Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:57

Telpeva schreef:
Bijzonder eigenlijk dat daar nu al zo veel mensen kunnen zijn om te gaan kijken terwijl de race pas over 2 dagen is, ik dacht dat meerdaagse evenementen niet mochten.

Echt zo bezopen. Vind het een extreem dikke middelvinger richting de evenementenbranche.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 10:02

Steeph schreef:
Amandavd schreef:

Het kan ook iets normaler gebracht worden.

Je kunt ook iemand anders zijn irritaties niet lezen als ze je niet aanstaan of op je handen zitten.

Je irritaties zijn het probleem niet , wel je taalgebruik. Misschien moet jij lekker op je handen gaan zitten als je je niet normaal kunt uiten. Net zo simpel. Dat is dus mijn ergernis, dat grove taalgebruik om niks.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 10:07

Is wappie tegenwoordig grof taalgebruik? _O-

Cool

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 10:09

Denk niet dat wappie bedoelt wordt maar eerder 'je bek niet kan houden'. :+

Maar on topic: mijn buurman begint alweeeer met klussen en herrie maken. Ik heb al dagen hoofdpijn, please stop. _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 10:10

Amandavd schreef:
Steeph schreef:
Je kunt ook iemand anders zijn irritaties niet lezen als ze je niet aanstaan of op je handen zitten.

Je irritaties zijn het probleem niet , wel je taalgebruik. Misschien moet jij lekker op je handen gaan zitten als je je niet normaal kunt uiten. Net zo simpel. Dat is dus mijn ergernis, dat grove taalgebruik om niks.

Gut, dit is een irritatie topic. Zal ik mijn irritaties voortaan inwikkelen in bubbeltjesplastic zodat ze je niet meer prikken?

MarlindeRooz schreef:
Is wappie tegenwoordig grof taalgebruik? _O-

Cool

Ik denk dat het ging om het woord "bek" :=

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:16

Telpeva schreef:
Bijzonder eigenlijk dat daar nu al zo veel mensen kunnen zijn om te gaan kijken terwijl de race pas over 2 dagen is, ik dacht dat meerdaagse evenementen niet mochten.

Vandaag zijn de eerste 2 vrije trainingen :o

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:22

Kom op mensen, niet zo butthurt om een paar woorden...
Ik ben een echte Wappie en vind dat echt geen belediging :')
Vandaag is ook de NK van de KNPV, daar kijk ik liever naar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:39

Tova schreef:
Telpeva schreef:

Vandaag zijn de eerste 2 vrije trainingen :o

Dan moeten ze de 1e dag festival ook maar vrije oefening noemen. Wat een bullshit, echt waar :)).

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:42

Dat hele domme f1 gedoe.
Dom rond racen in auto's, milieu vervuilend, natuur verstorend dom gedoe.
Wat is daar nou leuk aan? En dan met hangen en wurgen door laten gaan %)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:43

Jemig, wees blij dat er íets is weer, dit is alleen maar het begin weer.
Over 2 weken is er in Limburg ook gewoon weer een soort festival, Elfia. Ook met een beperkt aantal bezoekers wel en wat maatregelen, maar toch!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:49

Steeph schreef:
Gut, dit is een irritatie topic. Zal ik mijn irritaties voortaan inwikkelen in bubbeltjesplastic zodat ze je niet meer prikken?

Je moet toch wel een heel gefrustreerd persoon zijn als je je op deze manier moet afreageren op mensen online. Gaat het verder wel oke met je?

Het ging mij inderdaad om het stukje bek houden. Ik snap dat dit een ergernis topic is maar ook dat kun je nog met enigzins wat respect voor je medemens brengen, maar goed, is verder compleet off topic.

Zelf vind ik het ook zeer raar dat de F1 doorgaat met 70.000 mensen maar andere evenementen niet door mogen gaan, net als alle andere zaken die erbij komen kijken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:52

Maar sport mag al even weer doorgaan hier, dus zo raar is dat toch eigenlijk niet?

Geloof mij, ik vind het ook dubbel hoor en vind het ook poedersuiker voor de artiesten en mis de concerten en festivals etc etc etc, maar we zijn er bijna!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:55

Niobe schreef:
Maar sport mag al even weer doorgaan hier, dus zo raar is dat toch eigenlijk niet?

Geloof mij, ik vind het ook dubbel hoor en vind het ook poedersuiker voor de artiesten en mis de concerten en festivals etc etc etc, maar we zijn er bijna!!

Is dat sport dat al weer even door mag gaan ook inclusief camping, DJ's en andere optredens?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:00

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Is dat sport dat al weer even door mag gaan ook inclusief camping, DJ's en andere optredens?

Geen idee, maar ik reageerde op het feit dat de F1 überhaupt door kan gaan met bezoekers.

Zoals ik al zei, ik vind het ook dubbel en ik vind ook niet alles van de organisatie van Zandvoort even chique, maar ik probeer het positieve er van in te zien, ik vind het een beetje overdreven om zo af te geven op de F1.

Van de andere kant, we mogen ook weer naar campings, er zijn al heel lang weer concerten (met beperkingen), dus waarom zou dit niet kunnen. Als dit goed gaat, dan kan er toch ook weer meer? Dat zou toch hartstikke mooi zijn.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:03

Gut, mijn vervangende vaatwasser kwam zojuist binnen, zit er een lelijke deuk in het bodywork _O-

Ik koop hierna echt nooit meer witgoed bij bol.com := ik had jullie nog niet eens verteld van de 1e vaatwasser, want die was zoekgeraakt ergens in het bezorgproces en nooit bij mij aangekomen, de 2e was kapot waardoor mijn keuken blank kwam te staan, en deze 3e heeft schade.

