Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 14:59

Niet teveel op jezelf betrekken hoor. Sommige mensen zijn nooit tevreden. En een positieve noot: je leert er heel veel van.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 15:03

Ik heb morgen een tentamen, weet de stof niet heel goed en heb vandaag weinig concentratie. Ben alleen maar aan het verzinnen wat ik morgen met mijn vrije middag ga doen..

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 15:05

Ja ik zei ook al, zelfs zonder eindproduct heb ik genoeg geleerd om een heel assessment te vullen :')
Maar voor meer rust toch maar verplaatsen, ik hoop zelf het over een maandje te doen zodat ik er vanaf ben vordat de drukte van de 3e periode volop ingaat. Want stage gaat ook intens worden

We gaan iig kijken of het mogelijk is om het product wel af te maken maar dan niet voor de opdrachtgever, want op een gegeven moment bouwt het ook op en is er een kans dat ze sowieso niet tevreden gaan zijn met mijn product, terwijl de docenten dat wel zijn

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 15:42

Pakketbezorgers die op het raam beginnen te bonken nog voordat ze hebben aangebeld. Sterf :=

Heb m ook laten staan, ik heb niets besteld dus dikke kans dat het nog voor de buren was ook.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 16:26

Wat verdrietig Niobe, sterkte Y;(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 16:28

Foaly schreef:
Pakketbezorgers die op het raam beginnen te bonken nog voordat ze hebben aangebeld. Sterf :=

Heb m ook laten staan, ik heb niets besteld dus dikke kans dat het nog voor de buren was ook.

Dat is hier normaal in Diemen/Amsterdam, keihard op de ramen bonken na dat ze aangebeld hebben.
Nog even en hij vliegt er door heen.

Ik heb vandaag weer voor het eerst gewerkt na 3 weken vrij geweest te zijn..
Mijn lichaam is mij nu zoooo aan het pesten nu..heb al de hele dag een soort spierpijn/pijn in de rug/schouderbladen.

En ben net een halfuurtje thuis, en ik ben zo ontiegelijk stijf opstaan doet gewoon zeer. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 16:35

Krijg een rekening van €150 van de fysio.
Tig keer gevraagd, heb ik nog vergoedingen staan andere hoeft het niet. "Ja je hebt er nog genoeg"
Blijkt dus dat mijn verzekering maar een beperkt aantal keer manuele therapie vergoed en de rest 'gewoon' fysio is..
Nooit geweten dat dat een uitzondering zou kunnen zijn. Baal als een stekker want heb dezelfde verzekering weer voor dit jaar.

banketstaaf is, mijn fysio is ook manueel therapeut. Maar niet elke afspraak heeft zij handelingen gedaan die onder manuele therapie vallen. Die had ze dus gewoon als normale fysio kunnen rekenen en dan had ik het vergoed gekregen.. Vind dit echt niet netjes van ze.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 16:43

Meld het even bij je fysio, ik heb dit ook gehad. Ze hebben de rekeningen gecrediteerd en nieuwe facturen gedeclareerd.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 17:46

Ziek naar huis gegaan. Voor de kerst ook al keelontsteking en koorts gehad en nu precies hetzelfde. Zondag op vakantie naar lapland dus maar even langs de huisarts gegaan en antibiotica gehad. Hoop zo dat ik beter ben van het weekend.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 17:58

Geen patatdag -O-
Hij was dicht! :oo

Nu dus maar een broodje gebakken ei.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:13

Bellatrix schreef:
Geen patatdag -O-
Hij was dicht! :oo

Nu dus maar een broodje gebakken ei.

:(
Das een afknapper

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:13

Ja, zeg dat...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:40

Ik kom net terug van de dierenarts met Ravi. Ik hoorde hem ergens op kauwen en dat klonk niet goed, dus ik kijken… Was hij aan het kauwen op een glazen kerstbal :x
Snel Ravi op de gang gezet, de resten opgeruimd. Daarna zijn pootjes nagekeken, daar was niks mis mee, maar ik was toch bang dat hij stukjes kerstbal had ingeslikt.

