nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:52

WhiteRose schreef:
Doesn't matter: je hebt pm terug Lachen En mijn zinnetje over inlezen of HA ziet er vrij kattig uit, zie ik nu. Das helemaal niet zo bedoelt hoor! - Meer om jezelf een beetje beter beeld te geven...

vond het niet echt kattig uitkomen hoor anders had je ook wel een kattige pm trg gestuurt hha.

Sap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 18:31

Oh hoe herkenbaar.. Haha!

Ik ben ook zo iemand die op een bepaald type jongens valt, die dus niet op mij vallen.
En als het te snel te dichtbij komt haak ik ook af, dat wordt me te benauwd..
En Nederlandse jongens nemen idd niet veel initiatief.
Ik ken een paar Amerikaanse jongens, die zijn echt veel 'agressiever' als het om meisjes gaat Haha!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:10

ik ben weer verlieft Haha! hij is zo leuk en hij komt donderdag hopen dat het wat word
wie duimpt er voor mij...?

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:36

Heeft ons duimen geholpen?

Wanneer missen jullie het meest dat jullie geen relatie hebben? Ik mis het het meest wanneer ik niks te doen heb en wanneer ik zorgen heb over bepaalde dingen. Hoe zit het bij jullie?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:43

wees blij dat je het leed van uitmaken nooit hebt meegemaakt.!

Ik ben nu na 2 jaar ook vrijgezel. Iedereen laten vallen voor hem, we zouden samen gaan wonen en dan krijg je het heugelijke nieuwtje.. zit je hier op zondag alleen.. terwijl je altijd, iedere dag samen was...

Nee als ik dit had geweten was ik vrijgezel gebleven. Nou moet ik zeggen dat ik er nu ook zo over denk. Voor mij geen vent meer..

jappielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:01

jeetje, dan snap ik ook wel dat je even geen vent meer wil!!

ik ben ook wel benieuwd of het duimen geholpen heeft?
ik zal ook maar even toegeven dat ik een beetje verliefd ben, maar ik heb me weer eentje uitgekozen. ik had hem leren kennen via mijn zus, maar toen had hij nog een relatie dus ik was hem maar aan het vergeten, tot dat ik hoorde dat het gedaan was en dat hij me een sms stuurde, ik werd plots weer verliefd. ik ben dan met hem en zijn vrienden al een keer weg geweest en dat was echt heel fijn!Maar ik weet dat hij nog niet over zijn ex is(wat wel ormaal is natuurlijk en dat snap ik ook wel) en dat hij nog steeds hoopt dat het goed komt, maar waarom begint hij dan lief te doen tegen mij? en moet ik hem zeggen dat ik hem echt graag heb of kan ik beter zwijgen?
pff jongens....

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:35

ik heb altijd de gedachte bij jongens als ze een meisje dumpen en bij jou gaan slijmen dat ze jou ook zo weer dumpen voor een ander meisje. Snap je wat ik bedoel?

Wat ik het meest mis, de liefde, geborgenheid, het op je gemak voelen. Elkaar aankijken en weten wat ieder voelt zonder wat te zeggen. En natuurlijk de leuke uitjes. Ik heb al geen echte vriendinnen, wel waar ik mee omga, maar niet waar je alles mee kan delen... je echte vrienden leer je kennen in een moeilijke periode en ik heb er aardig wat verloren in zulke tijden dus ben heeeeel voorzichtig..

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:28

dark_moon schreef:
Heeft ons duimen geholpen?

Wanneer missen jullie het meest dat jullie geen relatie hebben? Ik mis het het meest wanneer ik niks te doen heb en wanneer ik zorgen heb over bepaalde dingen. Hoe zit het bij jullie?

nee het duimen heeft niet geholpen hij durft geen relatie aan te gaan want hij had nog nooit sexs gehad. dat had hij tegen mijn vriendinnen gezegt en hij was bang of af te gaan tegenover mij. en kon mij niet bieden wat een ander wel kon kwa sexs.

ik dacht echt zoiets van wat boeit mij sexs nou. Bloos

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:45

Jammer, dat vind ik altijd zo jammer wanneer ze dat denken. Dan kom je toch nooit ergens?

Ja oke, t is belangrijk, dr moet sowieso 'aantrekkingskracht' zijn en dan weet je wel of je verder wilt gaan. Of je ervaren erin bent of niet. Kunt vanalles bijbrengen Bloos, maar zonder aantrekkingskracht of gewoon erg beroerd nee.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:50

peelemeisje schreef:
Jammer, dat vind ik altijd zo jammer wanneer ze dat denken. Dan kom je toch nooit ergens?

