Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:In de Zuid-Spaanse stad Sevilla hebben onbekenden als 1 aprilgrap een valse vaccinatie-oproep verspreid voor alle 80-plussers in de stad. Maar liefst 4.000 senioren lieten zich beetnemen en trokken er naar het vaccinatiecentrum.
Pandora2 schreef:Hier in Brussel werd als 1 aprilgrap het eerste dancefestival van het jaar aangekondigd. 5000 mensen zijn erop af gekomen met alle gevolgen vandien. Uiteraard.
Maar ik lees dat in Sevilla 4000 oudjes erin geluisd zijn dat ze hun vaccin kregen. Dat is echt wel heel erg triest en laag bij de grond zoiets.Citaat:In de Zuid-Spaanse stad Sevilla hebben onbekenden als 1 aprilgrap een valse vaccinatie-oproep verspreid voor alle 80-plussers in de stad. Maar liefst 4.000 senioren lieten zich beetnemen en trokken er naar het vaccinatiecentrum.
secricible schreef:Een zaaltje huren en dan dorpje voor dorpje vaccineren is inderdaad echt veel en veel te simpel gedacht. Zo werkt het niet. Je zal moeten prioriteren en met zoveel verschillende vaccins en schaarste is dat geen optie.
Wat niet wegneemt dat dingen wel praktischer hadden gekund. Een oproep sturen aan mensen met een tijd en locatie had al veel gescheeld. Ik zie nu dat de meeste zkh dat ook doen voor de mensen die zij moeten vaccineren, veel huisartsen ook.
Zeker gezien het lage no show gehalte, waaruit je kan opmaken dat mensen de urgentie voelen van vaccinatie.
secricible schreef:Een zaaltje huren en dan dorpje voor dorpje vaccineren is inderdaad echt veel en veel te simpel gedacht. Zo werkt het niet. Je zal moeten prioriteren en met zoveel verschillende vaccins en schaarste is dat geen optie.
Wat niet wegneemt dat dingen wel praktischer hadden gekund. Een oproep sturen aan mensen met een tijd en locatie had al veel gescheeld. Ik zie nu dat de meeste zkh dat ook doen voor de mensen die zij moeten vaccineren, veel huisartsen ook.
Zeker gezien het lage no show gehalte, waaruit je kan opmaken dat mensen de urgentie voelen van vaccinatie.
friezenfan2 schreef:Gister geprobeerd om met andere postcode's uit Roozendaal, etten leur, oosterhout, tilburg en dordrecht een afspraak te maken online maar dat lukte niet. Je zou denken dat ze graag willen dat je gevaccineerd bent maar waarom het dan zo moeilijk moet zijn om een afspraak te maken dat snap ik niet.
Morrie schreef:als al die mensen die 2e prikafspraak telefonisch gaan afzeggen, is er helemaal geen doorkomen meer aan bij de GGD![]()
Wat dat betreft ben ik blij dat ik gewoon een oproep van de huisarts krijg, ooit, als ze een zaaltje heeft kunnen vinden en de vaccins binnen heeft
Boras schreef:Hot news vandaag in de Nederlandse media.
Hier een link naar een openbare bron:
https://www.ad.nl/binnenland/het-bewijs ... ~a7cadeb1/
elnienjo schreef:Gewoon bellen. Mijn buuf heeft gisterochtend gebeld en een afspraak weten te maken. Gaat om locatie BoZ, maar da's dus in de buurt als jij regio Roosendaal/Etten-Leur zoekt.