Een nep plantje vind ik wel leuk
Ik hoop dat mijn SS me actief genoeg vind.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Ja! Ik volg haar ook! Volgen wij dezelfde? Als ik geen kinderen zou hebben zou ik daar echt willen zijn.
dus als die trip daarna toe me bevalt overweeg ik zeer sterk om er te solliciteren. Bijna afgestudeerd en m’n gezondheid lijkt ook te stabiliseren dus waarom niet. Kaatastrof schreef:Misschien dat ik nog een vraag in de groep kan smijten dan om het topic wat levendig te houden tot dat M_D_H de tijd heeft om eentje te posten?
Veel kleine cadeaus of één groot cadeau?
rooibos, jasmijn en groene thee zijn hier favoriet. Kaatastrof schreef:Misschien dat ik nog een vraag in de groep kan smijten dan om het topic wat levendig te houden tot dat M_D_H de tijd heeft om eentje te posten?
of nouja, 1tje net besteld en die is onderweg. Zit nu al over het budget heen maar dat maakt niet uit
MarlindeRooz schreef:Ik vind kleien cadeaus leuk maar een heel groot goed passend cadeau is ook prima. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he.
.
Lavitabella schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind kleien cadeaus leuk maar een heel groot goed passend cadeau is ook prima. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken he.
Ik heb thuis nog 1 stal vrij, maar doe toch maar geen paard.
Met bovenstaande van MarlindeRooz ben ik het eens behalve het stukje van kleien kados haha.

Kaatastrof schreef:Misschien dat ik nog een vraag in de groep kan smijten dan om het topic wat levendig te houden tot dat M_D_H de tijd heeft om eentje te posten?
woensdag mag ik terug voor controle dus hopelijk valt het mee en kan ik daarna weer gaan opbouwen.
zelf zeep gieten lijkt me ook wel weer eens leuk met geur en kleuren!
Ik wilde eigenlijk vorige week cadeautjes gaan uitzoeken voor mijn lootje, maar buikgriep kwam de hoek om. Hopelijk deze week dus.
Voordeel van mijn locatie van de UvA is dat het om de hoek is van de Kalverstraat en co, dus ik heb wel genoeg winkels waar ik eventueel heen kan.
Hiraeth schreef:Mij maakt veel of weinig niets uit. Ik vind gewoon de traditie van cadeautjes bedenken en geven heel leuk.Ik wilde eigenlijk vorige week cadeautjes gaan uitzoeken voor mijn lootje, maar buikgriep kwam de hoek om. Hopelijk deze week dus.
Voordeel van mijn locatie van de UvA is dat het om de hoek is van de Kalverstraat en co, dus ik heb wel genoeg winkels waar ik eventueel heen kan.
)
. Ik hoef alleen geen echte "prulletjes" om de doos te vullen. Dat vind ik zonde voor iedereen. Al weet ik niet zo goed hoe ik prulletjes precies moet definieren.
. Die weet dalijk wsl meer over mijn leven dan ik zelf
.