Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Selina schreef:Nieuw bedrijf dat steeds beloftes doet en niet nakomt. Ik zou eerst dinsdag een contractvoorstel krijgen. Op dinsdag beloofde hij dat ik het vandaag zou krijgen. Nou ik zit dus al 2 weken te wachten en ik heb nog steeds niks. Zou er bijna niet meer willen werken.
Sodera schreef:Fijn Rien, je komt altijd over als zo'n betrokken iemand!
We maken allemaal wel eens fouten, maar ze dan ook inzien en het boetekleed aantrekken laat zien wat voor iemand je bent, en als je echte vriendinnen bent, weet je dat ook van elkaar.
Stom..
Ik heb nu 3 truien met koffie/theevlekken die er niet meer uitgaan. Allemaal natuurlijk heel licht dus dat wordt weggooien
Tenzij hier iemand nog een fantastische tip heeft...
(ik heb al ossengalzeep, vanish spray en vanish poeder geprobeerd)
? prompter schreef:Al die terugblikken op het jaar binnenkort weer overal. Ja ik weet het, ik heb het meegemaakt, kunnen we alsjeblieft gewoon vooruit kijken in plaats van het hele jaar weer te herhalen?
als ik wil weten waar je naar luistert vraag ik het wel. Sachertorte schreef:prompter schreef:Al die terugblikken op het jaar binnenkort weer overal. Ja ik weet het, ik heb het meegemaakt, kunnen we alsjeblieft gewoon vooruit kijken in plaats van het hele jaar weer te herhalen?
Hahaha, ja houd het voor jezelf.
Maar waar zie je dit dan? Op social media? Die heb ik (buiten Bokt) gelukkig niet.
Sterkte!![]()
Stom: onaangekondigd bezoek om 8u in de ochtend.
. Nee op radio, televisie, dat soort media. Ik luister altijd naar radio1, maar ook daar wordt het hele jaar herhaald. Ga weg zeg