Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 16:54

Rennie89 schreef:
Nee, echt galbulten. Ontstaan opeens en verdwijnen ook na een paar uur. Ik lag op de bank met lange mouwen toen dit gebeurde en heb geen huisdieren. Daarbij altijd op mijn onderarmen en meestal maar 2 tegelijk. En dit is niet dagelijks gelukkig maar eerder maandelijks of elke 2 maanden ofzo. Ik heb 8 jaar geleden een zwaar allergische reactie gehad op mijn tattoo en zat helemaal onder de galbulten, sindsdien heb ik dit dus. Tattoo zit op rug overigens en de allergische reactie begon toen ook op mijn onder armen.

Wellicht heb je wel muggen als huisdier, hoewel het rond deze tijd erg zeldzaam is? Ik heb ook altijd namelijk van zullen bulten bij muggen namelijk.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 16:55

ElfBeau_067 schreef:
Rennie89 schreef:
Nee, echt galbulten. Ontstaan opeens en verdwijnen ook na een paar uur. Ik lag op de bank met lange mouwen toen dit gebeurde en heb geen huisdieren. Daarbij altijd op mijn onderarmen en meestal maar 2 tegelijk. En dit is niet dagelijks gelukkig maar eerder maandelijks of elke 2 maanden ofzo. Ik heb 8 jaar geleden een zwaar allergische reactie gehad op mijn tattoo en zat helemaal onder de galbulten, sindsdien heb ik dit dus. Tattoo zit op rug overigens en de allergische reactie begon toen ook op mijn onder armen.

Wellicht heb je wel muggen als huisdier, hoewel het rond deze tijd erg zeldzaam is? Ik heb ook altijd namelijk van zullen bulten bij muggen namelijk.

Ik heb zo het vermoeden dat Rennie wel weet wat het is, gezien ze er ook ervaring mee heeft

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 17:07

Ik eigenlijk ook, maar je weet maar nooit ;)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 17:16

Ik heb per ongeluk een bericht in een verkeerde groepsapp gezet waardoor er een ongemakkelijk moment ontstond :') Ik volg bepaalde lessen en er start een nieuwe reeks half januari. Vrienden van me die ik heb leren kennen bij de afgelopen reeks doen niet mee aankomend blok en waren benieuwd wie de nieuwe deelnemers zijn. Ik had een screenshot gemaakt met de nieuwe namen en eronder de tekst "ik mis jullie nu al". Maar je raadt 't; ik plaats die foto met tekst in de appgroep met de nieuwe deelnemers in plaats van de appgroep waar mijn vrienden in zitten. Dus die nieuwe mensen krijgen collectief een screenshot met hun eigen naam en de hele rare tekst 'ik mis jullie nu al' eronder van iemand die je nooit hebt ontmoet :') Ik had ook echt helemaal niet door dat ik die fout had gemaakt tot mijn docente zei OH IK MIS JOU OOK MAAR IK ZIE JE HALF JANUARI en ik dacht 'huh, sinds wanneer zit ze in onze appgroep?' TOT IK ZAG WELKE FOUT IK HAD GEMAAKT EN HARTKLOPPINGEN KREEG HAHA heb het spelletje gewoon met die docente meegespeeld alsof het zo bedoeld was maar man man man had ik het maar op tijd gezien en kunnen verwijderen :') :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 17:18

Castilja schreef:
Ik heb per ongeluk een bericht in een verkeerde groepsapp gezet waardoor er een ongemakkelijk moment ontstond :') Ik volg bepaalde lessen en er start een nieuwe reeks half januari. Vrienden van me die ik heb leren kennen bij de afgelopen reeks doen niet mee aankomend blok en waren benieuwd wie de nieuwe deelnemers zijn. Ik had een screenshot gemaakt met de nieuwe namen en eronder de tekst "ik mis jullie nu al". Maar je raadt 't; ik plaats die foto met tekst in de appgroep met de nieuwe deelnemers in plaats van de appgroep waar mijn vrienden in zitten. Dus die nieuwe mensen krijgen collectief een screenshot met hun eigen naam en de hele rare tekst 'ik mis jullie nu al' eronder van iemand die je nooit hebt ontmoet :') Ik had ook echt helemaal niet door dat ik die fout had gemaakt tot mijn docente zei OH IK MIS JOU OOK MAAR IK ZIE JE HALF JANUARI en ik dacht 'huh, sinds wanneer zit ze in onze appgroep?' TOT IK ZAG WELKE FOUT IK HAD GEMAAKT EN HARTKLOPPINGEN KREEG HAHA heb het spelletje gewoon met die docente meegespeeld alsof het zo bedoeld was maar man man man had ik het maar op tijd gezien en kunnen verwijderen :') :')

Hahahahahahaha oeps

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 17:20

ElfBeau_067 schreef:
Rennie89 schreef:

Zou wat zijn door mijn dikke wollen mouwen en t-shirts heen en altijd op m’n onderarmen en na 2 uur weer weg :Y) ik weet wat galbulten zijn en wat muggenbulten zijn, zit een gigantisch groot verschil in.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 17:36

Heb ik de waarschuwing voor harde wind gemist of is die waarschuwing nooit geweest, het waait hier vandaag veel harder als met storm Pia van afgelopen week.

Mijn tuinmeubilair is aan de wandel, ik heb net weer een noodreparatie gedaan aan mijn schutting, en het regent nu ook in de badkamer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 17:50

Telpeva schreef:
Heb ik de waarschuwing voor harde wind gemist of is die waarschuwing nooit geweest, het waait hier vandaag veel harder als met storm Pia van afgelopen week.

