Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

lautje76 schreef:Wat eet je dan als je voor 40,- per maand kan koken? Dat red ik echt niet hoor! Maar ik hou dan ook wel van lekker koken, wijntje er bij, biologische groenten etc.
Maar ik heb me wel voorgenomen vaker bij de Lidl boodschappen te doen. Dat scheelt toch een hoop.
imker schreef:Persoonlijk zou ik je (als ik jouw moeder was) een flinke schop onder je ha-o-el geven.
Wat denk je wel niet?
De tijd dat je hier zit te bokken, zou je al op zoek moeten zijn naar werk. Niet op internet, maar gewoon bij het uitzendburo of voor mijn part in de winkel (huishoudelijke hulp oid).
Ik snap van je ouders ook niet dat ze je zo aan laten modderen, tenzij je dit soort financiële flaters maandelijks begaat en ze nu zoiets hebben van: laat ze maar eens even aankleuten, zodat ze wat leert.
Er is werk genoeg, je moet het alleen wel aan willen pakken. En naar wat ik hier gelezen heb, heb je daar nog bar weinig zin in.
Ik heb ook niet alle 19 pagina's doorgelezen, maar alleen de eerste 3 en de laatste en ik kan niet anders dan eens diep zuchten...
imker schreef:Met de instelling die jij hebt, zal ik maar gewoon niet meer reageren. Scheelt míj iig veel ergernis.
No hard feelings...
Nijn schreef:lautje76 schreef:Wat eet je dan als je voor 40,- per maand kan koken? Dat red ik echt niet hoor! Maar ik hou dan ook wel van lekker koken, wijntje er bij, biologische groenten etc.
Maar ik heb me wel voorgenomen vaker bij de Lidl boodschappen te doen. Dat scheelt toch een hoop.
Ik eet gewoon 3 fatsoenlijke maaltijden per dag, kwestie van slim boodschappen doen en bereid zijn om naar meerdere supermarkten te gaan ipv enkel de dichtstbijzijnde.
lekker dan als je fulltime werkt Armaris schreef:Wij kunnen voor 100euro per maand aan eten kopen.
Ik pak wat ik moet hebben en wat ik lekker vind en slik altijd maar even bij de kassa.
Nijn schreef:Weinig?? In mn eentje redde ik voor 40,- in de maand boodschappen te doen

Wasmiddelen moeten we ook niet kopen, onze ouders wassen. Dat is nou een beetje het voordeel van op een appartement te wonen

Maar ik kook wel, maak schoon, zorg dus voor het huishouden dus imo is dat toch echt samenwonen maar wel met hulp
Armaris schreef:Bij ons scheelt het dat we 3x per week bij mijn ouders eten
Dat is dan avondeten en vaak krijgen we nog restjes mee.
Gisteren heeft ze een avondmaal voor ons bereid.

imker schreef:Met de instelling die jij hebt, zal ik maar gewoon niet meer reageren. Scheelt míj iig veel ergernis.
meiske doet het heel goed! Nijn schreef:Weinig?? In mn eentje redde ik voor 40,- in de maand boodschappen te doen
) echt graag A merken geven voor de producten waarbij je het proeft (zoals cola).
doe dingen echt strategisch verkeerd in mijn leven
Breitling schreef:Nijn schreef:Weinig?? In mn eentje redde ik voor 40,- in de maand boodschappen te doen
Mijn eerste poging word 50 euro per week missschien zit ik over een paar jaar ook op 40 pm maar ben bang van niet