Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wordt bijna een huiskamer topic dit... Lielle schreef:Laten jullie je ook verbieden om met een vriendje van vroeger te gaan eten? Of met een gewone vriend met wie je niets hebt?

griebels schreef:Lielle schreef:Laten jullie je ook verbieden om met een vriendje van vroeger te gaan eten? Of met een gewone vriend met wie je niets hebt?
Ik doe zoiets niet uit respect...
En hij zou dat ook niet moeten doen
Ik zou het wsl ook niet doen, of iig een compromis zoeken, maar ik laat me niets verbieden en andersom doe ik dat ook niet. Citaat:Ik zie geen reden waarom TS er niet bij mag zijn. Indd... hebben ze iets te verbergen
Niet dat TS erbij moet gaan zitten maar het antw zet mij wel aan het denken of hij wel de ware is...
Overigens zou ik er ook niet bij willen zijn, daar zie ik helemaal de lol niet van in, en als dat het enige is dat hen weerhoudt om stoute dingen te doen, vinden ze toch een andere mogelijkheid. En in het gval van TS blijkt dat helaas het geval

marleen_usar schreef:Ga gezellig mee zou ik zeggen.
latnahc2 schreef:marleen_usar schreef:Ga gezellig mee zou ik zeggen.
griebels schreef:Lielle schreef:Laten jullie je ook verbieden om met een vriendje van vroeger te gaan eten? Of met een gewone vriend met wie je niets hebt?
Ik doe zoiets niet uit respect...
En hij zou dat ook niet moeten doen
(zonder dat je dus iets hebt/had met elkaar) ? J_Charissa schreef:Ik vind het gewoon apart, dat hij eerst zegt dat hij de relatie van 4 jaar niet weg wil gooien voor zijn ex en het een paar uren later toch uiteindelijk maar uitmaakt.
)
die zal jou nooit zoiets flikken..gekkesies schreef:(en toch blijft dit echt iets waar volgens mij heeeeel veel mensen bang voor zijn.)
Ik heb trouwens echt onwijs veel respect voor je 'hij heeft het voorgoed verknalt"-attitude!Na zo'n streek verdient hij ook helemaal geen tweede kans!
marleen_usar schreef:Ga gezellig mee zou ik zeggen.
[/quote]