Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sylva schreef:Damn.... Wat een ass.
Evenals die zus.
Heb je m na die tijd weer gesproken? Of nog wat van die zus terug gehad?
J_Charissa schreef:gaat het over de jongen die ook in je profiel staat
J_Charissa schreef:Uhm.. Toen het uit ging toen ging hij met een vriendin van jou?
& dat is na 1 dag weer uit gegaan en toen ging hij weer met jou s.x?
Het is nu uit tussen jullie?
Maar hij wil nu met jou en nog een andere meid s.x ?
J_Charissa schreef:En dat wil je dus ook?
Zou dat als eerste vragen, zodat hij niet gelijk zoiets heeft van, dat nu jullie besloten hebben vrienden te zijn dat je m gelijk gaat claimen, en dat hij het gevoel weer heeft van een relatie. (ik zeg niet dat je dat doet hoor, zeker niet, maar uit ervaring weet ik dat jongens het gelijk zo kunnen opvatten, terwijl je er daadwerkelijk niet op aanstuurt, dus in dat opzicht oppassen hoe je t brengt
)
even een tijdje geen problemen, probeer te herrineren en in gedachten te houden waarom jullie elkaar in de eerste instantie leuk vonden, dan ga je veel relaxter met elkaar om
En dan verder niet teveel afspreken voor je naar de efteling gaat. 1 xtje lijkt me voldoende
en anders hooguit nog een keer, maar weer, hou het luchtig, ga niet doen alsof je in de fase zit van het is uit, en ik wil weer dat het goedkomt. Dan krijg je vervelende en verwarrende situaties. Ook een tip, met wat betreft het luchtig houden. Ga niet met m zoenen of verder, laat hem daar nog wel een tijdje in wachten, hoe moeilijk het ook is. Niet doen iig.