Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Besje schreef:Mijn man die na het bad het bad nooit uitkuist... we hebben een bad in trapeziumvorm, en met m´n net geen 1m60 geraak ik dus niet goed aan de overkant vh brede stuk... elke keer als ik de kinderen in bad wil doen moet ik dus eerst het bad kuisen
Siggislief schreef:Overal waar ik heb gekeken en dacht dat ik hem had gelaten (Powerbank) is nergens te vinden.
Dus snel maar naar de Action in het dorp...kom je met andere dingen terug,
het is dan geen powerbank maar wel een extra oplaad draad en een plug ding voor in de aansteker gat.
Maar het open maken van die verpakkingen is 1 grote hel, het gaat niet netjes...maar in duizenden stukjes.
ElfBeau_067 schreef:Siggislief schreef:Overal waar ik heb gekeken en dacht dat ik hem had gelaten (Powerbank) is nergens te vinden.
Dus snel maar naar de Action in het dorp...kom je met andere dingen terug,
het is dan geen powerbank maar wel een extra oplaad draad en een plug ding voor in de aansteker gat.
Maar het open maken van die verpakkingen is 1 grote hel, het gaat niet netjes...maar in duizenden stukjes.
Welke powerbank had je? Ik ben er namelijk al een tijdje opzoek naar een.
Fly_high schreef:Poging gedaan tot een korte broek anders dan online kopen, letterlijk geen één in het hele winkelcentrum waar mijn lichaam maar enigszins in past![]()
Ik snap waardoor het komt en dat kleding gewoon niet gemaakt wordt voor mensen zoals ik maar mijn eerste reactie blijft de verleidelijke gedachte om alles wat ik in mijn leven heb gegeten maar beter uit te kotsen.
Voel me echt een aangespoelde walvis ineens.
Flying_Angel schreef:Vierde dag op rij dat er een auto voor ons huis staat. Is in die tijd niet verplaatst en geen idee van wie die is.
Sanniejtjuh schreef:Fly_high schreef:Poging gedaan tot een korte broek anders dan online kopen, letterlijk geen één in het hele winkelcentrum waar mijn lichaam maar enigszins in past![]()
Ik snap waardoor het komt en dat kleding gewoon niet gemaakt wordt voor mensen zoals ik maar mijn eerste reactie blijft de verleidelijke gedachte om alles wat ik in mijn leven heb gegeten maar beter uit te kotsen.
Voel me echt een aangespoelde walvis ineens.
Kijk eens bij Norah, gaat tot mt 48 maar valt echt ruim.
Het ligt niet aan jouw hoor maar de maatgeving /moddelen van sommige merken zijn gewoon heel afwijkend
Marcella schreef:Dropneus95 schreef:Gereageerd op een woning. "Voorlopige positie 174". Ik sta al 10 jaar ingeschreven
Zo nog nette plek hoor. Nog even geduld hebben en weet niet of ze bij jou in de buurt ook soms woningen in loting doen. Daar kan je heel veel geluk mee hebben of heel veel pech.
ellepel schreef:2 uur moeten wachten op mijn bestelde sushi