er zijn dermate belangrijke dingen verzwegen door de TS dat een volwaardig advies sowiezo niet gegeven kan worden. Blijken er ineens toch wat lichamelijke en psychische aspecten in de problematiek te zitten, dat is toch een heel verschil. Niemand hier weet hoe de situatie echt in elkaar steekt, en vormt een beeld aan de hand van 1 perspectief.
daar doe ik sowiezo niet aan, ik heb wel beter geleerd met mijn werk in de jeugdzorg

daarnaast denk ik gewoon het volgende:
Of de gebeurtenissen zijn overtrokken door de TS, die op bokt gezet zijn, dus zijn werkelijk minder zwaar van aard dan het beschreven is,
Of de situatie is dermate uit de hand gelopen dat moeder het overzicht kwijt lijkt te zijn. Als de problemen zo ernstig van aard zijn moet er per direct hulp ingeschakeld worden. Heeft het kind echt een ontwikkelings- en/of gedragsstoornis is het gediagnosticeerd door het CIZ en kom je in aanmerking voor bijvoorbeeld een logeerindicatie of ambulante hulp en komt het kind natuurlijk in aanmerking voor speciaal basisonderwijs. Geloof me, kinderen die daar komen zijn voor het meerendeel getraumatiseerd door de reguliere basisschool, waar ze onvoldoende erkend zijn met hun beperkingen en overvraagt zijn. die zie je na een paar maanden opbloeien. ( heb ook nog de pabo gedaan, ook dat
)als mijnkind gepest zou worden zou ik vechten als een leeuwin, maar niemand kent hier de werkelijke toedracht, vergeet dat niet.