Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kookaburra schreef:Reclame 'overwin voor eens en altijd spreekangst'. Mijn brein: "waarom moet je het overwinnen? Het is toch normaal als je spanning voelt als je voor een groep staat? Waarom moet alles in de wereld nu zonder spanning of angst?"
Kookaburra schreef:Reclame 'overwin voor eens en altijd spreekangst'. Mijn brein: "waarom moet je het overwinnen? Het is toch normaal als je spanning voelt als je voor een groep staat? Waarom moet alles in de wereld nu zonder spanning of angst?"
[***] schreef:Kookaburra schreef:Reclame 'overwin voor eens en altijd spreekangst'. Mijn brein: "waarom moet je het overwinnen? Het is toch normaal als je spanning voelt als je voor een groep staat? Waarom moet alles in de wereld nu zonder spanning of angst?"
Er zit een verschil tussen een beetje spanning en echt angst. Ik was eerst echt ziek voor ik voor een groep moest staan, inclusief kotsen. Nog steeds ben ik er niet goed in en ik voel me vaak echt heel ellendig.
Ik zou willen dat het bij een beetje spanning bleef.
saskiaojan schreef:Jeetje pablo heftig, sterkte... heb je een beetje kunnen slapen? Was je alleen of is er iemand waarmee je er over kunt praten?
Lau schreef:Dat mijn vader ja 1,5 jaar ineens meer contact op neemt. Ik vond het al raar dat hij ineens weer begon te praten. Nou hij moest mij wat vertellen, hij ging trouwen. Nou prima leuk voor hem. Maar hij had natuurlijk gewoon een fotograaf nodig want iemand huren was te duur. Zoals ik al vanaf het begin zei er zit iets achter en nu is het er eindelijk uit.. Verder zijn wij ook niet uitgenodigd voor de ceremonie en het feest. Nee puur foto’s zou het dan zijn
Lau schreef:Dat mijn vader ja 1,5 jaar ineens meer contact op neemt. Ik vond het al raar dat hij ineens weer begon te praten. Nou hij moest mij wat vertellen, hij ging trouwen. Nou prima leuk voor hem. Maar hij had natuurlijk gewoon een fotograaf nodig want iemand huren was te duur. Zoals ik al vanaf het begin zei er zit iets achter en nu is het er eindelijk uit.. Verder zijn wij ook niet uitgenodigd voor de ceremonie en het feest. Nee puur foto’s zou het dan zijn
Captain schreef:Lau schreef:Dat mijn vader ja 1,5 jaar ineens meer contact op neemt. Ik vond het al raar dat hij ineens weer begon te praten. Nou hij moest mij wat vertellen, hij ging trouwen. Nou prima leuk voor hem. Maar hij had natuurlijk gewoon een fotograaf nodig want iemand huren was te duur. Zoals ik al vanaf het begin zei er zit iets achter en nu is het er eindelijk uit.. Verder zijn wij ook niet uitgenodigd voor de ceremonie en het feest. Nee puur foto’s zou het dan zijn
Doen, en dan per ongeluk alle foto's wissen.
Of ben ik nu te slecht?
Lau schreef:Ook een optie, ik zat zelf aan een familie prijs te denken van €2500,-
Captain schreef:Lau schreef:Ook een optie, ik zat zelf aan een familie prijs te denken van €2500,-
Of gratis en ze dan allemaal overbelicht maken.. Of overal een ander hoofd op zijn gezicht photoshoppen.
Nee, lekker de eer aan jezelf houden. Hoe lang heb je niks van hem gehoord? Jaren?
Dan pas over jaren hier antwoord op geven.
"Tuurlijk pa, met liefde. Wanneer gaan jullie trouwen?"
fotolijstje schreef:Ik heb vandaag helemaal niks te doen, dus ik wil naar Utrecht gaan puur voor de kilo kilo, alleen dan twijfel ik omdat alleen naar de kilo kilo gaan niet echt een reden is