Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 08:09

Poeh, dat is niet niks Pablo! Sterkte :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 08:30

Lekkage toch niet opgelost. Volgens monteur wel. Waarom ligt er dan water waar dat niet hoort? Volgens mij hoort er geen water op de grond te druppelen bij je waterleiding en meterkast.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 08:30

Jeetje pablo heftig, sterkte... heb je een beetje kunnen slapen? Was je alleen of is er iemand waarmee je er over kunt praten?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 08:31

1,5 uur te vroeg wakker. Beste hersenen, als ik moe ben en dan op tijd ga slapen, betekent het niet dat je dan precies na 8uur slaap wakker moet worden. :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 08:42

Jeetje Pablo, wat ontzettend heftig! :(:) inderdaad Slachtofferhulp bellen, daar zijn ze voor!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 08:49

GGD-test uitslag binnen, ook positief.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:00

Reclame 'overwin voor eens en altijd spreekangst'. Mijn brein: "waarom moet je het overwinnen? Het is toch normaal als je spanning voelt als je voor een groep staat? Waarom moet alles in de wereld nu zonder spanning of angst?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:04

Kookaburra schreef:
Reclame 'overwin voor eens en altijd spreekangst'. Mijn brein: "waarom moet je het overwinnen? Het is toch normaal als je spanning voelt als je voor een groep staat? Waarom moet alles in de wereld nu zonder spanning of angst?"

Er zit een verschil tussen een beetje spanning en echt angst. Ik was eerst echt ziek voor ik voor een groep moest staan, inclusief kotsen. Nog steeds ben ik er niet goed in en ik voel me vaak echt heel ellendig.
Ik zou willen dat het bij een beetje spanning bleef.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:05

Pablo, heel veel sterkte :knuffel:
De persoon heeft gekregen wat hij wilde, maar niet beseffend wat het voor jullie allemaal doet. :knuffel:

Hagelslag, hopelijk betert dat ook snel.

Kookaburra
Ik denk dat het over meer gaat dan een beetje gezonde spanning :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:10

Kookaburra schreef:

Zal ik het mooier maken. Ik deed HBO docentenopleiding. En dan hadden sommige mensen presentatieangst. En dan mochten ze huilie huilie voor een kleinere groep presenteren.

JONGENS JULLIE WORDEN DOCENT????

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:10

Ugh quote wil niet...

Maar als ik geluk heb herstellen de zenuwen nog.
En anders zit ik met het caudasyndroom opgescheept...
Vandaag controle bij de huisarts (die God zij dank ook echo apparaat etc heeft en het mag gebruiken.)..

@pablo, bedankt dat je het in een spoiler hebt gezet. Ik wil hem zelf even niet lezen.
Maar heel heel veel sterkte. Zonder alle details klinkt het al erg genoeg

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:20

[***] schreef:
Kookaburra schreef:

Er zit een verschil tussen een beetje spanning en echt angst. Ik was eerst echt ziek voor ik voor een groep moest staan, inclusief kotsen. Nog steeds ben ik er niet goed in en ik voel me vaak echt heel ellendig.
Ik zou willen dat het bij een beetje spanning bleef.

100% mee eens. Maar ik krijg bij de reclame het gevoel dat je voor presenteren helemaal geen spanning meer hoeft te hebben. (Aangezien 'eigenlijk niet durven presenteren, maar ik doe het wel en het belemmert mij verder niet' in de volksmond al angst kan worden genoemd... Maar is dat wel angst?)

Dat je na de training geen angst én geen spanning meer zou hebben. Dát vind ik de grootste onzin :=

Edit: wat jij aangeeft over hoe jij het ervoer en ervaart is dus een hele andere hoeveelheid stress. -> angst. Ik krijg het gevoel dat de maker van de reclame doelt op (veel) spanning.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:04

Monteur voor de ventilatie is weer weg. 3 minuten hier geweest. Hij had een leenauto dus hij had geen gereedschap bij zich.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:26

saskiaojan schreef:
Jeetje pablo heftig, sterkte... heb je een beetje kunnen slapen? Was je alleen of is er iemand waarmee je er over kunt praten?

