Een nep plantje vind ik wel leuk

Ik hoop dat mijn SS me actief genoeg vind.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ja! Ik volg haar ook! Volgen wij dezelfde? Als ik geen kinderen zou hebben zou ik daar echt willen zijn.
Kaatastrof schreef:Misschien dat ik nog een vraag in de groep kan smijten dan om het topic wat levendig te houden tot dat M_D_H de tijd heeft om eentje te posten?
Veel kleine cadeaus of één groot cadeau?
Kaatastrof schreef:Misschien dat ik nog een vraag in de groep kan smijten dan om het topic wat levendig te houden tot dat M_D_H de tijd heeft om eentje te posten?
MarlindeRooz schreef:Ik vind kleien cadeaus leuk maar een heel groot goed passend cadeau is ook prima. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he.
Lavitabella schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind kleien cadeaus leuk maar een heel groot goed passend cadeau is ook prima. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he.
Ik heb thuis nog 1 stal vrij, maar doe toch maar geen paard.
Met bovenstaande van MarlindeRooz ben ik het eens behalve het stukje van kleien kados haha.
Hiraeth schreef:Mij maakt veel of weinig niets uit. Ik vind gewoon de traditie van cadeautjes bedenken en geven heel leuk.Ik wilde eigenlijk vorige week cadeautjes gaan uitzoeken voor mijn lootje, maar buikgriep kwam de hoek om. Hopelijk deze week dus.
Voordeel van mijn locatie van de UvA is dat het om de hoek is van de Kalverstraat en co, dus ik heb wel genoeg winkels waar ik eventueel heen kan.