Bij de dierenarts heeft hij natvoer gehad en vervolgens een braakmiddel. Na even wachten braakte hij natuurlijk alles uit. Arme jongen :(:)
Maar was wel goed, want er kwamen aardig wat stukjes glas mee naar buiten.

Pff rare hond, maar ik ben blij dat ik toch maar het zekere voor het onzekere heb genomen.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:46

Oei Ineke,wat een schrik zeg!
Heeft Ravi verder geen inwendige schade?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:48

Wat goed dat je gelijk gehandeld hebt en naar de DA bent gegaan!!
Fijn dat hij alles eruit heeft gegooid. Hopelijk doet ie niet meer zoiets doms.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:52

Wat een schrik! Goed dat je je gevoel hebt gevolgd en de dierenarts hebt gebeld.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:55

De dierenarts verwacht geen inwendige schade, maar ik moet hem natuurlijk in de gaten houden en bij vreemd gedrag ( blijven braken, niet zijn blije zelf of stoppen met eten moet ik meteen weer komen)

Ik heb ook Psylium ( als ik het goed schrijf) gehad dat moet over zijn voer en vormt dan een laagje over zijn ontlasting zodat de kans nog kleiner wordt op schade mocht er nog glas achter zijn gebleven.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 18:59

Jeetje wat schrikken Ineke! Goed dat je meteen hebt gehandeld en naar de da bent gegaan, zo te lezen dus ook niet voor niets..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:17

Ik had via Facebook groep een Lego set gezien die ik van iemand wilde overnemen. Via Messenger afspraak gemaakt dat ik m morgen zou ophalen. Dus ik stuur net bericht hoe laat ik er verwacht te zijn.

Krijg ik terug; De set is al verkocht, want ik had niks meer van je gehoord.

Wtf, het zou een cadeau voor mijn moeder zijn en deze set is bijna niet te vinden |( Nu ben ik chagrijnig -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:24

Ben ik heel verbitterd als ik de hype rondom Jamai's Maestro optreden niet snap? Ze doen net of hij het stuk geschreven heeft :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:34

Wat was het druk vandaag overal zeg! Alsof iedereen de tijd van vorige week weer in wou halen.

Oh het is hier nog steeds glad ondanks dat het 8 graden is boven 0... voor stal was het een ijsbaan , daar ging ik bijna vol op mijn plaat. Ik dacht dat het drab was dus hield er ook geen rekening mee.

Het was gewoon mistig van de sneeuw die aan het verdampen was. Gaf wel een heel mooi effect!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:38

Mijn ergernis....ik ben de hele dag bij de Zorgboerderij geweest, wist nog heel goed hoe alles ging..
Voor mijn gevoel alles gedaan, alle dieren verzorgd en gevoerd..

Hebben mijn vader ik er net over gehad dat ze ons nodig hebben voor het voeren van sommige dieren.
En ik kreeg ineens een opleving van dat ik iets vergeten was..

Toch maar even naar de boerderij gebeld dat ik de Konijnen was vergeten te voeren.. -O-
Ze krijgen nu van de boerin nog wat te eten en te drinken, ze vond het al zo vreemd dat ze aan het stampen waren.

Ze was blij met het telefoontje.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:54

De reden dat mijn snackbar dicht zat is omdat hij verkocht is. Ik wist van niets. De nieuwe eigenaar opent de snackbar volgende maand gelukkig weer. Maar dus de komende 2 weken geen patat. :\

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:58

Bellatrix schreef:
De reden dat mijn snackbar dicht zat is omdat hij verkocht is. Ik wist van niets. De nieuwe eigenaar opent de snackbar volgende maand gelukkig weer. Maar dus de komende 2 weken geen patat. :

Dat is balen maar je kan ergens anders friet halen toch? Of 2 weken op dieet.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 21:03

Mensen onwijs bedankt voor jullie lieve berichten <3 ik waardeer het ontzettend!!

Jemig Ineke, die Ravi, wat een schrik! Wat goed gehandeld van je ook! Hopelijk is alles er weer uitgekomen!

Dat is ook balen Marlies! Geen andere patattent in de omgeving?