Ik heb geslapen als een blok, en de emoties zijn gelukkig al wel gezakt. Mijn verloofde reed, ik zat ernaast.. dus we kunnen het met elkaar delen "gelukkig"

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :(:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:33

Dat mijn vader ja 1,5 jaar ineens meer contact op neemt. Ik vond het al raar dat hij ineens weer begon te praten. Nou hij moest mij wat vertellen, hij ging trouwen. Nou prima leuk voor hem. Maar hij had natuurlijk gewoon een fotograaf nodig want iemand huren was te duur. Zoals ik al vanaf het begin zei er zit iets achter en nu is het er eindelijk uit.. Verder zijn wij ook niet uitgenodigd voor de ceremonie en het feest. Nee puur foto’s zou het dan zijn :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:41

Lau schreef:
Dat mijn vader ja 1,5 jaar ineens meer contact op neemt. Ik vond het al raar dat hij ineens weer begon te praten. Nou hij moest mij wat vertellen, hij ging trouwen. Nou prima leuk voor hem. Maar hij had natuurlijk gewoon een fotograaf nodig want iemand huren was te duur. Zoals ik al vanaf het begin zei er zit iets achter en nu is het er eindelijk uit.. Verder zijn wij ook niet uitgenodigd voor de ceremonie en het feest. Nee puur foto’s zou het dan zijn :')

:(:) zo triest

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:43

Lau schreef:

Doen, en dan per ongeluk alle foto's wissen.
Of ben ik nu te slecht? :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:46

Captain schreef:
Lau schreef:

Doen, en dan per ongeluk alle foto's wissen.
Of ben ik nu te slecht? :')

Ook een optie, ik zat zelf aan een familie prijs te denken van €2500,- :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:46

Lau schreef:

:knuffel:

Eer aan jezelf houden. Hem vooraf een offerte sturen, of zeggen dat hij een ander kan zoeken. Echt heel sneu. :n

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:52

oh wat erg...en dan ook niet uitgenodigd zijn ook nog niet.
Hoe kan zo iemand dat durven te vragen zeg...

Wat verdrietig voor jou :knuffel:

Ik zou het niet doen en dat ook zeggen. Al zou hij 2500 betalen, dan nog niet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:57

Lau schreef:

Of gratis en ze dan allemaal overbelicht maken.. Of overal een ander hoofd op zijn gezicht photoshoppen. :))

Nee, lekker de eer aan jezelf houden. Hoe lang heb je niks van hem gehoord? Jaren?
Dan pas over jaren hier antwoord op geven.
"Tuurlijk pa, met liefde. Wanneer gaan jullie trouwen?" :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:00

Captain schreef:
Lau schreef:

Of gratis en ze dan allemaal overbelicht maken.. Of overal een ander hoofd op zijn gezicht photoshoppen. :))

Nee, lekker de eer aan jezelf houden. Hoe lang heb je niks van hem gehoord? Jaren?
Dan pas over jaren hier antwoord op geven.
"Tuurlijk pa, met liefde. Wanneer gaan jullie trouwen?" :))

Haha
Goede dan ff 1,5 jaar wachten tot ik reageer.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:01

Ik heb vandaag helemaal niks te doen, dus ik wil naar Utrecht gaan puur voor de kilo kilo, alleen dan twijfel ik omdat alleen naar de kilo kilo gaan niet echt een reden is :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:03

fotolijstje schreef:
Ik heb vandaag helemaal niks te doen, dus ik wil naar Utrecht gaan puur voor de kilo kilo, alleen dan twijfel ik omdat alleen naar de kilo kilo gaan niet echt een reden is :')

Gewoon gaan :j leuk toch, daarna wandelen en iets ontdekken?

Hier ook gewoon naar een stad gereisd voor 1 winkeltje :+

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:05

NOS die nu al minstens twee keer, naar mijn idee veel te uitgebreid, aandacht heeft besteed aan het geruchtencircuit over de uitgestelde medaille ceremonie van de teamwedstrijd kunstrijden.

Ja fijn heh. Kunstrijden heeft toch al een crap imago in dit land, laten we elk gerucht dat we op internet kunnen vinden over mogelijke doping even fijntjes uitmelken op TV. |o