Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:59

Niet teveel op jezelf betrekken hoor. Sommige mensen zijn nooit tevreden. En een positieve noot: je leert er heel veel van.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:03

Ik heb morgen een tentamen, weet de stof niet heel goed en heb vandaag weinig concentratie. Ben alleen maar aan het verzinnen wat ik morgen met mijn vrije middag ga doen..

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:05

Ja ik zei ook al, zelfs zonder eindproduct heb ik genoeg geleerd om een heel assessment te vullen :')
Maar voor meer rust toch maar verplaatsen, ik hoop zelf het over een maandje te doen zodat ik er vanaf ben vordat de drukte van de 3e periode volop ingaat. Want stage gaat ook intens worden

We gaan iig kijken of het mogelijk is om het product wel af te maken maar dan niet voor de opdrachtgever, want op een gegeven moment bouwt het ook op en is er een kans dat ze sowieso niet tevreden gaan zijn met mijn product, terwijl de docenten dat wel zijn

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:42

Pakketbezorgers die op het raam beginnen te bonken nog voordat ze hebben aangebeld. Sterf :=

Heb m ook laten staan, ik heb niets besteld dus dikke kans dat het nog voor de buren was ook.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:26

Wat verdrietig Niobe, sterkte Y;(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:28

Foaly schreef:
Pakketbezorgers die op het raam beginnen te bonken nog voordat ze hebben aangebeld. Sterf :=

Heb m ook laten staan, ik heb niets besteld dus dikke kans dat het nog voor de buren was ook.

Dat is hier normaal in Diemen/Amsterdam, keihard op de ramen bonken na dat ze aangebeld hebben.
Nog even en hij vliegt er door heen.

Ik heb vandaag weer voor het eerst gewerkt na 3 weken vrij geweest te zijn..
Mijn lichaam is mij nu zoooo aan het pesten nu..heb al de hele dag een soort spierpijn/pijn in de rug/schouderbladen.

En ben net een halfuurtje thuis, en ik ben zo ontiegelijk stijf opstaan doet gewoon zeer. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:35

Krijg een rekening van €150 van de fysio.
Tig keer gevraagd, heb ik nog vergoedingen staan andere hoeft het niet. "Ja je hebt er nog genoeg"
Blijkt dus dat mijn verzekering maar een beperkt aantal keer manuele therapie vergoed en de rest 'gewoon' fysio is..
Nooit geweten dat dat een uitzondering zou kunnen zijn. Baal als een stekker want heb dezelfde verzekering weer voor dit jaar.

banketstaaf is, mijn fysio is ook manueel therapeut. Maar niet elke afspraak heeft zij handelingen gedaan die onder manuele therapie vallen. Die had ze dus gewoon als normale fysio kunnen rekenen en dan had ik het vergoed gekregen.. Vind dit echt niet netjes van ze.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Meld het even bij je fysio, ik heb dit ook gehad. Ze hebben de rekeningen gecrediteerd en nieuwe facturen gedeclareerd.