Mijn tuinmeubilair is aan de wandel, ik heb net weer een noodreparatie gedaan aan mijn schutting, en het regent nu ook in de badkamer.

Afbeelding

Woensdag/donderdag nacht wordt t serieus.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 17:51

KNMI heeft net pas die waarschuwing gegeven :Y) ik waaide al alle kanten op toen ik naar m’n ouders reed, word nog leuk met de terug weg haha.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 17:52

Mede-hondeneigenaren die denken dat ze zich moeten bemoeien met de opvoeding van je pup.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:02

Ja de waarschuwing voor die van komende week had ik ook meegekregen, maar die van vandaag niet. Komende week wordt nog erger inderdaad, voor mijn woonplaats is de verwachting windkracht 9. Zin in, not :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:03

Telpeva schreef:
Ja de waarschuwing voor die van komende week had ik ook meegekregen, maar die van vandaag niet. Komende week wordt nog erger inderdaad, voor mijn woonplaats is de verwachting windkracht 9. Zin in, not :+

Ik zit midden van t land, lekker windy :+.

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:05

Wij zijn daarstraks van Limburg naar Friesland gewaaid, maar we hadden wind mee. :))

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:18

Oh jullie ook al, wij ook ( alleen naar Groningen dan). En alleen maar regen onderweg (gelukkig is het droog in de grotten van Valkenburg). Nog wel even wat boodschappen kunnen doen, was lekker rustig.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:23

_San87_ schreef:
[ [url=m/o3FoLr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Woensdag/donderdag nacht wordt t serieus.

Dan mag ik dus nog wel wat extra stenen op het dak van kippenhok leggen. :=

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:27

Jessix schreef:
Mede-hondeneigenaren die denken dat ze zich moeten bemoeien met de opvoeding van je pup.

Wat irritant! Heb je nog iets terug gezegd? Sowieso niet fijn als mensen zich bemoeien met de opvoeding van je dier.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:14

Aan dat het lijkt alsof er aan deze maand geen eind komt aan de ellende..

Familie: Het begon met mijn oom, overleden gevonden.
Bij mijn vader een (gelukkig goedaardige) hersentumor ontdekt.
Vandaag mama gesproken (heeft net voor 3e keer kanker gehad en behandeld - controlescan gehad van de week en krijgt begin januari uitslag) ze is zo onwijs benauwd, conditie is niet goed genoeg en paniekaanvallen - dus kerst vieren gaat niet lukken :(:) ze wil ook liever alleen zijn nu..

Werk: 3 collega’s voor een langere tijd eruit wegens ziekte.

Huis: Verwarmingsproblemen, riool verstopt en merk net voor de derde keer deze maand lekkage in de badkamer op en dit is even ook letterlijk mijn druppel.

Van mij mag deze maand en sowieso dit jaar snel over zijn.

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:15

Dreamy schreef:
Aan dat het lijkt alsof er aan deze maand geen eind komt aan de ellende..

Familie: Het begon met mijn oom, overleden gevonden.
Bij mijn vader een (gelukkig goedaardige) hersentumor ontdekt.
Vandaag mama gesproken (heeft net voor 3e keer kanker gehad en behandeld - controlescan gehad van de week en krijgt begin januari uitslag) ze is zo onwijs benauwd, conditie is niet goed genoeg en paniekaanvallen - dus kerst vieren gaat niet lukken :(:) ze wil ook liever alleen zijn nu..

Werk: 3 collega’s voor een langere tijd eruit wegens ziekte.

Huis: Verwarmingsproblemen, riool verstopt en merk net voor de derde keer deze maand lekkage in de badkamer op en dit is even ook letterlijk mijn druppel.

Van mij mag deze maand en sowieso dit jaar snel over zijn.

Poeh dat is echt een bak ellende! Sterkte :knuffel:

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:41

ElfBeau_067 schreef:
Jessix schreef:

Wat irritant! Heb je nog iets terug gezegd? Sowieso niet fijn als mensen zich bemoeien met de opvoeding van je dier.

Zeker. Was een rare situatie. Mijn pup zit aan de lijn en een andere vrouw wil haar hond laten snuffelen. Die valt uit naar mijn pup en dan zou ik niet mogen ingrijpen want honden regelen dat zelf wel. Nou dan heb je aan mij een verkeerde. Mijn hondje is 12 weken en nog heel verlegen naar andere honden.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:47

Roosch schreef:
Wij zijn daarstraks van Limburg naar Friesland gewaaid, maar we hadden wind mee. :))

Das mooi, hopelijk hebben we donderdag ook die wind mee dan. Nu waait ie me hier in Limburg nog van de berg af :roll:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:50

Ik ben alleen thuis , deed het kastje van de tv het niet... er zat een kabeltje los dus die erin maar toen raakte de boel nog meer van slag. En opeens deed de tv het. Gelukkig maar ,anders werd het wel een hele stille avond :')

En nu is het gelijk weer zo'n bende omdat er een ander kastje in de weg zat en je er niet goed bij kon.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 19:51

Sintara schreef:
Ik dacht, als ik vakantie heb zet ik mijn werk uit mn kop en dan voel ik me vast veel beter.

Guess not

Wanneer heb je vakantie gekregen? Geeft jezelf een paar dagen :knuffel: , je hersenen moeten eerst even wennen aan de vakantie-stand.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:21

Vuurwerk buiten, en nu zit mijn hond zielig te blaffen bij me :n

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:27

oef Dreamy, jij krijgt het wel allemaal tegelijk :(:) sterkte

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:40

Dreamy heel veel sterkte.
Klinkt als een hoop narigheid op je bord.