Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Hoe krijg je het mandje van de airfryer schoon?
Heb met heet sop afgewassen, in de vaatwasser gehad, in de week gezet met vaatwastablet, geprobeerd met Ecostar, industrieel schoonmaakmiddel (eigenlijk niet bestemd voor huishoudelijk gebruik, maar ander vuil vliegt overal af).
Iemand de gouden tip?
Heb met heet sop afgewassen, in de vaatwasser gehad, in de week gezet met vaatwastablet, geprobeerd met Ecostar, industrieel schoonmaakmiddel (eigenlijk niet bestemd voor huishoudelijk gebruik, maar ander vuil vliegt overal af).
Iemand de gouden tip?
Lestrange01 schreef:Jis hier op Bokt is onwijs goed!Ik wil voor mijn moeder's verjaardag graag een schilderij laten maken van haar hond die twee weken geleden overleden is, maar nu weet ik helemaal niet waar ik dit moet zoeken. Zijn er bepaalde sites waar kunstenaars zich aanbieden? Kent iemand hier een goede honden schilder?
thequeensmum schreef:@Morrie.Roveq ken ik niet, maar de moeite van het proberen waard.
@Sheran. Soda had ik niet aan gedacht. Ga ik morgen eerst proberen.
@Fleurtjeuh: nu kan ik dat ding niet meer gebruiken zonder aan deze cartoon te denken. Bedankt
Iemand de gouden tip?
Iemand de gouden tip?
Morrie schreef:maken jullie de bovenkant van de binnenkant (lekker duidelijk) wel eens schoon?
Bak eruit halen, airfryer op z'n kop en dan tussen die spiralen boenen. Wat een takkenwerk zeg, maar de airfryer ging heel erg stinken bij ons na een jaar ongeveer en dat blijkt dus door die bovenkant te komen
Iemand de gouden tip?
Kairos schreef:We willen volgende week vruchten notenbrood bakken, alleen we hebben maar beperkte tijd.
Twee vragen:
Het idee is om een appel-noten-rozijnen brood te doen en als iemand geen rozijnen lust deze weg te laten, maar is het dan ook nog raadzaam wat anders toe te voegen als alternatief voor rozijnen?
Heeft iemand tips voor een goed recept, met weinig tot geen rijstijd (maximaal een kwartier)?
Sodera schreef:Kairos schreef:We willen volgende week vruchten notenbrood bakken, alleen we hebben maar beperkte tijd.
Twee vragen:
Het idee is om een appel-noten-rozijnen brood te doen en als iemand geen rozijnen lust deze weg te laten, maar is het dan ook nog raadzaam wat anders toe te voegen als alternatief voor rozijnen?
Heeft iemand tips voor een goed recept, met weinig tot geen rijstijd (maximaal een kwartier)?
Met een gist-brood gaat je dat niet lukken denk ik...
Je zou een fruit-bak soda brood kunnen maken, zoiets als dit:
https://www.kitchensanctuary.com/fruit-soda-bread/
Ik zou denk ik iets minder karnemelk (butter milk) toevoegen omdat je ook vocht van je appel toevoegt (of is dat met een d). En je rozijnen even weken in hele sterke earl grey thee
edit: als je het recept vertaald wilt hebben, stuur me even een pb'tje
Sodera schreef:Kairos schreef:We willen volgende week vruchten notenbrood bakken, alleen we hebben maar beperkte tijd.
Twee vragen:
Met een gist-brood gaat je dat niet lukken denk ik...
Je zou een fruit-bak soda brood kunnen maken, zoiets als dit:
https://www.kitchensanctuary.com/fruit-soda-bread/
Ik zou denk ik iets minder karnemelk (butter milk) toevoegen omdat je ook vocht van je appel toevoegt (of is dat met een d). En je rozijnen even weken in hele sterke earl grey thee
edit: als je het recept vertaald wilt hebben, stuur me even een pb'tje
Kairos schreef:Daar kom ik wel uit, thanks voor de tips!