Ja oke, t is belangrijk, dr moet sowieso 'aantrekkingskracht' zijn en dan weet je wel of je verder wilt gaan. Of je ervaren erin bent of niet. Kunt vanalles bijbrengen Bloos, maar zonder aantrekkingskracht of gewoon erg beroerd nee.

er was tussen ons veel aantrekking kracht maar de reden dat hij maagd was hield hem tegen. ik laat hem verder met rust en als hij alsnog wilt hoor ik dat vanzelf wel. hij had wel gezegt tegen een goede vriendin van mij dat hij mij wel heel erg leuk vind

jappielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:09

Ladygiroc schreef:
ik heb altijd de gedachte bij jongens als ze een meisje dumpen en bij jou gaan slijmen dat ze jou ook zo weer dumpen voor een ander meisje. Snap je wat ik bedoel?

Wat ik het meest mis, de liefde, geborgenheid, het op je gemak voelen. Elkaar aankijken en weten wat ieder voelt zonder wat te zeggen. En natuurlijk de leuke uitjes. Ik heb al geen echte vriendinnen, wel waar ik mee omga, maar niet waar je alles mee kan delen... je echte vrienden leer je kennen in een moeilijke periode en ik heb er aardig wat verloren in zulke tijden dus ben heeeeel voorzichtig..

ik snap wat je bedoelt, dat was ook het eerste wat ik erover dacht, ik heb hem toen genegeerd, maar toen ik hem tegenkwam was ik weer verkocht!
je hebt gelijk dat je je echte vrienden leert kennen als je het moeilijk hebt, ik begrijp dat je de liefde enz mist het moet echt wel moeilijk zijn als alles zo plots veranderd.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:40

hmmm, ik moet toegeven dat ik ook aan het vallen ben,
we zien wel waar het eindigd, maar hier heb ik een heel goed gevoel bij ...

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:41

Duhelo schreef:

das mooi
en er ook een goed gevoel bij houden en niets overhaasten dat werkt vaak tegen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:43

nikita_benno schreef:
Duhelo schreef:

das mooi
en er ook een goed gevoel bij houden en niets overhaasten dat werkt vaak tegen

inderdaad, gisteren na het uitgaan nog een halfuurtje alleen gestaan met hem bij de auto's, heel gezellig kunnen praten, niet veel druk, wel wat gepraat over het hoe en wat, en exen Clown (bij mij niet veel soeps, enkel wat scharrels Tong uitsteken) en ik heb de avond echt met een heel lekker gevoel afgesloten, en nu nog.
Nu zien we wel wat het brengt, denk dat ik de volgende stap beetje van hem laat afhangen, en we shall see Haha!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:58

Ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Scheve mond Terwijl ik 19 ben. Huilen van het lachen

elisatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:16

Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar wat ik wil zeggen, ik ben bijna 19 en heb ook nog nooit een vriend gehad.
Niet dat ik geen aandacht krijg want dat krijg ik genoeg, maar om het maar grof te zeggen de jongens waar ik op val gaan alleen voor kút en al zou je wat met ze beginnen zouden ze vreemd gaan als gekken, zoals ze het zelf zeggen "ik kan niet elke dag biefstuk eten, misschien kip maar laat het damn good en gevarieerd zijn" en door zo iemand ga ik me niet laten gebruiken en aangezien al die jongens zo zijn zit een vriend er niet in tenzij ik op andere types ga vallen, maar dat gaat niet gebeuren.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 00:17

das mooi
en er ook een goed gevoel bij houden en niets overhaasten dat werkt vaak tegen[/quote]
inderdaad, gisteren na het uitgaan nog een halfuurtje alleen gestaan met hem bij de auto's, heel gezellig kunnen praten, niet veel druk, wel wat gepraat over het hoe en wat, en exen Clown (bij mij niet veel soeps, enkel wat scharrels Tong uitsteken) en ik heb de avond echt met een heel lekker gevoel afgesloten, en nu nog.
Nu zien we wel wat het brengt, denk dat ik de volgende stap beetje van hem laat afhangen, en we shall see Haha![/quote]

je precies niet alles van jou af laten hangen hij moet er ook mee komen hou ons op de hoogte zou ik zeggen
ik zal voor je duimen

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:17

Ik ook Lachen

Bij mij gebeurt er op dit moment niet zo veel, erg rustig. Naja, jongen die achter mij aan zat maar ff zaterdag duidelijk gemaakt dat hij daar beter mee kon stoppen. Gaat niet echt werken, in de zomer toen we elkaar vaak konden zien was het prima, ook erg leuk gehad, maar vond hem nou niet zo super om hem persé meer te zien.
Dus we zien wel weer wat er gaat gebeuren Knipoog.

