niet blij was dat iedereen wist wat hij had gedaan (bang dat mensen respect voor hem verliezen?)
Teruggemaild, hij ook weer en ik had 'm maar weer even op MSN toegevoegd, praat makkelijker.
Eerst nog best bot en totaal niet hij (zijn MSN naam, naja laten we het daar niet over hebben, alleen maar over dat weekend en dat zij het is voor hem, nou geloof je het zelf, na 1 x zien na een relatie van 11 maanden .. nee). Het was trouwens ook op zijn nieuwe MSN, daar heeft ie volgensmij niet veel mensen dus is dit denk ik alleen om mij jaloers te maken ofzo.
Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik wel mocht weten dat hij er best mee zat hoe het is gelopen, maar dat hij het niet kon terugdraaien. En dat hij niet wist hoe die met mij om moest gaan omdat hij sorry moest zeggen dat hij me dit gvd geflikt heb ..
Ene kant opluchting maar andere kant ook niet.
Hij zei (in de mail) dat hij met haar gaat afspreken en z'n MSN naam ..
Kijk het zegt niet veel maar 't doet je toch wat, en het lijkt mij sterk dat hij met haar gaat afspreken, maar stel hij is echt verliefd (kan het met NIET voorstellen, maar toch) .. ik weet 't niet.
Heb hem wel gevraagd of we een keer goed kunnen praten, en dat hij dan maar moest zeggen wanneer hij kon.
Ben al blij dat hij dat wil, aangezien hij maandag had gezegd dat hij klaar met me was.
We hebben nu besloten vrienden te blijven, hij 'kon' het eerst niet want hij wist niet hoe te doen tegen me, waarop ik had gezegd dat hij het niet nog erger hoefde te maken en mij niet hoefde te laten vallen ..
We zien het wel.
Ben gister met een leuke gedachte in slaap gevallen, maar vind het niet leuk dat dat is gebeurd want straks gebeurd dit niet ..
Ben ook wakker geworden om 9 uur door een gebeurtenismelding:
Een jaar samen!
Pff .. vergeten uit te zetten, ben daarna nog gaan slapen maar lukte me moeilijk.

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:20

Owjeej, wat herken ik dit .. Ik herken dit zo erg.
Bij mij is het na 22 maanden uitgegaan. Ook hij ging minder voor mij voelen ... Maar oooh wat vond ie t moeilijk, huilen dat ie deed toen die bij me was om het uit te maken (hij had het via sms al beetje kenbaar gemaakt omdat we ruzie zaten te maken via de sms, ik was aan het oppassen ...). Uiteindelijk is het pas 2 dagen later uitgegaan, omdat toen hij voor het eerst langs kwam om het uit te maken, hij het niet kon, hij wilde me niet kwijt en kon zich een leven zonder mij niet meer voorstellen ...

Helaas bleef ie twijfelen en is het dus 2 dagen later toch uitgegaan, ik huilen, hij huilen ... Maar het werkte voor hem gewoon niet meer.

Na 2 weken had hij alweer een nieuwe vriendin, een meisje waar ik eerst ook mee bevriend was ... Nou ja, zij hebben sinds een jaar een relatie nu ...

Meis klamp je alsjeblieft niet aan hem vast. Ik weet hoe moeilijk het is, ik heb werkelijk waar 3 maanden op de grond gelegen van verdriet, maar daarvan zal hij toch niet terug komen. Ga er ook gewoon van uit dat hij niet terug komt, hoe graag je dat ook wilt. Laat hem gaan en ga door met je leven. Uiteindelijk zal je wel inzien dat het beter voor je is, vooral als ie erg jaloers was (was de mijne ook ...).
Sterkte ermee!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 12:24

