Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RenskeFrea schreef:Ik erger me aan die doppen op colaflesjes die ze tegenwoordig vast gemaakt hebben aan de fles.
Wat is daar het nut van…
Eerst krijg je m al moeilijk open, dan drinkt het ook onhandig en vervolgens krijg je m bijna niet meer dicht, zeker in de auto. Of je moet heel hard trekken om m los te krijgen
Captain schreef:Die graftak die ik vanochtend tegen kwam tijdens de hond uit laten.
Zij heeft een golden retriever die ALTIJD los loopt maar niet luistert.
Die van mij loopt gewoon aan de riem en mag aan de riem niet spelen met andere honden.
Dus haar hond komt natuurlijk op die van mij af.
"Mevrouw, wilt u uw hond even bij u houden?"
"Ik doe hem wel even aan de riem"
* Doet hem aan de riem*
Zegt ze: "Die van mij luistert tenminste"
SORRY?!
"Ja, hij luistert zo goed dat u hem aan de riem moet doen nu, omdat ie anders niet met u mee loopt."
"Hij luistert heel goed anders zou hij niet los lopen."
Wat is dat voor drogreden?En ze liep nog te mompelen.
Dus ik heb haar maar even verteld dat de hond daar uberhaupt niet eens los mag.
Ik ben zo klaar met mensen die de training met je hond verstoren omdat ze hun eigen beest niet onder controle hebben. Rot een eind op!
Menino schreef:Captain schreef:Die graftak die ik vanochtend tegen kwam tijdens de hond uit laten.
Zij heeft een golden retriever die ALTIJD los loopt maar niet luistert.
Die van mij loopt gewoon aan de riem en mag aan de riem niet spelen met andere honden.
Dus haar hond komt natuurlijk op die van mij af.
"Mevrouw, wilt u uw hond even bij u houden?"
"Ik doe hem wel even aan de riem"
* Doet hem aan de riem*
Zegt ze: "Die van mij luistert tenminste"
SORRY?!
"Ja, hij luistert zo goed dat u hem aan de riem moet doen nu, omdat ie anders niet met u mee loopt."
"Hij luistert heel goed anders zou hij niet los lopen."
Wat is dat voor drogreden?En ze liep nog te mompelen.
Dus ik heb haar maar even verteld dat de hond daar uberhaupt niet eens los mag.
Ik ben zo klaar met mensen die de training met je hond verstoren omdat ze hun eigen beest niet onder controle hebben. Rot een eind op!
Zal ik eens langsgaan met mijn hond aan de lijn? Dan loopt die nooit meer vrijwillig op andere honden af….
Nee serieus, hier ook zo’n lab die altijd los loopt en dan op ons af komt rennen. Als we hem zien doen we gewoon meteen een halve pirouette de andere kant op. En inmiddels lijnen ze hem aan als ze ons ( op tijd) zien. Zijn opzich ook aardige mensen, dat mens van jou heeft echt een klap van de molen gehad. Maar het is een fokking stoep bij een druk fietspad. Loop gewoon naar het losloopveld….. Ben echt nergens meer veilig met mijn “onbetrouwbare” hond, en dan heb jij het weer gedaan als er iets gebeurt.