Het is schijnbaar heel moeilijk om degelijk producten te kunnen leveren

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:07

fleurtjeuh schreef:
Dat hele domme f1 gedoe.

Dus jij gaat nooit op vakantie, eet uit eigen tuin en geen vlees, heb geen paard en rijd geen paard, heb geen auto en doet verder niks milieu belastend? Je hoef het niet leuk te vinden maar kan de mensen die het wel leuk vinden het wel gunnen. Ik haaaat festivals, zeker omdat ze bij ons in de achtertuin de hele zomer toen alles nog kon te horen waren. Ik heb niks met alcohol en drugs maar als mensen dat willen gebruiken op een festival lekker doen.
Dat het een dikke middelvinger is naar de evenementenbranche ben ik het wel mee eens maar daar kunnen de mensen die heen gaan niks aan doen. Andere hoge pietjes in de boom hebben dat bepaalt en eerlijk als je zelf zoiets heeel graag wil en je kan doe je het.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:08

Het gezeik over de formule 1...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:12

nicole_floor schreef:

Hahaha idd, dikke plus 1!!!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:17

tirzasarah10 schreef:
fleurtjeuh schreef:
Dat hele domme f1 gedoe.

Dus jij gaat nooit op vakantie, eet uit eigen tuin en geen vlees, heb geen paard en rijd geen paard, heb geen auto en doet verder niks milieu belastend? Je hoef het niet leuk te vinden maar kan de mensen die het wel leuk vinden het wel gunnen. Ik haaaat festivals, zeker omdat ze bij ons in de achtertuin de hele zomer toen alles nog kon te horen waren. Ik heb niks met alcohol en drugs maar als mensen dat willen gebruiken op een festival lekker doen.
Dat het een dikke middelvinger is naar de evenementenbranche ben ik het wel mee eens maar daar kunnen de mensen die heen gaan niks aan doen. Andere hoge pietjes in de boom hebben dat bepaalt en eerlijk als je zelf zoiets heeel graag wil en je kan doe je het.

Ik ben al meer dan 5 jaar niet op vakantie geweest, heb en rij geen paard, als ik een tuin had dan zou ik er uit eten en heb geen autorijbewijs.
Maar maakt dat iets uit?
Moet ik schoon zijn van enige zonde voordat ik iets mag afkeuren dat met gehang en gewurg erdoorheen is gedrukt om maar door te gaan?
Ik drink geen alcohol en de laatste keer dat ik enige vorm van drugs heb gebruikt is 2 jaar geleden denk ik, maar wat heeft dat met festivals te maken? Ik denk dat dat afhangt van de festivals waar je mee bekend bent, degene die ik ooit heb meegemaakt waren juist heel weinig alcohol en drugsmisbruik incidenten.
Uiteraard is het heel vervelend als je overlast hebt ergens van, of het nou een festival is of de veelgenoemde burenfeestjes in dit topic.
Maar mag je zelf nooit enige irritatie tonen als je zelf ooit een keer iemand mogelijk hebt geïrriteerd?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:21

Dat ze naast ons huis kool aan het oogsten zijn. Jeggelende muziek en hele veel “gepraat” (lees schreeuwen). Ik snap dat je met dat soort werk ffe wat muziek op wil maar er word letterlijk pauze gehouden naast mn huis, normaal met elkaar praten kan prima. Wat een gebler.

En ja het duurt maar 1,5 week gemiddeld, maar als je er gevoelig voor bent dan duurt dat lang, van 07:00/18:00

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:08

Hier ook een ergernis.. Ik ben gestopt met roken maar ik voel me zo opgefokt, merk dat mijn angsten ook veel meer aanwezig zijn nu. Hoop dat dat niet lang gaat duren.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:37

Telpeva schreef:
Gut, mijn vervangende vaatwasser kwam zojuist binnen, zit er een lelijke deuk in het bodywork _O-

Ik koop hierna echt nooit meer witgoed bij bol.com := ik had jullie nog niet eens verteld van de 1e vaatwasser, want die was zoekgeraakt ergens in het bezorgproces en nooit bij mij aangekomen, de 2e was kapot waardoor mijn keuken blank kwam te staan, en deze 3e heeft schade.

Het is schijnbaar heel moeilijk om degelijk producten te kunnen leveren

Wtf, dat is wel echt bad luck.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:41

Hier toch ook de hele hysterische toestanden rond de formule een. Ik zag beelden van op elkaar gepropte mensen nog meer dan bij een festival. Gewoon een grof schandaal dat dat wel mag terwijl het voor het milieu en de besmettingskansen zo opeen gestapeld met duidelijk meer dan 750 man wel mag. Omdat er veel geld mee gemoeid gaat of status?

Ja ja iedereen gaat netjes op afstand op de tribune zitten. 8)7

En boeren over hun stikstofbeleid worden aangevallen, de muziekbranche niets mag.overal strenge milieueisen wat betreft geluid en uitstoot. En dit mag wel?

Gewoon zo n verkeerd signaal en een dikke vinger naar alle wetgevingen. Die meneer de prins en consorten lijken overal gewoon mee weg te komen. -:(-

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:50

nicole_floor schreef:

Dit.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:55

SincereQ schreef:
nicole_floor schreef:

Dit.

Heel erg dit zelfs.....