Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KM_Ris

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 11:33

Planten en bloemen hier liever niet.. ik vind ze prachtig maar niets blijft in leven bij mij ;(
Een nep plantje vind ik wel leuk :D

Ik hoop dat mijn SS me actief genoeg vind.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:02

Voor wat betreft planten ben ik meer van het seizoensgebonden gebeuren :-)

Rondom Kerst een Amarillys (en o ja, we hebben ook twee kerstcactussen die goed snappen hoe dat werkt, bloeien rondom Kerst). In het voorjaar een narcisje, blauwe druifjes, hyacint dat soort werk :-)
Af en toe een munt, basilicum of ander keukenkruid.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:19

Ik laat ook zelfs nog een cactus doodgaan, dus is niet zo aan mij besteedt planten :=
Al met ik zeggen dat ik het wel heel mooi vind, maar heb gewoon echt geen groene vingers :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:21

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Ik heb door persoonlijke omstandigheden de vragen ronde van vrijdag gemist, ik kom hier komende week, ik denk dinsdag en woensdag, op terug!

Rustig aan MDH! We wachten gewoon geduldig af :(:)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 12:30

Misschien dat ik nog een vraag in de groep kan smijten dan om het topic wat levendig te houden tot dat M_D_H de tijd heeft om eentje te posten?

Veel kleine cadeaus of één groot cadeau? <<)

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:02

Urbanus schreef:
Ja! Ik volg haar ook! Volgen wij dezelfde? Als ik geen kinderen zou hebben zou ik daar echt willen zijn.

Sejsejlija toevallig? Ik heb vanochtend zitten zoeken naar vliegtickets en verblijven, ben serieus bezig met een trip boeken voor volgend jaar februari. Ik vind het echt fantastisch.

Mijn relatie is over en ik heb nog maar 1 paard gehouden ;( dus als die trip daarna toe me bevalt overweeg ik zeer sterk om er te solliciteren. Bijna afgestudeerd en m’n gezondheid lijkt ook te stabiliseren dus waarom niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:05

Kaatastrof schreef:
Misschien dat ik nog een vraag in de groep kan smijten dan om het topic wat levendig te houden tot dat M_D_H de tijd heeft om eentje te posten?

Liever 1 groot cadeau helemaal on point, dan allemaal rommeltjes :D

Ik heb een mega goede top nog! Cafeïne vrije losse thee ! :-) rooibos, jasmijn en groene thee zijn hier favoriet.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:23

Grote of kleine cadeautjes maakt mij niet uit, vind het al leuk dat een wildvreemde moeite doet!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:29

Ik heb voor mijn lootje best veel kadotjes kunnen halen. Ik vind het leuk om een zo groot mogelijk pakket te kunnen geven. Maar dan wel met dingen die bruikbaar zijn voor mijn lootje. Voor mijn verjaardag vraag ik vaak wel 1 groter kado. Met lootjes/surprise vind ik meer dingetjes wel leuk.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:29

Kaatastrof schreef:

Ligt eraan waar het voor is! Voor zoiets als SS vind ik meer kleine kado’s leuker, maar bv voor een verjaardag of afstuderen ofzo liever één groter kado.
Ik heb inmiddels al 4 kados voor mijn lootje :D of nouja, 1tje net besteld en die is onderweg. Zit nu al over het budget heen maar dat maakt niet uit :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:30

Ik vind kleien cadeaus leuk maar een heel groot goed passend cadeau is ook prima. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he. :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:32

MarlindeRooz schreef:
Ik vind kleien cadeaus leuk maar een heel groot goed passend cadeau is ook prima. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he. :D

Ik heb thuis nog 1 stal vrij, maar doe toch maar geen paard :').

Met bovenstaande van MarlindeRooz ben ik het eens behalve het stukje van kleien kados haha.
Laatst bijgewerkt door Lavitabella op 14-11-22 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:33

Sorry voor de spelfouten mijn covidbrein is echt vreselijk. Kan niet eens meer normaal typen. :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:35

Meeste jaren is het toch wel meerdere Kadootjes bij elkaar voor secret santa, dat vind ik super leuk! Maar 1 groot kado is ook leuk! Voor mij om het even, vind het al leuk dat iemand de moeite doet <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:35

Lavitabella schreef:
MarlindeRooz schreef:

Met bovenstaande van MarlindeRooz ben ik het eens behalve het stukje van kleien kados haha.

Wil je dan liever meerdere mini paardjes? :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:40

Voor SS probeer ik zelf altijd zo goedkoop mogelijk dingen tweedehands te scoren. Dit kunnen grote of kleine cadeaus zijn. Maar ik ga er geen echt dure dingen in doen. Wel vaak zelf gemaakte dingen ook. :D

Meerdere minipaardjes zou ik ook wel willen hoor. Al heb ik mijn handen al vol aan mijn huidige 2. Hier nog even hun maten, qua halsters maat mini of veulen. Dekens heeft Alex onderlengte 105 en Jorie onderlengte 110. Ze dragen zowel wel zweetdekens als binnenkort weer winterdekens. En borstels enzo gebruik ik voornamelijk Magic brushes. En ik hou van antiklit voor hun manen en staarten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:40

Voor mij maakt 1 groot of veel kleine kadootjes ook niet uit. Kleine kadootjes kunnen net zo goed een schot in de roos zijn als 1 groot kado.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:43

Het heeft allebei wat.
Met mijn verjaardag meestal 1 groot cadeau.
Dan vraag ik bv sieraden.

