Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blinnii schreef:Ik merk dat ik het elk jaar moeilijker vind worden om hints te bedenken; je hebt al zo veel gehad..
Maargoed, nog even brainstormen! Vandaag ook nog wat extra's gekocht voor in het pakket. Hoop zo dat mijn lootje alles leuk vindt!
Apple schreef:Ik heb de eerste kadootjes ook al binnen![]()
Ik doe mee met nog een SS dus ik hoop dat ik nu niet de kadootjes door de war haal. Dus als mijn lootje plots iets krijgt waar helemaal geen enkele link mee is dan komt het daardoor
('Huh, iets voor ' mijn 4 jarige dochter', maar ik heb helemaal geen 4-jarige dochter
'
)
yvje86 schreef:Volgens mij ben ik de slome Santa.. echt ik heb nog niets in de winkel gescoord voor mijn slachtoffer schaam schaam schaam. Maar ik beloof dat ik er een prachtig pakket van ga maken hoor lootje. Ik ben altijd al een uitsteller en last minute persoon geweest, daar ga ik gewoon goed op.
Blinnii schreef:Ik merk dat ik het elk jaar moeilijker vind worden om hints te bedenken; je hebt al zo veel gehad..
Maargoed, nog even brainstormen! Vandaag ook nog wat extra's gekocht voor in het pakket. Hoop zo dat mijn lootje alles leuk vindt!
Banyu schreef:dan wil ik echt mn SS af gaan maken!