sigaretten prijzen.. niet normaal meer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Binckydenice

Re: sigaretten prijzen.. niet normaal meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 14:29

VivaLaVida schreef:
Binckydenice schreef:
Ik ben aan het minderen met roken, ik heb vandaag alleen in mijn koffiepauze om 10 uur een peukie gerookt en ga om drie uur nummer 2 roken, ik moet zeggen dat ik mij er wel op verheug haha...

wat goed!!
als ik zo slecht in mijn vel zit een paar dagen kan ik echnie minderen Scheve mond

Ik heb nu gemerkt dat het echt tussen je order zit, twee weken terug deed ik nog geen twee dagen met een pakje, nu rook ik ongeveer 3 a 4 dagen van 1 pakje... Nu moet ik zeggen dat ik afgelopen weekend wel gesjoemeld heb als beloning voor vorige week Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:26

Jaaa nou ik mocht vandaag ook beloond worden. Ik was nogal eh verdrietig zeg maar en heb dr stress even weggerookt. maar had net pauze en ben achter de comp blijven zitten, wel goed van mezelf Vork

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:33

Goed zo Viva!! Respect voor jou!!!! Haha! Goed bezig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:40

Jaaa goed he!!
mn vriend rookte eerst ook heel veel en die had gister ineens 2 dagen niet gerookt!! toen voelde ik me wel een beetje een zwakkeling. haha!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:32

Hahah aah nee joh!! Super toch??? Vind het knap hoor! Ook minderen is een hele prestatie! Keep up the good work Haha!

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:05

het is echt asociaal, en het moet naaar de 5 euro?? aub doe normaal!!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:08

Ik las ergens een post over dat ex-rokers de grootste zeurders zijn.
Ja, ben ik het wel mee eens, maar ik dnek ook dat dat komt omdat zij weten dat hun leven
verbeterd is tov toen ze nog rookten. Ik denk ook dat vele rokers denken 'ja, maar wie is zij
nou dat zij ons gaat vertellen dat ons leven verbetert, ik heb een prima leven, danku!'
Maar toch.. je hebt het niet geprobeerd.
Ik denk dat bijna alle ex-rokers dat hebben, en dat ze daarom de rokers willen overhalen om óók te stoppen met roken.
Daarom denk ik dat die exrokers denken: 'gooi die prijzen maar omhoog, dan moeten ze wel! Duivel '

Is het nog te snappen? Clown

Serieus, voor de dames die een poging doen om te stoppen met roken: kijk mijn onderschrift.

Bij mij heeft het geholpen!
(info kan ook over de PM Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:13

marielleaartsen schreef:
Als je je er niet druk om maakt waarom reageer je dan?
Waarom reageren zoiezo de niet rokers.
Die hebben geen last van de prijssteigingen dus kunnen dit topic net zo goed negeren..

Idd, maar blijkbaar zit ze iets dwars Clown Iets waar de rokers overuidelijk geen last van hebben
laat ons lekker zeuren over onze prijsstijging, zie het al voor me dat ik me druk maak om dr bollen wol die duurder zijn geworden bij de Zeeman Clown zo slaapverwekkend.

Maar ontopic; een peuk met zo'n machientje maken gaat sneller dan een sjaggie draaien, voor mij is het
dé uitvinding ben blij dat ik niet meer vast zit aan die enorme prijzen.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:50

Chiqa, ik kan écht niet overweg met dat apparaat Clown Bij mij zit de shag dan in 't midden ofzo! Heb dat ding laatst uit frustratie de kliko in gegooid, alleen heb ik daar nu wel spijt van Clown

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:27

Ik had dat in het begin ook.. Omdat je er dan te veel in doet.. Voor 7 euro heb je een nieuwe Haha!.
Maar goed ik heb het geduld er echt niet voor Bloos Schijnheilig

Om even terug te komen op niet rokers dat ze zeuren en waarschijnlijk omdat ze daarmee een fijner leven hebben. Ik zelf ben ook een tijd gestopt geweest. Ik vond het geweldig ''onafhankelijk'' te zijn van die dingen. Maar kan nu niet echt zeggen dat mijn leven zoveel fijner was. Misschien goedkoper ja, maar beter? Nee hoor.. Ooit op een dag stop ik wel. Maar dat gebeurd pas als IK er klaar voor ben en niet omdat ik het gevoel heb dat het van me verwacht word. Want dat werkt Zo averechts bij mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:34

Nikki__ schreef:
Chiqa, ik kan écht niet overweg met dat apparaat Bij mij zit de shag dan in 't midden ofzo!

O wat zonde!! Je moet de shag gelijkmatig verdelen in het kokertje, en niet teveel je vingertoppen moeten dr nét iets in verdwijnen zeg maar dus geen bult erop.
En als je het op zie manier verdeeld merk ej vrij snel met het hulsen trekken of je het te strak heb gedaan of niet, je kunt er beter iets te weinig in doen dat teveel je kan dr altijd nog wat bijprikken dmv een luciferhoutje of punniknaald.

x_fann

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 20:12

ik vind de prijzen ook belachelijk omhoog gegaan !
maar gelukkig is hier de prijs van de marlboro nog steeds gewoon 4 euro =) , ze moeten eerst alle oude verkopen & die hebben ze voorlopig nog wel . anders sla ik gewoon een slof in voor dat die nieuwe prijs er hier ook op zit . Knipoog

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:48

Zo'n draai apparaatje heb ik ook nog in de kelder liggen.
Mij lukte het ook niet hoor, had ook overal shag, behalve bij het filter.
Werd er echt knettergek van en ben daarom toch maar weer sigaretten gaan kopen.
Ik heb vandaag nog een slof JPS gekocht van 4,10 per pakje.