Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Nog een biecht: we zijn met onze boot naar Denemarken gezeild. Hoofddoel: naar Legoland. Dat is ook gelukt, we zijn naar Middelfart gekomen (wij noemen het middelscheet) en vanaf daar de trein gepakt. We hebben ons enorm vermaakt en zijn thuisgekomen met een paar gave dingen uit de shop. De leukste: Lego mini’s van onszelf die op onze taart gaat komen als we trouwen. We hebben geen kinderen.
Captain schreef:Dat ze naar Legoland zijn gegaan als volwassenen.
M_D_H schreef:Dan meteen mijn biecht...
Ik hou zo ontzettend veel van The Big Bang Theory, ik heb die serie al ontelbare keren gezien, ik kan de dialogen mee praten en ik weet exact wat er gaat gebeuren.
Ik wordt zo intens gelukkig als ik alleen al de begin tune hoor of de stemmen herken![]()
Het is echt de serie die ik aan zet als ik mij verveel, iets wil zien waar ik niet te veel bij hoef op te letten, als ik verdrietig ben of moe ben, nou ja, eigenlijk gewoon de serie die ik als eerste aan zet als ik een serie wil kijken.
En zeker Sheldon, ik kan mij tot zeker hoogte enorm met hem identificeren
oomens schreef:Captain schreef:Dat ze naar Legoland zijn gegaan als volwassenen.
Oh, dat. Dat is geen biecht.
Ik werk in een IT-bedrijf waar de meeste collega's, en anders een hele grote minderheid, wel iets met lego (en Star Wars) heeft. De gaafste creatieve ideeën en hobbyprojecten worden ook vaak (eerst) in lego gemaakt.
Voor de echt gave sets denk ik ook dat kinderen alleen maar onhandig zijn. Die leiden enorm af, kosten bouwtijd, en als ze wat ouder zijn gaan ze er met de cruciale steentjes vandoor.