prompter schreef:Sheran schreef:Naar aanleiding van het Goede Daad-topic... het is super fijn dat iedereen die dingen allemaal doet, maar in mijn ogen zijn de meeste van die dingen honderd procent normaal en moet je je soms bijna schamen als je ze niet doet. Wat dan wel weer wat zegt over de maatschappij, ben ik bang. Waarom zou je niet iets oprapen wat iemand heeft laten vallen? Hoe weinig goede daden doen normale mensen dan op een dag?
Bedoel je mij hiermee? Ik dacht dat er geen verwijzingen naar andere topics of gebruikers mochten. Bovendien is het gewoon een "feel good" topic, gewoon kleine dingetjes die aardig zijn voor een ander, niks wereldschokkends. Een tegenwicht aan alle ellende die we al dagelijks binnen krijgen. En helaas zijn zelfs die kleine dingetjes niet meer normaal voor iedereen
Ik bedoel niks speciaal tegen jou ofzo, was meer in het algemeen. Kijk ik ben er sowieso voor dat dat soort dingen meer aandacht krijgen! Dus yay! Maar het verbaast me vooral dat niet iedereen het super normaal vindt.
Het topic is niet de ergernis en ik zie het ook niet als negatief.

).