Kleine cadeautjes heb je meer om uit te pakken. Gewoon voor je gevoel is dat leuk.

Vorige week de boven verdieping bij ons thuis uitgezocht...wat je allemaal aan prulletjes enz tegenkomt.
Er is een hoop weggegaan.
Prulletjes komen toch vaak in de kast te liggen. Dat vind ik dan altijd zonde.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:44

LWDaisy schreef:
Lavitabella schreef:

Wil je dan liever meerdere mini paardjes? :')

Daar sta ik wel voor open. *D :+

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:52

Kaatastrof schreef:

Dat zou mij niet uitmaken. Als er maar moeite in gestopt is dus iets wat past bij de info die gevonden is tijdens het stalken.

Volgens mij had ik ook al eerder aangegeven dat ik plantjes leuk vindt. Net als leuke bloempotten.

Verder hobbel ik nog steeds rond op krukken :( woensdag mag ik terug voor controle dus hopelijk valt het mee en kan ik daarna weer gaan opbouwen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:53

Hier dus ook een fanatieke meelezer op bokt, maar ik post ook niet zoveel volgens mij meer.

Ik heb vaak niet zo het idee dat de hele wereld speciaal op mijn posts zitten te wachten en in discussies ook weinig zin dat iemand bovenop mijn posts springt omdat diegene het anders ziet of vindt of niet eens is :)

Epoxy lijkt mij wel leuk om eens iets mee te proberen trouwens. Gips mallen lijkt me ook leuk om na het uitharden met mijn jongens te schilderen.

Of van die houten poppetjes om te personificeren eens ofzo.

Totaal niet echt creatief hier, maar vind alles wel erg leuk om eens te doen en proberen _O- zelf zeep gieten lijkt me ook wel weer eens leuk met geur en kleuren!

Zeg ik terwijl ik al6 maanden bezig ben met een schilderij op nummer en nog steeds halverwege _O-

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:57

Mij maakt veel of weinig niets uit. Ik vind gewoon de traditie van cadeautjes bedenken en geven heel leuk. :D Ik wilde eigenlijk vorige week cadeautjes gaan uitzoeken voor mijn lootje, maar buikgriep kwam de hoek om. Hopelijk deze week dus. :D Voordeel van mijn locatie van de UvA is dat het om de hoek is van de Kalverstraat en co, dus ik heb wel genoeg winkels waar ik eventueel heen kan. :')

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:12

De traditie van veel kleine kadootjes met SS vind ik leuk :-)

Inderdaad het zoeken van kadootjes waarvan je hoopt dat je lootje het leuk vind, tweedehands of verschillende winkels af. Zo een leuk pakket samenstellen. Echt een soort 'kerstpakket' idee.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:16

Zertab schreef:
Vraagje aan de Blokkers die boeken lezen. Welk genre lezen jullie graag? :)

Ik lees dus naast wat ik eerder schreef ook graag waargebeurde verhalen of fantasy!

Ik lees geen boeken.
Diamant painting ook niet, geen geduld voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:16

Hiraeth schreef:
Mij maakt veel of weinig niets uit. Ik vind gewoon de traditie van cadeautjes bedenken en geven heel leuk. :D Ik wilde eigenlijk vorige week cadeautjes gaan uitzoeken voor mijn lootje, maar buikgriep kwam de hoek om. Hopelijk deze week dus. :D Voordeel van mijn locatie van de UvA is dat het om de hoek is van de Kalverstraat en co, dus ik heb wel genoeg winkels waar ik eventueel heen kan. :')

Als jij mij hebt wil ik echt van stapele koekjes.

Dat mis ik echt aan studeren op de UvA . Dan was het ook zowaar nog eens rustig af en toe, als je dan om 10 uur na college ging.
(verder vond ik het een vreselijke route vanaf het station, met alle wegafsluitingen altijd, en tussen de dames van plezier en verdwaalde stonede toeristen door :)) )

Kleine cadeautjes of grote cadeautjes maakt me niet uit. Heeft allebei zijn voordelen :)) . Ik hoef alleen geen echte "prulletjes" om de doos te vullen. Dat vind ik zonde voor iedereen. Al weet ik niet zo goed hoe ik prulletjes precies moet definieren.

Ik ben trouwens zo bezig met mijn eigen pakketje samenstellen dat ik soms vergeet dat er ook nog iemand is die mij heeft muhaha. Maar volgens mij heeft diegene meer dan genoeg content gezien mijn lichte boktverslaving :') . Die weet dalijk wsl meer over mijn leven dan ik zelf :') .