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:51

Helaas meld ik mij ook, heb wel wat vriendjes gehad maar dat was hooguit 2 maanden. De laatste jaren heb ik geen vriendje meer gehad. Ik denk dat ik zelf te kieskeurig ben. Als ik een leuk iemand tegen kom let ik eigenlijk alleen op zijn negatieve dingen en vraag me af wat anderen van hem zouden vinden. Het slaat eigenlijk nergens op, maar ja leer dat maar eens af....
Ik ken nu wel iemand die ik erg leuk vind, maar ik doe er eigenlijk niks mee om de bovenstaande reden...dom dom dom.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:53

ik had eerst ook nooit een vriendje!! en 2maanden gelden de eerste en dat is net 2minuten uit ofzo, maar ik denk dat het lang zal duuren voor ik weer een vriendje heb

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 16:13

Ten eerste moet je zo al niet denken.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:42

nou heb ik laatst een andere leuke gozer leren kennen. hij heeft alleen wel een vriendin maar dat liep niet helemaal goed.ze maakte geen tijd voor hem vrij enz.nou zijn we woensdag wat gaan drinken en het was echt gezellig hem beter leren kenne gelachen. daarna naar mijn huis gegaan om nog iets te gaan drinken maar nou komt het hij is vreemdgegaan met mij en ik voel me best slecht. we vinden elkaar wel leuk maar ik weet verder niet wat er achter zit.het was niet voor de lust of iets zei hij. hij weet zelf nu even niet wat hij wilt. hij heeft dit weekend een goed gesprek met zijn vriendin en ik hoor wel wat er uitkomt. maar voel me best evil

jappielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:17

nikita_benno schreef:
nou heb ik laatst een andere leuke gozer leren kennen. hij heeft alleen wel een vriendin maar dat liep niet helemaal goed.ze maakte geen tijd voor hem vrij enz.nou zijn we woensdag wat gaan drinken en het was echt gezellig hem beter leren kenne gelachen. daarna naar mijn huis gegaan om nog iets te gaan drinken maar nou komt het hij is vreemdgegaan met mij en ik voel me best slecht. we vinden elkaar wel leuk maar ik weet verder niet wat er achter zit.het was niet voor de lust of iets zei hij. hij weet zelf nu even niet wat hij wilt. hij heeft dit weekend een goed gesprek met zijn vriendin en ik hoor wel wat er uitkomt. maar voel me best evil

ik snap je dat je je slecht voelt, maar hij heeft dan toch mee ingestemt, hij had altijd nee kunnen zeggen. heeft hij ondertussen al met zijn vriendin gesproken?
gelukkige verjaardag trouwens Haha! !!

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:10

Hallo Doei! heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar kan me vinden in de berichten die ik wel heb gelezen. Vorig jaar wel een vriendje gehad, maar dat was voor mij alleen omdat het interessant en spannend was (beetje banketstaaf voor hem dus) Clown Na 3 maanden heb ik het dan ook uitgemaakt omdat hij verder wilde en ik niet. Naja, sindsdien is het wel erg rustig Nagelbijten / Gniffelen

Hebben jullie trouwens ook die documentaire gezien "Sex Sells"?
En gefeliciteerd met je verjaardag, nikita_benno!

jappielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:11

iilse schreef:
Hallo Doei! heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar kan me vinden in de berichten die ik wel heb gelezen. Vorig jaar wel een vriendje gehad, maar dat was voor mij alleen omdat het interessant en spannend was (beetje banketstaaf voor hem dus) Clown Na 3 maanden heb ik het dan ook uitgemaakt omdat hij verder wilde en ik niet. Naja, sindsdien is het wel erg rustig Nagelbijten / Gniffelen

Hebben jullie trouwens ook die documentaire gezien "Sex Sells"?
En gefeliciteerd met je verjaardag, nikita_benno!

Welkom hier Lachen !
ik heb die doc. niet gezien, was het interessant dan ?