Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Ergernis... Mijn weggegeven spullen ( babykleding) tegenkomen op MP..
Weggegeven omdat mw het niet breed had en een prematuur kindje had...
Genaaid dus...
Ik hoop dat je t goed verkoopt en je ee heel goed bij voelt
Jolliegirl schreef:Ergernis... Mijn weggegeven spullen ( babykleding) tegenkomen op MP..
Weggegeven omdat mw het niet breed had en een prematuur kindje had...
Genaaid dus...
Ik hoop dat je t goed verkoopt en je ee heel goed bij voelt
Tancreda4 schreef:Overigens ook gewoon in real life. Ooit op een kleedje gezeten met koningsdag. Een boormachine voor een 10tje liggen, buurman wilde hem graag, bood 5 euro. Uiteindelijk verkocht. Legt hij hem dood leuk voor 15 op z'n eigen kleedje. En erge is, verkocht hem ook nog
StalNollie schreef:Ik stuur dan altijd terug als je het komt ophalen kan je het zelf doneren. En ook bij betaalde producten die aangeboden worden word weleens zon reactie onder gezet
Betaald het product en Doneer het zelf
DuoPenotti schreef:Bij die boormachine vraag ik mij af, heeft hij het ook verkocht?
Of ben jij er fijn vanaf en heeft het enkel geld gekost?Citaat:als je het komt ophalen kan je het zelf doneren
Die moet ik onthouden goed antwoord.
Konstantine schreef:Stiekem vind ik dat met de boormachine heel grappigBrutale mensen hebben de halve wereld.
Dat van jou is niet zo netjes van de verkoopster Tallie, geef dan inderdaad even aan van joh, het punt was dicht / ik had niet de goede maat doos / er kwam wat anders tussen. Kleine moeite lijkt me.
Ik gaf een gratis zak hondenvoer weg. Het kwam uit een proefpakket, ons hondenkind is helaas allergisch voor zo ongeveer alles gebleken, dus wij hadden er niets aan.
Krijg ik een reactie "Waarom doneer je het niet aan het asiel? Nu komt het vast niet goed terecht."
Dat had ik natuurlijk zelf ook bedacht, dat ik het kon doneren... Maar dan kan ik 15 km enkele reis gaan rijden tijdens kantooruren. Ik werk gewoon, ik heb het spul gratis gekregen en het staat me in de weg, maakt het mij wat uit wie erom komt en wat die er daarna mee doet.