Heb hem gister ook op MSN gesproken, was eerst niet van plan het te doen maar O WAT BEN IK BLIJ DAT IK NAAR MIJN GEVOEL HEB GELUISTERD EN HET WEL HEB GEDAAN!
Ik sprak 'm aan, hij praatte terug en haalde dingen (over haar) uit zijn naam, bleek achteraf niks waar te zijn, hij vond haar alleen leuk, voeld niks voor der.
Maar voor mij, ja hij heb altijd wat voor me gevoeld (wat hij maandag (precies een week geleden dus) zei, dat hij NIKS meer voor me voelde klopte niet, hij zei dat hij het misschien had gezegd omdat hij boos was ofzo.
Naja ben allang blij dat hij niks voor haar voelt, en nog wel voor mij..
Ik ben er wel van overtuigd dat het goed kan komen aangezien we niet uit elkaar zijn gegaan omdat de een niks (of weinig) voor de ander voelde.
Heb hem wel gezegd dat we vrienden konden blijven, en we misschien met een schone lei konden beginnen. Heb wel aangegeven dat het niet snel zal zijn, dat kan ik nog niet aan.
Ik vroeg hem of hij het deze donderdag misschien al te snel zou vinden en weet je wat hij zei?
'Ook al wil je me morgen zien, ik wil dat jij er klaar voor bent, ik doe het voor jou .. '

Ik ken hem wel weer een beetje terug, en ow wat ben ik blij!
Misschien vind hij zichzelf wel weer terug, bij mij..

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:09

Mag ik ook mee doen??.. over mijn ex.. en vriendin van mij..

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 17:10

Ja tuurlijk, plaats je verhaal maar..

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:11

gaat het over de jongen die ook in je profiel staat Lachen

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:11

J_Charissa schreef:
gaat het over de jongen die ook in je profiel staat Lachen

Yep,,

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:48

Afgelopen weekend was ik bij een vriendin van mij die ook met mijn ex naar bed geweest.. Dit was halfjaar geleden, ik noem haar F, en mijn ex is C.
Zaterdagavond was ik bij een vrienden van F voor chillen.
Zij laat de email aan mij zien.. van mijn ex.. Fotos.. en gesprekkenlijst van mij en mijn ex..
over uit elkaar..

Halfjaar geleden…

Haar verhaaltjes: Zij vroeg C dat ik en C nog steeds samen elkaar zijn.
C: ja nog steeds.
Daarna kwamen Mijn best vriend en dr vriendin bij C thuis bezoek.. (de ouders zijn op vakantie).
F: vroeg aan de vrienden van C, K en C zijn nog steeds samen relatie..
De vrienden: ja nog steeds..
F: oke, is goed..
Daarna de vrienden gingen naar huis toe..
F: Zij en C waren zuipen.. en ze zijn samen naar bed geweest..
Maar C zei tegen mij. Dat was na uit elkaar..
C zei tegen F, Toen hij bij mij woont 4 maanden niet geneukt.. ofzo..
Ik zei tegen F, ja dat klopt, weet je waarom,, Toen hij erg dronken was.. waren we bezig S.X dogs.. en zijn ……. In mijn ass.. was zo ERG pijn.. Daarna was ik erg bang en mijn vertrouwen kwijt.

Na 4 maanden, was ik weer S.x met hem.. hij was al verhuist naar de ouders..

Daarna maakt hij het uit met mij.. ik vroeg hem ben je verliefd op F. Hij zei nee..

Maar hij wel tegen F. dat is hij verliefd op f. Hij vroeg hem verkering, f zei ja, dat was al 1 dagen..
F heeft weer uit gemaakt met hem.
Paar maanden was ik met hem s.x (s.xvriendje)

4 weken geleden was ik met 2 jongens naar bed geweest..
C was zo jaloers op mij.. hij wilt ook met 2 meisjes..
Ik zei oke
Ik vroeg F.
F vroeg c wie is toppier in bed..
Maar ik was met hem bezig cammen..C zei, laat haar gaan.. gewoon noemen.. C zei tegen mij.. ik ben erger topper in bed..
Daarna gesprek voorbij..
Ik: wil je niet met haar?? En omdat het is zwaar voor jou??
C: Ja
Ik: zal andere meisje zoeken??
C: jaaa graaag..
Ik: oke

Wil graag verder schrijven..
Maar ik heb nog spreklijst op me pc.. wil jij die wel lezen ?? of niet
Over wat is er gebeurd..

F zei op msn: omdat jullie uit elkaar waren..
Maar wie spraken waarheid..??

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:08

Uhm.. Toen het uit ging toen ging hij met een vriendin van jou?
& dat is na 1 dag weer uit gegaan en toen ging hij weer met jou s.x?
Het is nu uit tussen jullie?

Maar hij wil nu met jou en nog een andere meid s.x ?

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:14

J_Charissa schreef:
Uhm.. Toen het uit ging toen ging hij met een vriendin van jou?
& dat is na 1 dag weer uit gegaan en toen ging hij weer met jou s.x?
Het is nu uit tussen jullie?

Maar hij wil nu met jou en nog een andere meid s.x ?

Ja inderdaad..

Heeel lang uit elkaar..

Maar hij wil nu met jou en nog een andere meid s.x ? Ja inderdaad..

Omdat ik heb al gedaan met trio..

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:16

En dat wil je dus ook?

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:18

J_Charissa schreef:
En dat wil je dus ook?

Ja inderdaad.. ik ben eerlijk tegen jullie hoor.. ik hou niet van liegen!!!!!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 18:30

Maar als je het niet erg vind om een trio te doen, waarom ben je dan boos op je ex (dat is wat ik eruit haal).

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:45

Nee hoor ik vind het niet erg hoor,,
Na uit elkaar.. vroeg ik hem.. het maakt met s.x ofzo (4 maanden niet s.x met hem)
C: nee hoor..
C: vertelt tegen F. Ja

Nou wie is eigenlijk eerlijk zijn pfff zucht..

Nou wie is eerlijk pfff..

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 20:37

Nu het weer goed lijkt te gaan tussen mij en mijn ex, en we afgesproken hebben als vrienden verder te gaan (en te kijken hoe het verder loopt), ben ik dus van plan hem alsnog mee te vragen naar de Winterefteling. Waar we heen zouden gaan afgelopen weekend omdat we dan een jaar met elkaar zouden gaan.
Is dit een goed idee?
Ik denk aan de ene kant van wel, je bent echt met z'n 2tjes en je brengt de hele dag met elkaar door, waar mijn andere kant mee zit, dat je dus (als het niet 'klikt') de hele dag op elkaars lip zit. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zó erg zal zijn, en ik denk ook niet dat ik kan verwachten dat we als een leuk stel daar zijn, maar als we samen de stad in gaan, ja dat vind ik niks voor nu.
Ben van plan niet aankomend, maar volgend weekend te gaan, maar wil hem daarvoor nog wel een keer zien en wat doen. Verstandig? En wat te doen?

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:52

Het lijkt mij wel een goed idee om m mee te vragen. Zou alleen wel voorzichtig zijn in hoe je dat brengt. Zou niet beginnen over dat jullie dat ook zouden doen als jullie een jaar bij elkaar zouden zijn afgelopen week. Om een soort van druk op hem te voorkomen zeg maar. Probeer het lekker luchtig te houden Lachen Zou dat als eerste vragen, zodat hij niet gelijk zoiets heeft van, dat nu jullie besloten hebben vrienden te zijn dat je m gelijk gaat claimen, en dat hij het gevoel weer heeft van een relatie. (ik zeg niet dat je dat doet hoor, zeker niet, maar uit ervaring weet ik dat jongens het gelijk zo kunnen opvatten, terwijl je er daadwerkelijk niet op aanstuurt, dus in dat opzicht oppassen hoe je t brengt Knipoog)

Het lijkt me wel dat als je dat gevraagd hebt, en hij zegt ja, en wil met je mee, dat je het dan weer een paar dagen laat rusten, en dan volgende week ergens, kort met m afspreekt. Je schreef eerder dat je wel eens bij zn voetbalclub kwam. Ga een wedstrijdje kijken, of kijk een training mee. Hou het iig kort en fijn, en lekker luchtig. Begin zelf niet over jullie relatie of situatie op het moment. Als hij dat doet, kan je natuurlijk antwoorden en een gesprek beginnen,maar begin zelf niet. Zodat hij wel zin heeft in die dag, en niet met tegenzin heengaat, omdat je hem dan het gevoel geeft, dat jullie het alleen maar over jullie relatie gaan hebben. Dat werkt demotiverend voor zo n jongen in jullie stadium.
Punt waar je heen wil, is een goeie omgang met elkaar, en hopelijk, misschien weer bij elkaar komen. Werk daar gewoon langzaam naartoe, maar niet al je hoop er op vastketenen, zodat, als het niet lukt, je niet nog erger teleurgesteld raakt omdat het niet loopt zoals je eigenlijk had willen zien. Tenminste, ik neem aan dat je wil dat het toch het liefste weer goedkomt. Lachen

Main thing: Hou het luchtig Lachen even een tijdje geen problemen, probeer te herrineren en in gedachten te houden waarom jullie elkaar in de eerste instantie leuk vonden, dan ga je veel relaxter met elkaar om Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 21:03

Ja, ik sprak hem dus afgelopen weekend weer voor het eerst na dé maandag (als ik het even zo mag noemen). En hij begon zelf met, ja morgen zou het een jaar zijn he.
Hij is er dus wel mee bezig. Hoe graag ik het ook NIET wil, ik krijg nu toch weer hoop .. omdat dit allemaal goed nieuws is na die enorme klap van vorige week maandag.
Ik maak me nu ook 'druk' aangezien hij gister zei dat hij me morgen wel zou spreken, en hij sloot af met slaap lekker dikke kus en een (L) en (K).
Nouja, doet ie ook niet zomaar, lijkt mij.
Dus stiekem denk ik dat hij me heeeeel diep van binnen terug wil..
Maar hierop ga ik teveel vasthouden. Misschien is het beter als ik hem vandaag dan niet spreek, want ik denk niet dat ik hem nog ga spreken vandaag. Hij is ook ziek dus ik denk dat hij al lekker op bed legt. Jammer want toen ik gisteren zei dat ik vandaag misschien in de ochtend op MSN zou zijn (omdat er wat uit zou kúnnen vallen, wat niet is gebeurd en ik dus niet op MSN ben geweest) zei hij, oh gezellig!
Ik denk dat ik hem sowieso deze week wil/ga zien. Maar weet niks te bedenken. Bij zijn wedstrijd kijken kan waars. niet, hij moet dit weekend uit. Naar trainen kan ik wel komen, als verassing ofzo? Maar dan moet ik wel weten of hij morgen traint (anders kan ik woensdag als verassing gaan, maar morgen komt mij beter uit).
Hmm, moeilijk.

PS.
Een vriendin van me zei dit: ''Jaa ik zou t gewoon niet pikken en m al helemaal niet belone met nog een kans''
Heeft ze ook gelijk in, hoe denken jullie erover. Ben ik te goed/te lief voor hem, of mag ik deze kans pakken (aangezien ik ook wel merk dat het niet alleen van mijn kant komt)?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 21:20

En oja, naja hij vind dus degene waar die ook mee is gegaan leuk, maar hij voelt niks voor der, voor mij is er wel gevoel gebleven ..
Dan snap ik niet waarom hij wel met haar kan gaan als er nog wel gevoel voor mij is. Waarschijnlijk is er ook geen antwoord op deze vraag en moet ik me niet druk gaan maken om haar maar meer om ons, maar toch.. snap het niet.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:44

Je kan denk ik het beste, doen alsof je helemaal overnieuw begint. Je kan hem idd verrassen op zn training, lijkt me een goed plan Lachen En dan verder niet teveel afspreken voor je naar de efteling gaat. 1 xtje lijkt me voldoende Tong uitsteken en anders hooguit nog een keer, maar weer, hou het luchtig, ga niet doen alsof je in de fase zit van het is uit, en ik wil weer dat het goedkomt. Dan krijg je vervelende en verwarrende situaties. Ook een tip, met wat betreft het luchtig houden. Ga niet met m zoenen of verder, laat hem daar nog wel een tijdje in wachten, hoe moeilijk het ook is. Niet doen iig.
Daarnaast, ja, het enige wat ik kan zeggen, het is jou leven, en jou relatie. Tuurlijk zijn je vriendinnen bezorgd, en hebben liever dat een eikel die je pijn doet gelijk uit je leven verdwijnt. Daar heb je immers vriendinnen voor. Die steunen je door dik en dun. Maar, die bekijken het alleen vanaf hun standpunt, en alleen jou kant van het verhaal. Jij daarintegen, zit in het verhaal. Mijn tip, denk niet aan dat domme meisje, als hij er echt wat mee wilde had hij dat wel, en dan nog, het "mocht" officieel gezien wel, want het was uit ten tijde van. Niet dat ik het daarom goedkeur ofzo, en me heel goed kan voorstellen dat je het super kl*te vind.
Maar staar je daar niet blind op, dat werkt niet.
Begin met een schone lei, hou het luchtig, niet al te veel contact, en niet dagelijks nee. Dat kan je altijd zien nadat je bij de efteling bent geweest. Tot die tijd, beperk het een beetje, wees je oude lieve zelf, maar heb ook een grens waar je zelfrespect begint.
Net wat ik zei, pas dan zie je weer wat je leuk vond aan elkaar. Er zit een risico aan vast, dat het wat hem betreft niet loopt zoals jij wil. But hey, hoe kom je er anders achter?
Leven bestaat uit risico's nemen, en als je er niet aan doodgaat, maakt het je sterker.

Maar iig, pas op met hoe ver he! Niet all in zn face gelijk, en hou het simpel, kort en luchtig. Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 21:54

Die verassing lijkt me geen goed idee.
Straks wil hij me nog niet zien .. en dan?
Ik wacht wel tot ik hem ooit spreek en vraag dan eerst maar of die mee wil naar de efteling. Als die ja zegt kan ik altijd nog bepalen of ik hem daarvoor nog wil zien.
Vind het echt moeilijk en ben bang dat ik veeeeelste snel ga en dat ik hem dan weer op zijn hielen ga zitten want wil hem teruuuuuug! Haha.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:03

Ja goed idee om het evengoed mee te nemen! Ik wou Martijn eigenlijk ook vragen om te komen met Sinterklaas maar heb ik uiteindelijk niet gedaan. Wat een verhalen weer hier, maar Naath wat een goed gesprek heb je gehad, ben erg blij voor je!

Met mij gaat het erg goed, voel me lekker.. begin het steeds meer te accepteren en geniet van het vrijgezel zijn. Martijn zou vanavond komen, hij belde me zaterdagavond en hij was zo lief tegen me. Dus wij afgesproken dat hij even langs kwam, dus ik vanavond wachten.. (had écht niet verwacht dat hij kwam) en nee natuurlijk geen Martijn. Stuurde ik boos smsje naar hem en kreeg ik terug: "Sorry mop, ben aan het werk xx". YEAH RIGHT! En dan kan er verdomme geen smsje meer af? Rot toch op! Ben er nu helemaal klaar mee, blergh dat die jongen ooit mijn vriend is geweest. Zo behandel je meisjes toch niet? Dat spoort toch niet? En HIJ wou zo graag goede vrienden blijven met mij, nou zo gaat hij ook niet met zijn vrienden om. Ik word er echt kotsmisselijk van! En die vrienden van hem, lekkere vrienden.. ze lopen achter zijn rug om met mij af te spreken. Haha geweldig toch, en hij ging liever naar ze vrienden dan naar mij. Ze naaien hem allemaal achter zijn rug om, HEERLIJK!

Zo dat moest er even uit, het voelt zo goed. Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 22:05

Haha top meisje!
Als ik jou verhaal lees ben ik echt een pussy dat ik mijnes terug wil (die niet de mijnes meer is, naja je snapt).. Huilen van het lachen